Hop til indhold

Recommended Posts

Uf folkens. Så er der gfe guld igen i Fredericia. Vi taler øverste hylde. Linda er navnet og annoncen er her:

https://annoncelight.dk/showad/228712

Jeg var noget tvivlende i forhold til udbuddet i Odense, så jeg valgte i stedet, at besøge en ny pige på et for mig velkendt sted. Det skulle vise sig at være en rigtig god idé!

Starter med at snuble op af trappen og en udadvendt smilende Linda skynder sig at hjælpe. Hun klapper mig i røven på vej ind i lokalet hvor jeg får et par dejlige velkomst kys af en super glad og udadvendt pige. 

Superservice i badet og iøvrigt hele vejen igennem. 

Op på briksen og får lidt b2b på bagsiden med masser af dejlig pirring, kys og sut. 

Derefter et teknisk meget veludført øko-blow med fokus på hele pikken samt nosser og mellemkød. Der blev arbejdet dybt! Jeg bad hende være hårdere ved nosse-sut og det var hun så. Det var bare godt!

Jeg kyssede så hendes flotte bryster (der formentlig er hjulpne) mens jeg gramsede på hendes smækre røv og mis. Gav hende en god slikketur som hun klart værdsatte. 

Så en fremragende 69 inden hætten kom på. Dejlig ridetur, hvor hun kom (sagde hun) og det var ret overbevisende. Sex i flere stillinger fulgte efter og mens vi går til den i missionæren, spørger hun om jeg vil komme i hendes mund. Ultra-frækt! Yes honey!!

så mig op på knæ mens hun ligger sig og sutter mine boller som jeg kan lide det. Jeg spiller løs på biskoppen og da jeg siger jeg kommer skynder hun sig at tage klatten i munden. Fuck det var godt. 

Bagefter siger hun så at hun nu har fået sin frokost. :)  

Nå men der er altså også en dårlig nyhed folkens. Hun er her kun et par uger. Så jeg må anbefale besøge hende hurtigst muligt så hun kan tjene så mange penge at hun vender tilbage. 

Så vær god ved hende. Hun har min bedste anbefaling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg også været forbi, og kan nikke til anmeldelse fra @NoobGPexplorer på nær det med at falde ;-)

i 69 havde jeg en finger i begge huller, mens jeg slikkede hende, og det kunne hun lide, samt da hun red mig, listede jeg også en finger op i røven på hende. Så hende i doggy stilling på briksen, mens jeg stod på gulvet, hvor jeg hamrede mens jeg igen havde først 1 og så 2 fingre i røven på hende, hun virkede til at kunne lide det, så fik så lige flyttet pikken til et andet hul, og hun tager den som en champ. Efter noget tid, sagde hun også til mig, at jeg gerne måtte komme i hendes mund, og det sagde jeg da ikke nej til.

jeg fik samme fine behandling som jeg normalt får ved Bee, og så lige anal som bonus, og derfor smed jeg også lidt ekstra penge bagefter, da vi jo ikke havde aftalt det på forhånd.

Linda er nok aldersmæssigt tæt på Bee, men de thai piger er sindssygt svære at gætte alder på. Måske lidt yngre end Bee. Hvis man kun er til flade 6 pack maver, er hverken Linda eller Bee noget, da de har lidt ekstra hud, fra fødsler eller sådan noget.

gentagelse, ja MEGET gerne

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver nok nødt til at tilføje, at jeg over SMS havde spurgt om anal var med i prisen, og det var det ikke, det kostede kr.300.- ekstra.vi SMS frem og tilbage nogle gange. Da det var Linda selv som besvarede SMS, på lige så dårligt engelsk som mit, og da Mutter ikke var i huset, tror jeg hun har været lidt i tvivl om hvad vi rent faktisk havde aftalt, siden jeg fik lov til det jeg fik. Det var også derfor jeg kvitterede med at smide ekstra penge bagefter.

bare lige så alle ikke tror, at de kan få lov til det samme som mig, uden at betale ekstra.

kan nemlig se på alle de PB jeg modtager, at det desværre er sådan min anmeldelse godt kan læses, og når jeg selv læser den igen, kan jeg godt se at det kunne se ud som om, at jeg fik gratis lov fordi jeg var så god til at varme hende op, men nej, træerne gror ikke ind i himlen, jeg er sgu ikke bedre end så mange andre ;-)

så skal i have samme tur, så koster det altså. God fornøjelse og god tur.

og jeg besøger hende stadig gerne igen, selvom det koster ekstra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Happy and a bit naughty! 

Så fik jeg også lige besøgt Linda igen. Det var fabelagtig godt. Det var som om jeg var en savnet kæreste der endelig kom hjem. Efter badet (igen med service) gik vi direkte til sagen med kys, kram, kæl og knep. En blændende opskrift. 

