Hop til indhold
youngatheart

Esbjerg..Hvad sker der ;-)

Recommended Posts

Hvad sker der egentligt i Esbjerg mht anmeldelser ?  Hvordan kan det mon være at man så utroligt sjældent ser anmeldelser fra Esbjerg, når man tænker på hvor mange piger der faktisk kommer her ?  Der har i perioder været "klaget" over at der aldrig kom Thaipiger feks, men der har jo været utroligt mange på det sidste, men ingen anmeldelser. Er folk generelt sådan i Esbjerg at de ikke gider at lave anmeldelser, eller er virkeligheden bare den at der ikke er nogle herindefra der besøger nogle af pigerne ?

Min personlige grund er for tiden at jeg simpelthen ikke har pengene til det, så derfor ikke har anmeldt nogle, men kan da ikke passe at alle er lige så fattige som jeg er ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 10 timer siden:

Hvad sker der egentligt i Esbjerg mht anmeldelser ?  Hvordan kan det mon være at man så utroligt sjældent ser anmeldelser fra Esbjerg, når man tænker på hvor mange piger der faktisk kommer her ?  Der har i perioder været "klaget" over at der aldrig kom Thaipiger feks, men der har jo været utroligt mange på det sidste, men ingen anmeldelser. Er folk generelt sådan i Esbjerg at de ikke gider at lave anmeldelser, eller er virkeligheden bare den at der ikke er nogle herindefra der besøger nogle af pigerne ?

Min personlige grund er for tiden at jeg simpelthen ikke har pengene til det, så derfor ikke har anmeldt nogle, men kan da ikke passe at alle er lige så fattige som jeg er ;-)

Jeg har tænkt det samme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @youngatheart

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret i, at vores region måske er lidt underrepræsenteret i forhold til anmeldelser.

Vi kan jo så skrive lidt frem og tilbage om det, eller gøre noget ved det!

Jeg er nok ret kræsen når det kommer til piger, og umiddelbart er der ikke noget her der tænder et lys for mig.

Men lidt inspireret af @Lady C´s seneste konkurrence / give away og mit genelle gode fredagshumør i dag, har jeg et forslag eller udforing til dig @youngatheart:

1) Du sender en PB til mig med dit kontonummer

2) Jeg straks-overfører 2500,- til din konto

3) Du vælger 1 eller 2 piger fra listen som du besøger i løbet af den næste uge

4) Du gør dig MEGET umage med at lave 1 anmeldelse eller 2

Hvis du siger ja, så er det et krav at du minimum bruger 4 timer på at lege med ordene, fortælle om stemningen og det alt udenom også, ikke kun pik og patter.

Du behøver ikke komme op på niveau med @Mr_Swingking, @Hunting for beaver og @cobham men du skal gøre dig umage og gøre forsøget.

Hvad siger du! Skal vi snakke om det, eller gøre noget ved det?

Filantropen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nytilsex
Filantropen skrev, for 20 minutter siden:

Hej @youngatheart

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret i, at vores region måske er lidt underrepræsenteret i forhold til anmeldelser.

Vi kan jo så skrive lidt frem og tilbage om det, eller gøre noget ved det!

Jeg er nok ret kræsen når det kommer til piger, og umiddelbart er der ikke noget her der tænder et lys for mig.

Men lidt inspireret af @Lady C´s seneste konkurrence / give away og mit genelle gode fredagshumør i dag, har jeg et forslag eller udforing til dig @youngatheart:

1) Du sender en PB til mig med dit kontonummer

2) Jeg straks-overfører 2500,- til din konto

3) Du vælger 1 eller 2 piger fra listen som du besøger i løbet af den næste uge

4) Du gør dig MEGET umage med at lave 1 anmeldelse eller 2

Hvis du siger ja, så er det et krav at du minimum bruger 4 timer på at lege med ordene, fortælle om stemningen og det alt udenom også, ikke kun pik og patter.

Du behøver ikke komme op på niveau med @Mr_Swingking, @Hunting for beaver og @cobham men du skal gøre dig umage og gøre forsøget.

Hvad siger du! Skal vi snakke om det, eller gøre noget ved det?

Filantropen

Jeg er klar 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filantropen skrev, for 4 timer siden:

Hej @youngatheart

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret i, at vores region måske er lidt underrepræsenteret i forhold til anmeldelser.

Vi kan jo så skrive lidt frem og tilbage om det, eller gøre noget ved det!

Jeg er nok ret kræsen når det kommer til piger, og umiddelbart er der ikke noget her der tænder et lys for mig.

Men lidt inspireret af @Lady C´s seneste konkurrence / give away og mit genelle gode fredagshumør i dag, har jeg et forslag eller udforing til dig @youngatheart:

1) Du sender en PB til mig med dit kontonummer

2) Jeg straks-overfører 2500,- til din konto

3) Du vælger 1 eller 2 piger fra listen som du besøger i løbet af den næste uge

4) Du gør dig MEGET umage med at lave 1 anmeldelse eller 2

Hvis du siger ja, så er det et krav at du minimum bruger 4 timer på at lege med ordene, fortælle om stemningen og det alt udenom også, ikke kun pik og patter.

