Hop til indhold

Recommended Posts

Sebmus skrev, for 54 minutter siden:

Hej brormand 

Jeg har bestilt tid i aften med 2 piger, glæder mig til oplevelser, snart følge indberetning ;)

Lyder lækkert. Ser frem til din beretning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun sige ligsom NoobGPexplorer uh folks, lige kommet ud af butikken og røge en smøg på p pladsen, de to kvinder djævel har taget livet af mig, de er så sød og frakke har ikke fortrudt en eneste krune, de har fortjent hver øre, faktisk jeg er ked af at jeg ikke hævet lidt mere penge for tippet, de har fortjent, men det bliver næste gang, selve akten er historien for sig selv, de er så aktiv og for min overraskelse de var aktive med hinanden, de var kysseriet og slikkeriget, alle vejene, på et tidspunkt har slikket hinanden, det var virkelig frakker, uha, varm anbefaling fra mig, og det bedste de er så nemt at snakke og joke, hvis i bliver skuffet send mig en PM så vil jeg erstatte din udgifter, garanti for godt oplevelser, ikke reklamer love jer selvom jeg ny bruger her, jeg føler årevis EG, vil ikke at noget af min broder bliver nared, vi her for hjælpe hinanden ;)

Tak til alle for den dejlige tips 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, den 1/8/2019 at 21:17:

Jeg kan kun sige ligsom NoobGPexplorer uh folks, lige kommet ud af butikken og røge en smøg på p pladsen, de to kvinder djævel har taget livet af mig, de er så sød og frakke har ikke fortrudt en eneste krune, de har fortjent hver øre, faktisk jeg er ked af at jeg ikke hævet lidt mere penge for tippet, de har fortjent, men det bliver næste gang, selve akten er historien for sig selv, de er så aktiv og for min overraskelse de var aktive med hinanden, de var kysseriet og slikkeriget, alle vejene, på et tidspunkt har slikket hinanden, det var virkelig frakker, uha, varm anbefaling fra mig, og det bedste de er så nemt at snakke og joke, hvis i bliver skuffet send mig en PM så vil jeg erstatte din udgifter, garanti for godt oplevelser, ikke reklamer love jer selvom jeg ny bruger her, jeg føler årevis EG, vil ikke at noget af min broder bliver nared, vi her for hjælpe hinanden ;)

Tak til alle for den dejlige tips 

Jeg var hos Linda igen i fredags. Det skyldes de dejlige beretninger som din. 

Jeg synes din oplevelse lyder super fræk. Kan du fortælle hvordan du afsluttede?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej NoobGPexplorer 

Første jeg vil take dig for virkelig godt tips, Linda var hele tiden drak, efter mange forskellige stillinger med de to djævel kvinder hvor de to var meget aktive, også med hinanden som er virkelig sjelend i den branche, jeg vil understrege at jeg kan ikke gjort det hurtigt, har nogle gange problem med at komme, men after 45 minutes kampen Linda har med fornøjelsen taget landing i munden, ved ikke om hun sluger det eller spytter, jeg var optaget med kysser Annas babse, i hvert fald det var en af bedste oplevelser med 2 piger på en gang, bagefter fik massage af begge to, gik i hvert fald mere end en  time det jeg gik ud, uhhhhhhhhhhh efter det skrivelse jeg tror jeg skul igen bestille tid 

Redigeret af Sebmus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte

Vel ankommet hjem er det tid til at reflektere over oplevelsen sammen med Linda,  jeg begav mig mod Frederica meget spændt (nervøs) da jeg aldrig har været på  stedet før, heldigvis havde jeg rekognosceret lidt ved hjælp af en forum broder. Selvom stedet ligger ud til en meget befærdet vej er de lynhurtige til at åbne døren så man kan komme ind i sikkerhed ;).

Jeg havde bestilt tid ved Linda da hun tilbyder anal og nu skulle dét prøves, vi aftalte 45 minutter med massage og sex, og derefter startede legen.

Selve massagen er ikke hendes spids kompetence men det opvejer hun til fulde med hendes nærvær og vindende væsen,  efter massagen og lidt super fransk spurgte hun om jeg ville have kondom på "Ja tak" og så startede hun på toppen men der gik ikke lang tid inden jeg måtte bede hende om at sætte farten ned for ellers ville seancen slutte snart.

Nu fik jeg lov til at tage hende bagfra og med hende liggende på briksen begge stillinger med frit udsyn til hvad der foregik i den sjove zone.

Nu kan jeg mærke at klimax nærmer sig og for ikke at gå glip af det jeg i virkeligheden kom for spørger jeg ind til anal, merprisen bliver accepteret og vi giver den gas indtil jeg kommer oppe i hende.

Personligt kan jeg godt lide hende, hun er ikke ny og uberørt,  men hendes væremåde og vindende væsen (som tidligere nævnt) opvejer det til fulde.