Jeg går ikke så meget i detaljer denne gang, men vil dog sige at jeg igen var yderst tilfreds. Linda gjorde mig top tændt og da jeg afsluttede i hendes mund var der så meget tryk på at hun fik det i den gale hals. Som en champagne flaske sagde hun. :)

Hun formår altså bare at få mig til at føle mig som en præmietyr. 

Efter det var der stadig en lille halv time tilbage, så vi sludrede lystigt. 

Jeg fik bla en historie om en EG-bror der havde været totalt tavs gennem hele agten for så efterfølgende bare sige CRAZY CRAZY og at så var det sgu rigtigt hvad der var skrevet på eroguide. 

Så fedt at andre har haft den samme fremragende oplevelse som jeg. 

Hun sagde at hun syntes jeg så ud til at være en glad mand. Da jeg gengældte komplimenten sagde hun: “yes. I’m happy. And a bit naughty”. Det er så sandt som det er sagt.

Hun er i Fredericia ind til Bee kommer retur. Jeg håber hun får tjent så meget og bliver behandlet så fint, at hun kommer tilbage. Snart.

Jeg er stadig lidt rundt på gulvet efter denne omgang supersex. Jeg er klar til ferie.  :) 

 

 

Redigeret af NoobGPexplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt Linda for nyligt. Hun giver en rigtig rigtig god og hård massage, og bestemt ikke bare olieplaskeri. Hun er mere professionel i væremåden end Bee, men hun er en frækkert - dog uden helt så meget pirring som førnævnte kører med i programmet.

Et lille minus - hun skulle have penge på forhånd, så man skulle foretage et valg allerede inden at man var kommet på briksen.

Men ellers et rigtig godt besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bee er svær at leve op til, så godt at hun snart kommer igen. Når det er sagt, så giver Linda en utrolig dejlig behandling, som er tæt på at være så god som Bee. Vil næsten sige at hendes massage er bedre end Bee`s, og så er resten næsten lige så godt som Bee.

jeg betaler altid først bagefter, men måske det er fordi jeg kommer så tit, ja både det og besøger dem tit ;-)

selv første besøg betalte jeg først efter behandling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen kommer i nærheden af Bee. Hun er i min verden suveræn og en ener. - Har aldrig betalt på forskud på  stedet. Klart med til jeg føler mig velkommen når tillid og stemningen er i top fra starten.

Men tilliden og respekten skal selvfølgelig gå begge veje.

Gider ikke de steder hvor "mutter" sidder og kræver penge ind - og tilmed råber til pigen når tiden er ved at være brugt .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller man betaler efter for det man har fået i den tid man var på besøg. :) .

.Det er før sket, andet sted selvfølgelig, at jeg betalte i starten, ud fra det jeg havde bestilt, men ikke fået det jeg bestilte. Og så bliver det lidt tungt at forklare pigen, at opgaver ikke var løst :) Grænsende til man føler sig snydt!

Det er aldrig sket på adressen i Fredericia. Jeg har før været uenig med Meena, da hun pludselig vendte rundt og tabte pusten. Men det fik vi løst til begges forståelse. Hun havde det skidt den dag , og vi har siden haft nogle gode timer sammen. Så absolut mit favoritsted - selvom jeg ikke har været der et stykke til, men det skyldes tiden har ikke været til det og har valgt at gemme krudtet til nærmeste fremtid :) Så kender ikke de to piger der er på stedet pt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved, hvornår Linda rejser tilbage? Har kun været sammen med Bee på stedet, og hvor er hun lækker og sød. Men et lille besøg hos Linda frister da efter disse anmeldelser :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donethat skrev, for 2 timer siden:

Nogen der ved, hvornår Linda rejser tilbage? Har kun været sammen med Bee på stedet, og hvor er hun lækker og sød. Men et lille besøg hos Linda frister da efter disse anmeldelser :smile:

Hun har sagt sidst på måneden, men nævnte ingen dato.

BTW - anden gang man besøger hende, så bliver der skruet på prisskruen opad, og bestemt ikke "gensyns rabat"! Da jeg bemærkede det overfor hende, sagde hun blot at hvis jeg betalte nogle hundrede kroner mere næste gang, så ville det være inkluderet.... Naeeee, det var altså inkluderet første gang. Så jeg lader det ligge med 2 besøg til hende, og ser hvad fremtiden bringer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det meget lokalt.. I forhold til man man bare står og blomster foran thai skilt og så videre, mens hr. Og fru Danmark kommer gående.?? 

Regner med at besøge Linda i den løbende uge, inden hun smutter, da jeg er lidt nysgerrig og tilbage holdende vil jeg bare lige høre logen her ad. ( jo jeg kunne bare skrive til hende) men vil gerne høre fra jer. 

Rigtig go sommer. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The human skrev, for 23 timer siden:

Er det meget lokalt.. I forhold til man man bare står og blomster foran thai skilt og så videre, mens hr. Og fru Danmark kommer gående.?? 

