Guest Trinetease Skrevet 19. Juni, 2019 Lidl’s skrabere ( med udskiftelige blade) til mænd er fantastiske. Jeg sværger til dem - jeg har ikke en Lidl lige rundt om hjørnet, men jeg tager gerne et stykke vej for dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1140 Skrevet 19. Juni, 2019 Aarhuselsker skrev, for 13 timer siden: HOv, hov. Han skal jo ikke på glimmerbøssediskotek Ja ja mester, din mor plejer godt at kunne lide duften og smagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 157 Skrevet 19. Juni, 2019 Ingen af jer svare på mit spørgsmål. Så jeg regner med at sådan en creme ikke eksistere. Jeg efterspørger en creme som man kan sætte på håret i skridtet og fjerne håret ved at glide det væk med hånden. I alle sammen begynder med at snakke om skrabere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 19. Juni, 2019 Carl72 skrev, for 39 minutter siden: Ingen af jer svare på mit spørgsmål. Så jeg regner med at sådan en creme ikke eksistere. Jeg efterspørger en creme som man kan sætte på håret i skridtet og fjerne håret ved at glide det væk med hånden. I alle sammen begynder med at snakke om skrabere... Sorry.... Veet er sådan en creme. Men du skal være varsom med den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1140 Skrevet 20. Juni, 2019 Der står også højt og udtrykkeligt på netop Veet cremen at du IKKE må bruge den i skridtet, under arme osv. så hold dig fra det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 157 Skrevet 20. Juni, 2019 MrLovaLova skrev, 1 time siden: Der står også højt og udtrykkeligt på netop Veet cremen at du IKKE må bruge den i skridtet, under arme osv. så hold dig fra det Det ved jeg. Men ved du om der så findes sådan en creme som jeg efterspørger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1140 Skrevet 20. Juni, 2019 Nej selvfølgelig ikke?? Det er da ren logik. Ellers havde Veet da brugt samme formel. Du kan også få dem vokset, det holder længere og er kun få minutters smerte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 26. Juni, 2019 Carl72 skrev, den 19/6/2019 at 23:28: Ingen af jer svare på mit spørgsmål. Så jeg regner med at sådan en creme ikke eksistere. Jeg efterspørger en creme som man kan sætte på håret i skridtet og fjerne håret ved at glide det væk med hånden. I alle sammen begynder med at snakke om skrabere... Du spørger jo rent faktisk til creme til BARBERING. Hvis du har mod på at bruge skraber, så prøv at skifte barberskummet ud med hårbalsam. Altså det, man bruger i badet efter man har vasket håret med shampoo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
marx 32 Skrevet 1. Juli, 2019 Trinetease skrev, den 19.6.2019 at 13:26: Lidl’s skrabere ( med udskiftelige blade) til mænd er fantastiske. Jeg sværger til dem - jeg har ikke en Lidl lige rundt om hjørnet, men jeg tager gerne et stykke vej for dem er det den med 2 eller 5 blade, som jeg lige husker er de begge med udskiftelige blade? marx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 2. Juli, 2019 marx skrev, for 8 timer siden: er det den med 2 eller 5 blade, som jeg lige husker er de begge med udskiftelige blade? marx 5 Den er virkeligt god og samtidigt crazy billig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afn2206 95 Skrevet 2. Juli, 2019 er glad for min glatte nosser og mellemkød og numse hul mangler at barbere ballerne helt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle 26 Skrevet 4. Juli, 2019 Det finns en mildare hårbortkräm som heter Blitz Blank Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. Juli, 2019 Der er måske et holdningsskifte på vej, så de store lidelser kan undgås: https://ekstrabladet.dk/nyheder/megafonen/janni-ree-jeg-overvejer-at-gro-en-ordentlig-70er-dusk/7699406 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 7. Juli, 2019 Borende X skrev, for 12 timer siden: Der er måske et holdningsskifte på vej, så de store lidelser kan undgås: https://ekstrabladet.dk/nyheder/megafonen/janni-ree-jeg-overvejer-at-gro-en-ordentlig-70er-dusk/7699406 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg