Hop til indhold
youngatheart

Esbjerg..Hvad sker der ;-)

Recommended Posts

Filantropen skrev, den 14.6.2019 at 14:10:

Hej @youngatheart

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret i, at vores region måske er lidt underrepræsenteret i forhold til anmeldelser.

Vi kan jo så skrive lidt frem og tilbage om det, eller gøre noget ved det!

Jeg er nok ret kræsen når det kommer til piger, og umiddelbart er der ikke noget her der tænder et lys for mig.

Men lidt inspireret af @Lady C´s seneste konkurrence / give away og mit genelle gode fredagshumør i dag, har jeg et forslag eller udforing til dig @youngatheart:

1) Du sender en PB til mig med dit kontonummer

2) Jeg straks-overfører 2500,- til din konto

3) Du vælger 1 eller 2 piger fra listen som du besøger i løbet af den næste uge

4) Du gør dig MEGET umage med at lave 1 anmeldelse eller 2

Hvis du siger ja, så er det et krav at du minimum bruger 4 timer på at lege med ordene, fortælle om stemningen og det alt udenom også, ikke kun pik og patter.

Du behøver ikke komme op på niveau med @Mr_Swingking, @Hunting for beaver og @cobham men du skal gøre dig umage og gøre forsøget.

Hvad siger du! Skal vi snakke om det, eller gøre noget ved det?

Filantropen

Hejsa igen

Ja så skete det endelig langt om længe. Håber det har været ventetiden værd. Jeg takker mange gange for din generøsitet, og dit store Wingman hjerte ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære brødre på EG

Så kan I godt begynde at glæde jer og sætte gang i jeres kreative skrivegener, for snart kommer der en fantastisk konkurrence op at køre :-P

@Filantropen har i den grad levet op til sit navn og været yderst generøs. Han har doneret 2500 kr. til mig, som jeg skal lave anmeldelse(r) for her i Esbjerg området, da @youngatheart ikke kan dække det hele. Det der dog er endnu bedre er, at han har doneret yderligere 2500 kr., som jeg skal udlove i en konkurrence, hvor en heldig og dygtig vinder løber med det hele.

Hold derfor øje med forum, da der indenfor nærmeste fremtid vil blive lavet en tråd med konkurrencen, regler osv.

Alle kan deltage, men det er et krav fra filantropen, at de anmeldelser, det munder ud i, skal være af piger i Jylland - det burde gøre udvalget stort nok  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Permedfler skrev, for 6 timer siden:

Kære brødre på EG

Så kan I godt begynde at glæde jer og sætte gang i jeres kreative skrivegener, for snart kommer der en fantastisk konkurrence op at køre :-P

@Filantropen har i den grad levet op til sit navn og været yderst generøs. Han har doneret 2500 kr. til mig, som jeg skal lave anmeldelse(r) for her i Esbjerg området, da @youngatheart ikke kan dække det hele. Det der dog er endnu bedre er, at han har doneret yderligere 2500 kr., som jeg skal udlove i en konkurrence, hvor en heldig og dygtig vinder løber med det hele.

Hold derfor øje med forum, da der indenfor nærmeste fremtid vil blive lavet en tråd med konkurrencen, regler osv.

Alle kan deltage, men det er et krav fra filantropen, at de anmeldelser, det munder ud i, skal være af piger i Jylland - det burde gøre udvalget stort nok  :) 

Det er simpelthen et kanon initiativ at @Filantropen ligger for dagen mht disse arrangementer, og når vi nærmer os jul, så omdøber jeg altså helt privat hans navn til @julemanden

Det hele bliver lige pludseligt så meget mere spændende når man kigger her på eroguide, da der jo pludseligt kommer anmeldelser her fra egnen.  Glæder mig til at følge med herinde, og til at være en del af det hele.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 23 timer siden:

Hejsa igen

Ja så skete det endelig langt om længe. Håber det har været ventetiden værd. Jeg takker mange gange for din generøsitet, og dit store Wingman hjerte ;-)

 

Hej @youngatheart

Gode ting venter man gerne på, og det skriv her var bestemt et af dem. Jeg er meget tilfreds. :)

Du har sat barren meget højt, og nu bliver det spændende om @Permedfler kan leve op til niveauet. Jeg ser frem til det med spænding.

Filantropen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, den 14/6/2019 at 02:06:

Min personlige grund er for tiden at jeg simpelthen ikke har pengene til det, så derfor ikke har anmeldt nogle, men kan da ikke passe at alle er lige så fattige som jeg er ;-)

 

Vil du påstå at du i løbet af et par måneder ikke kan spare 400.- kr. op til et besøg? :eek: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, for 2 timer siden:

Vil du påstå at du i løbet af et par måneder ikke kan spare 400.- kr. op til et besøg? :eek: 

400kr...... øhh hvor finder du dog disse piger der kører sådanne tilbud ;-) .  Men nej som det hele er lige nu kan jeg faktisk ikke. Er gået konkurs med firma og aner ikke om mit hus ryger med i købet, så har som du måske kan forstå så ikke rigtigt mulighed for at få penge til opsparing på nogen måde på laveste fagforening og et hus der trods alt skal betales. Gav det mening for dig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 7 timer siden:

400kr...... øhh hvor finder du dog disse piger der kører sådanne tilbud ;-) 

Blandt de links du selv giver. 400 kr / 15 minutter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, for 6 timer siden:

Blandt de links du selv giver. 400 kr / 15 minutter

Ja okay kan jeg godt se, men er måske fordi det aldrig har været i mine tanker at besøge en glædespige for kun 15 min. Jeg har køretid på 30 min hver vej for at komme til Esbjerg, så kun at tage 15 min er for mig så meget i underkanten at jeg ikke har lyst til det desværre. Man når jo på ingen måde at komme i stemningen eller at hygge på nogen måde på 15 min i min verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Bull1958, @Nytilsex, @mester4u, @Gangster-DK, @sjanten, @Fufu98

Jeg vil lige henlede jeres opmærksomhed på at @Permedfler og @youngatheart lige nu har startet op på en lille konkurrence, hvor I også kan være med til at vinde 2500,- til jeres yngligspige.  Der er kun en deltager pt, så sandsynligheden er relativ god.

Se mere her:

God fornøjelse

Filantropen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Filantropen du virkelig overraske mig gang på gang, selvfølgelig positiv hver gang, du er ikke kun damernes ven du er ikke kun gentleman, du er forbillede for mange mand her i hvert fald for mig , større respekt for dig, du er en gavmilde manden, ved du hvad, jeg har besluttet mig at du er velkommen med mig til en dejlig sydeuropæiske land (mit fatherland, du kan få alt oplysninger på PM) på min regning, all inklusiv, det vil sige ophold i en lækker hus ved udsigten til havets, masser piger ( sød sydeuropæiske piger) og masser oplevelse, det mener jeg virkelig, hvis du er interesseret så jeg er klar, og til sidst vil jeg siger at jeg har ikke på ingen måde økonomiske interesser, jeg vil bare give gode mennesker godt, fordi jeg har lært at laver godt give mig endnu mere godt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...