Hop til indhold
Kimm28

Dansk domina Herskerinde Ilsa randers

Recommended Posts

Jeg vil give en kort vurdering af Herskerinde Ilsa. Hvad der skete vil jeg ikke gå i detaljer med, men selve service og niveauet. 

Jeg havde mit første møde med Ilsa for snart et år siden. Denne dag havde hun selskab af endnu en domina. som så mange andre, var der bestemt sommerfugle i maven.

Hun bor diskret ude på landet, hvor selv gps´en har svært ved at finde vej. I døren står de begge og tager pænt i mod. Vi går ind og sætter os til at tale om forventinger, lyster, fantasier , grænser osv. En ting som Ilsa er utrolig dygtig til er at få lidt ro på nerverne hos mig. Man skulle tro det at side foran to helt fremmede smukke sexset og feminine kvinder i 30 eren og fortælle om ens lyster, og kinks ,vil være utrolig grænseoverskridende, men det føltes som om det var ren rutine, som var det hverdag. Stor ros til ilsa. 

Da alt var gennemgået, gik legen igang. Ilsa er meget dygtig og har et meget stor udvalg af bdsm udstyr. det er ikke det største sted, men det er helt perfekt efter min mening.  Hun flyver gennem lokalet og skifter hurtig til noget andet hvis ikke lige der kommer den ønsket reaktion fra hendes sub. Jeg havde glæden af prøve dobbelt dominas hvilket var meget vildt. der sker noget hele tiden, og hvad den ene ikke har af ondskabsfulde ideer, ja det har den anden. 

Da legen var slut, tog hun sig meget god tid til at runde af og høre hvad der var godt og hvad der var skidt. Noget der kunne forbedres til næste møde.

vand og slik var der også, til den lidt medtaget sub. men som ikke havde brug for sit stopord denne gang, da hun er dygtig til at se hvornår grænsen er nået for mit vedkommende.

et dejligt kram fra begge dominaer og lidt frække bemærkninger med på vejen inden turen gik hjem af. 

 

Da jeg er switsh og forholdsvis ny kan man godt få nogle bdsm relateret spørgsmål. Jeg har flere gange skrevet il ilsa på hendes chat, eller sms, og tilbage kommer et svar hver gang, og ikke bare et ja nej svar. det er en detaljeret beskrivelse, som svar på spørgsmålet. Det er hun den eneste i dk jeg kender til der er villig til og bruge sin tid på. Andre svare sjældent tilbage og hvis de gør, er det max på 5 - 6 ord og så er det det.

som med så meget andet, hvor to eller flere mennesker skal arbejde sammen er nøgleordet kemi for succes. min og ilsas passede/passer sammen og derfor har jeg en positiv oplevelse af hende og den service hun tilbyder. Derfor er det ikke sikkeret at alle har samme indstilling som jeg, men hun er helt klart et besøg værd. om ikke andet, så er der en hel del udstyr og se og prøve af, eller få gode ideer til egen samling. 

Tak til ilsa og hendes ekstra domina. tak for servicen og oplevelsen, og tak til dig der har brugt tid på at læse dette.

hilsen Kim

https://www.danskdomina.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for et godt kig ind i en SMuk verden med SMukke mennesker ,klart et skub mere til mig om at komme afsted .

og flot skrevet 

Redigeret af Trueslave

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ilsa. 

Ja det er lidt tid siden, men sådan er det jo og være selvstændig og mange jern i ilden. men det ved du jo sikkert også ;) Vi ses snart igen til leg og hygge. 

Forsat god aften 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for at highjacke tråden, men ja jeg kan kun stemme i med den positivt oplevelse ved Ilsa, jeg har prøvet både dobbelt dominans og enkelt dominans hos Ilsa (som forøvrigt også er den første indefor BDSM verden jeg har mødt) alt i alt er det blevet til et par gange nu, og sidste gang som var for lille stk. tid siden var en ret så vild omgang Dobbelt dominans, hvor jeg blev udsat for nogle ting jeg ikke havde prøvet før, og måske heller ikke hel havde regnet med, blev meget overrasket over mig selv, men det er jo det positive ved overraskelser, jeg mærkede det stadigvæk i kroppen hele køreturen hjem, og sad blot med det største smil.
Lidt sjovt at gå rundt i Netto og handle ind efter den omgang :)

Så ja stor ros til Ilsa og hendes Med domina, skal også lyde herfra, som begge har taget så godt imod en nybegynder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Har hørt at herskerinden kommer til København i August . 

Jeg tror jeg må bestille tid hos hende . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, den 6.7.2019 at 09:54:

Har hørt at herskerinden kommer til København i August . 

Jeg tror jeg må bestille tid hos hende . 

Ah ja så det da bare med at slå til, når muligheden er der.
Både Ilsa og Desire er rigtige dygtige, og jeg regner da også med at sku besøge dem igen i den nærmeste fremtid :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...