Klar anbefaling herfra... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dowe kommer ikke mere....Bee kommer sammen med andre......eneste minus ved alt det her er at pigerne betaler 50% af hvad de tjener til mutter. Det gør glæden ved et besøg daler en smule.....men det kan man jo være ligeglad med som kunde....bare man hygger sig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
dentaknemmelige skrev, for 2 timer siden:

Dowe kommer ikke mere....Bee kommer sammen med andre......eneste minus ved alt det her er at pigerne betaler 50% af hvad de tjener til mutter. Det gør glæden ved et besøg daler en smule.....men det kan man jo være ligeglad med som kunde....bare man hygger sig...

Hvor ved du fra at det er 50%?

Og hvis det er 50% efter der er afregnet husleje og forplejning, er det vel glimrende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 7 timer siden:

Hvor ved du fra at det er 50%?

Og hvis det er 50% efter der er afregnet husleje og forplejning, er det vel glimrende?

Det må man vel sige det er, med mindre de er tvunget herop som en del er, udfra det skrevne på EG, virker det meget som om de er her på turistvisum og dermed arbejder illegalt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte den søde lækre (og utvungne) Linda igen igen. 

Super besøg med herlig gensynsglæde. Forrygende sex med ekstra meget bolle-sut præcis som jeg kan lide det. 

“You are horny man!” sagde den charmerende pige. Oh yeah baby!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 52 minutter siden:

Jeg besøgte den søde lækre (og utvungne) Linda igen igen. 

Super besøg med herlig gensynsglæde. Forrygende sex med ekstra meget bolle-sut præcis som jeg kan lide det. 

“You are horny man!” sagde den charmerende pige. Oh yeah baby!!

NoobGPexplorer

Lucky you, hvis jeg skal ikke i weekenden hos min hemmlig elskerinde så vil jeg gerne igen hos hende, måske næste uge, hun er virkelig frakker, det er din "skyld" at jeg kommer igen og igen hos hende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 5 timer siden:

Jeg besøgte den søde lækre (og utvungne) Linda igen igen. 

Super besøg med herlig gensynsglæde. Forrygende sex med ekstra meget bolle-sut præcis som jeg kan lide det. 

“You are horny man!” sagde den charmerende pige. Oh yeah baby!!

Du er en liderlig mand ;-) du har snart besøgt hende mange gange. Jeg må dog sige at jeg venter på Bee, selvom besøg hos Linda kun har været meget positive

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 39 minutter siden:

Du er en liderlig mand ;-) du har snart besøgt hende mange gange. Jeg må dog sige at jeg venter på Bee, selvom besøg hos Linda kun har været meget positive

Ha. Vi er vist mange i klubben for liderlige mænd! 

Jeg synes jeg svinger rigtig godt med Linda. Hun er super fræk. Især når hun kigger på en med drillende øjne og pik i mund. Det blik kan altså gøre selv den svageste diller hård som granit. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har af en bestemt grund undladt at besøge de to, sikkert søde piger, der er på stedet i øjeblikket - så kan ikke udtale mig om dem - Grunden ???

Ja, jeg er heller ikke i tvivl om hvor krudtet skal fyres af :) BEE!!

Efter min opfattelse er der ingen der der  bare tilnærmelsesvis nærmer sig hende. Men måske er jeg farvet af det specielle forhold og kemi vi har.

( Som jeg sikkert deler med mange andre :) )

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 21/6/2019 at 13:23:

Superservice i badet og iøvrigt hele vejen igennem. 

 

NoobGPexplorer skrev, den 27/6/2019 at 14:25:

Så fik jeg også lige besøgt Linda igen. Det var fabelagtig godt. Det var som om jeg var en savnet kæreste der endelig kom hjem. Efter badet (igen med service) gik vi direkte til sagen med kys, kram, kæl og knep. En blændende opskrift.

Hej du? Hvad er det for en superservice og service du får i badet? Gik hun med i bad før/efter massagen? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, den 23/8/2019 at 10:46:

 

Hej du? Hvad er det for en superservice og service du får i badet? Gik hun med i bad før/efter massagen? :D

Beklager mit lidt sene svar. 

Med den fuldblods service hun giver mener jeg at hun viser hun er glad for at se mig. Hun kysser og krammer og smiler. Hjælper mig af tøjet og hænger det op. Tænder for bruseren og sørger for vandets temperatur er passende. Hjælper med at tørre min (lækre øh...) kontor-krop og det gentager sig efter akten. 

I torsdags gav hun mig endda strømperne på. Jeg blev faktisk helt forlegen, men samlet viser det hvor opsat hun er på at levere en god oplevelse synes jeg. 

Og så er der selvfølgelig sexen. Jeg har beskrevet det tidligere, men i torsdags fik jeg også en gang spansk (første gang for mig) og det synes jeg var super frækt. Faktisk gik vi direkte til sex straks efter badet. Det var ikke planlagt, men vi kyssede vildt og pludselig var hun på knæ med min diller i munden. 

Hun er min go-to GP i øjeblikket. Heldigvis er hun her lidt endnu. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...