Regner med at besøge Linda i den løbende uge, inden hun smutter, da jeg er lidt nysgerrig og tilbage holdende vil jeg bare lige høre logen her ad. ( jo jeg kunne bare skrive til hende) men vil gerne høre fra jer. 

Rigtig go sommer. 

 

Det er temmelig indiskret så hvis du ikke ønsker at blive genkendt, skal du frem med de blå briller og skæg. 

Hvornår rejser hun? Håber dæleme stadig hun er der når jeg kommer retur fra Italien!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nåede det. :)

Endnu et excellent besøg på linje med mine tidligere så ingen grund til slibrig detaljer. Dog skal nævnes, at gav min skulder en god massage med tigerbalsam. Det var påkrævet da jeg har overbelastet den i ferien. 

Der var også tid til lidt hyggesnak og til almindelig interesse for jer derude kan jeg sige at thaistederne i trekantsområdet er ramt af at danskerne holder ferie. Derfor skulle der generelt være ekstra fine muligheder for gode oplevelser med den favorit man måtte have. 

Linda er iøvrigt fortsat på job i næste uge, så mon ikke jeg selv får knebet et besøg mere ind? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest k19

Nogen der ved om Bee eller Dowe vender tilbage på denne adresse og hvornår?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu kaje hun er fræk og lækker:razz: Lidt tilfældigt kom jeg forbi sent i går aftes, og havde egentlig først tænkt det var Anna som jeg skulle besøge, som jeg nærmest blev halvvejs forelsket i sidst. Anna var dog optaget, så jeg jeg småsnakkede lidt med Linda og tog en hurtig og skulle det vise sig god beslutning.

Den lille rappe Linda er mildest talt overraskende fræk og skilled og fik jeg nævnt LÆKKER:P Den krop, de bryster og frække røv kunne jeg røre ved og se på i timevis. 

Linda er med på spillet, den frække snak og flirt. You naughty girl;)

Som man måske kan regne ud tog jeg sexen først, da jeg umuligt kunne ligge på maven. Efter kys kælen og frække ord går hun ned på knæ og giver mig et dybt og lækkert blow, krydret med frække lyde. Hun får virkelig en til at føle sig som supermand (hvad jeg overhovedet ikke er).

Måtte bare have hende om i en 69, og hun slubrede løs mens jeg gjorde det samme med udsyn til den frække røv, hvor jeg også lige listede en finger ind. Det blev godt modtaget og hendes støn var mere end jeg med alt det andet frække kunne holde til, og kom voldsomt i hendes frække suttemund. Virkelig fantastisk, men også lidt træls; jeg havde med det udsyn jo bestemt planlagt, at jeg skulle have hende både her og der. Da jeg er en halvgammel gut kan jeg ikke flere gange. der skal minimum gå et par timer imellem.

Forkælelsen var dog heldigvis ikke slut. Linda kan massere, og selvom jeg ikke var superøm var det fedt at få en gang god massage bagefter, der ikke bare var nus. Der er ingen tvivl om, at Linda er et naturtalent og kan godt forstå dem der sammenligner hende lidt med Bee. Hun kan både det frække og det gfe agtige og vil tydeligvis gøre alt for at gøre en tilfreds. Flirten var også sjov og hun komplimenterede sødt min krop efter jeg havde udtrykt min begejstring for hende.

På vej ud så jeg lige Anna, der stod i køkkenet. Jeg gav hende et kærligt dask bagi, hvorefter hun vender sig om og smilende giver mig et hurtigt kys.

Hvem der bare var en ung mand. Finanser og fysik forhindrer mig dog i at opfylde den uungåelige fantasi om at have disse to skønheder på en gang.

Aner ikke hvor lang tid de bliver,  men jeg håber det er længe

Redigeret af Decameron14

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi idag igen, og alt var som jeg huskede det. Dejlig massage og dejlig sex og kys. Så med alle de positive anmeldelser, behøver jeg ikke at udpensle igen.

hun sagde også selv at hun var liderlig, da der ikke skete så meget i øjeblikket, men mon ikke travlheden kommer, nu når det er blevet køligere og ferie er ved at være overstået.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 time siden:

Var lige forbi idag igen, og alt var som jeg huskede det. Dejlig massage og dejlig sex og kys. Så med alle de positive anmeldelser, behøver jeg ikke at udpensle igen.

hun sagde også selv at hun var liderlig, da der ikke skete så meget i øjeblikket, men mon ikke travlheden kommer, nu når det er blevet køligere og ferie er ved at være overstået.

Nu ikke så beskeden. Hun blev da våd i trussen straks hun så det var dig præmietyr! :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej brormand 

Jeg har bestilt tid i aften med 2 piger, glæder mig til oplevelser, snart følge indberetning ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...