Hop til indhold
Carl72

intimbarbering

Recommended Posts

Hey. 

Er der nogen af jer mænd derude der anbefaler noget creme som man kan benytte til intimbarbering? Nu tænker jeg specielt på til det hår der sidder i pungen. Det er jo ikke særligt behageligt at barbere det væk med en barbermaskine eller barberskraper.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 2 minutter siden:

Hey. 

Er der nogen af jer mænd derude der anbefaler noget creme som man kan benytte til intimbarbering? Nu tænker jeg specielt på til det hår der sidder i pungen. Det er jo ikke særligt behageligt at barbere det væk med en barbermaskine eller barberskraper.  

lad for guds skyld, det inde i pungen være:-o spøg til side :)

brug Gillette fusion blade- og en god gel . så kan du skrabe uden større risiko.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 4 minutter siden:

brug Gillette fusion blade- og en god gel . så kan du skrabe uden større risiko.

Men det er jo ikke noget creme som man bare kan smøre på og fjerne håret med uden en skraper. Jeg spørger bare efter noget creme. Det er meget hurtigere og bedre for os sarte mænd :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den creme du taler om er noget værre noget. Har prøvet det andre steder og fik voldsomme  hudirritationer af det.  Kan slet ikke forestille mig hvor frygtelig det ville  være lige det sted du spørger om.

 

Redigeret af MC5tooge2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja gør området vådt med cellulosefortynder sådan godt gennemvædet, sæt ild til lad det brænde i cirka 5 minutter så er alle hår helt væk og du behøver ikke spekulere mere over hårfjerning i skridtet...  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
MC5tooge2 skrev, for 16 minutter siden:

Den creme du taler om er noget værre noget. Har prøvet det andre steder og fik voldsomme  hudirritationer af det.  Kan slet ikke forestille mig hvor frygtelig det ville  være lige det sted du spørger om.

 

ja det indeholder Hårfjerningscremer indeholder nogle basiske kemikalier   - veet sensitive..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Masser af almindelig barberskum og så i gang med skraberen . 

Nu er vi så nogen der ikke er så bange for en lille rift . 

 

 

iris9.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

Tja gør området vådt med cellulosefortynder sådan godt gennemvædet, sæt ild til lad det brænde i cirka 5 minutter så er alle hår helt væk og du behøver ikke spekulere mere over hårfjerning i skridtet...  

Det lugter bare ad H. til. Jeg husker, da min mor i sin tid svidede nyplukkede kyllinger af over gasflammen. Fy for den lede. Jeg må anbefale grundig vask efterfulgt af en dygtig omgang smergellærred.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, Lige nu:

Det lugter bare ad H. til. Jeg husker, da min mor i sin tid svidede nyplukkede kyllinger af over gasflammen. Fy for den lede. Jeg må anbefale grundig vask efterfulgt af en dygtig omgang smergellærred.

ja smergelærred de tkan gøre blødere med slipoline :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Få din GP/SB eller hvad du nu har til at svinge skraberen. Hun vil have erfaring fra sin egen intimbarbering, så hvis du selv synes, at hun er OK glat, er det bare en ekstra benefit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 2 minutter siden:

Få din GP/SB eller hvad du nu har til at svinge skraberen. Hun vil have erfaring fra sin egen intimbarbering, så hvis du selv synes, at hun er OK glat, er det bare en ekstra benefit.

Nogle barberer sig faktisk kun hver anden dag, og kommer du på en "skæv" dag, får du et forkert indtryk ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
MC5tooge2 skrev, for 2 timer siden:

Den creme du taler om er noget værre noget. Har prøvet det andre steder og fik voldsomme  hudirritationer af det.  Kan slet ikke forestille mig hvor frygtelig det ville  være lige det sted du spørger om.

 

Veet hedder det - og det er noget fanden har skabt i vrede. Shit maaaan det kan lave ballede på huden. Jeg har engang i en halv rødvins brandert, følt for at det var en god ide at veet’e missen - det sker så aldrig never ever igen:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 32 minutter siden:

Veet hedder det - og det er noget fanden har skabt i vrede. Shit maaaan det kan lave ballede på huden. Jeg har engang i en halv rødvins brandert, følt for at det var en god ide at veet’e missen - det sker så aldrig never ever igen:lol:

Ahh tror at du har været uheldig ellers er din hud måske overfølsom på det.

Jeg bruger det altid. Det stinker ad helveds til når processen er i gang. Man skal bare huske ikke at lade det sidde længere end omkring 3 min. Så kan man i badet skrabe det af med hånden og Wupti så er der rene friske baby bløde løg :D 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 2 timer siden:

Masser af almindelig barberskum og så i gang med skraberen . 

Nu er vi så nogen der ikke er så bange for en lille rift . 

 

 

iris9.jpeg

Bliver der ikke skrabet den forkerte vej :wub:   DET KOMMER TIL AT KLØ :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Veet hedder det - og det er noget fanden har skabt i vrede. Shit maaaan det kan lave ballede på huden. Jeg har engang i en halv rødvins brandert, følt for at det var en god ide at veet’e missen - det sker så aldrig never ever igen:lol:

Halv rødvinsbrandert? Var det dengang, landingsstriben til min store ærgrelse også røg sig en tur? :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Halv rødvinsbrandert? Var det dengang, landingsstriben til min store ærgrelse også røg sig en tur? :D:P

Jeps :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Veet hedder det - og det er noget fanden har skabt i vrede. Shit maaaan det kan lave ballede på huden. Jeg har engang i en halv rødvins brandert, følt for at det var en god ide at veet’e missen - det sker så aldrig never ever igen:lol:

:D  Den der har jeg så ikke prøvet, men jeg har vist også oplevet at få nogle gode ideer i en halvbrandert til stor fortrydelse dagen efter.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

NAAAAAJ !!! Der skal sgu ikke noget magisk creme eller Gillette crap på dåse på bollerne. Tag de f... fusion blade og hvad der ellers er i smarte pakninger til totale overpriser og kyl ad helvede til!

Brug det du bruger til ansigtet, hvilket vil sige en kvalitetsskraber til barberblade, bedste valg Gillette Executive eller Fatboy. Alternativt en nyere model.

Creme eller sæbe samt aftershave fra én af de 3 T´er (T&H, TOBS, Trumper´s) så lover jeg dig pigerne står i kø for at få at få en smagsprøve fra verdens blødeste og mest velduftende boller.

 

The Love/ShaveMaster

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 8 timer siden:

aftershave fra én af de 3 T´er (T&H, TOBS, Trumper´s

HOv, hov. Han skal jo ikke på glimmerbøssediskotek :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 16.6.2019 at 19:19:

Tja gør området vådt med cellulosefortynder sådan godt gennemvædet, sæt ild til lad det brænde i cirka 5 minutter så er alle hår helt væk og du behøver ikke spekulere mere over hårfjerning i skridtet...  

- på mandag (24/6) er det Sankt Hans aften.

- er det så ikke bare, af med bukser og underbukser og så skræve et par minutter over bålet :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, 1 time siden:

- på mandag (24/6) er det Sankt Hans aften.

- er det så ikke bare, af med bukser og underbukser og så skræve et par minutter over bålet :mrgreen:

Det er nu den 23/6 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, 1 time siden:

- på mandag (24/6) er det Sankt Hans aften.

- er det så ikke bare, af med bukser og underbukser og så skræve et par minutter over bålet :mrgreen:

Ja, så får man da ikke svedet pølsen, for Skt. Hans er dagen før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...