Hop til indhold
Carl72

intimbarbering

Recommended Posts

Guest Trinetease

Lidl’s skrabere ( med udskiftelige  blade) til mænd er fantastiske. Jeg sværger til dem - jeg har ikke en Lidl lige rundt om hjørnet, men jeg tager gerne et stykke vej for dem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 13 timer siden:

HOv, hov. Han skal jo ikke på glimmerbøssediskotek :D

Ja ja mester, din mor plejer godt at kunne lide duften og smagen B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ingen af jer svare på mit spørgsmål. Så jeg regner med at sådan en creme ikke eksistere. Jeg efterspørger en creme som man kan sætte på håret i skridtet og fjerne håret ved at glide det væk med hånden. I alle sammen begynder med at snakke om skrabere...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Carl72 skrev, for 39 minutter siden:

Ingen af jer svare på mit spørgsmål. Så jeg regner med at sådan en creme ikke eksistere. Jeg efterspørger en creme som man kan sætte på håret i skridtet og fjerne håret ved at glide det væk med hånden. I alle sammen begynder med at snakke om skrabere...

Sorry....

Veet er sådan en creme. Men du skal være varsom med den. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, 1 time siden:

Der står også højt og udtrykkeligt på netop Veet cremen at du IKKE må bruge den i skridtet, under arme osv. så hold dig fra det

Det ved jeg. Men ved du om der så findes sådan en creme som jeg efterspørger? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej selvfølgelig ikke?? Det er da ren logik. Ellers havde Veet da brugt samme formel.

Du kan også få dem vokset, det holder længere og er kun få minutters smerte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Carl72 skrev, den 19/6/2019 at 23:28:

Du spørger jo rent faktisk til creme til BARBERING. 

Hvis du har mod på at bruge skraber, så prøv at skifte barberskummet ud med hårbalsam. Altså det, man bruger i badet efter man har vasket håret med shampoo. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, den 19.6.2019 at 13:26:

Lidl’s skrabere ( med udskiftelige  blade) til mænd er fantastiske. Jeg sværger til dem - jeg har ikke en Lidl lige rundt om hjørnet, men jeg tager gerne et stykke vej for dem :)

er det den med 2 eller 5 blade, som jeg lige husker er de begge med udskiftelige blade?

marx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
marx skrev, for 8 timer siden:

er det den med 2 eller 5 blade, som jeg lige husker er de begge med udskiftelige blade?

marx

5 :-)

Den er virkeligt god og samtidigt crazy billig :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...