Du behøver ikke komme op på niveau med @Mr_Swingking, @Hunting for beaver og @cobham men du skal gøre dig umage og gøre forsøget.

Hvad siger du! Skal vi snakke om det, eller gøre noget ved det?

Filantropen

Tak for de pæne ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, for 11 timer siden:

Jeg er klar hvis @joungatheart springer fra.

Altid godt med en wingman ;):rolleyes:

Tit kommer ordsproget dog til sin ret,,, 

Som brødre vi dele, og DU snupper det hele :D

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filantropen skrev, for 20 timer siden:

Hej @youngatheart

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret i, at vores region måske er lidt underrepræsenteret i forhold til anmeldelser.

Vi kan jo så skrive lidt frem og tilbage om det, eller gøre noget ved det!

Jeg er nok ret kræsen når det kommer til piger, og umiddelbart er der ikke noget her der tænder et lys for mig.

Men lidt inspireret af @Lady C´s seneste konkurrence / give away og mit genelle gode fredagshumør i dag, har jeg et forslag eller udforing til dig @youngatheart:

1) Du sender en PB til mig med dit kontonummer

2) Jeg straks-overfører 2500,- til din konto

3) Du vælger 1 eller 2 piger fra listen som du besøger i løbet af den næste uge

4) Du gør dig MEGET umage med at lave 1 anmeldelse eller 2

Hvis du siger ja, så er det et krav at du minimum bruger 4 timer på at lege med ordene, fortælle om stemningen og det alt udenom også, ikke kun pik og patter.

Du behøver ikke komme op på niveau med @Mr_Swingking, @Hunting for beaver og @cobham men du skal gøre dig umage og gøre forsøget.

Hvad siger du! Skal vi snakke om det, eller gøre noget ved det?

Filantropen

Det var da et yderst fantastisk tilbud du der kommer med må man sige. Det er da vist wingman i bedste forstand. Jeg skriver til dig lidt senere, for er da et tilbud der vil noget ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden:

Tak for dine pæne ord Hr. @Filantropen

Nu har jeg aldrig mødt dig, men føler bare at du bare er så godt og rart et menneske, det kan jeg jo Bla se ud fra dine skriv 

Bedste tanker Hunter 

Hej @Hunting for beaver

 Hr, tror jeg godt nok jeg ikke er gammel nok til at blive kaldt :)

Tak for de pæne ord! Og uden der skal gå alt for meget Bromance i den, så i lige måde. Det er tydeligt at mærke i dine skriv, at du har noget mere på hjertet end de fleste, og ikke er bange for at dele ud af dig selv.

Filantropen

Del dette indlæg


Link til indlæg

,,, for mig er du en nobel herre og en rigtig gentleman, din alder betyder intet om du er 18 eller 48 år.

At jeg tiltaler dig Hr. er vel bare min måde at respektere dig på, ganske enkelt ingen længere forklaringer eller krumspring ;)

Det er din måde at være på, udtrykke gøre dig forståelig, og behandle andre folk på som jeg værdsætter, jeg har jo også fulgt med i dine skriv, det er jo ikke bare luft kasteller jeg har læst. 

God søndag :)

Hunter

 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Permedfler

Ja der er løbet lidt ud i sandet, dog ikke på grund af manglende vilje fra min side.

Jeg ved ikke om der er stemning for at tage den op igen, evt i et andet setup.

Jeg kan se at man kan lave noget med noget afstemning herinde også. En ide kunne være, at dem der var klar skrev lidt om hvorfor man skulle vælge dem, og så kunne brugerne herinde stemme om, hvem den heldige blev på sammen måde, der kunne stemmes om hvem den heldige pige blev. Men synes det skal være med piger og brugere her fra region Syddanmark, nu når ideen udsprang af manglende anmeldelser i regionen.

Det kunne da være interessant. Men der skal være en anden end undertegnede der løber med planlægningen og sætter det op. Jeg har ikke tiden og skal snart på sommerferie hvor jeg ynder at gå offline så meget som muligt. Men jeg skal selvfølgelig nok stå for finansieringen.

Filantropen

Redigeret af Filantropen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filantropen skrev, den 2.7.2019 at 11:09:

Hej @Permedfler

Ja der er løbet lidt ud i sandet, dog ikke på grund af manglende vilje fra min side.

Jeg ved ikke om der er stemning for at tage den op igen, evt i et andet setup.

Jeg kan se at man kan lave noget med noget afstemning herinde også. En ide kunne være, at dem der var klar skrev lidt om hvorfor man skulle vælge dem, og så kunne brugerne herinde stemme om, hvem den heldige blev på sammen måde, der kunne stemmes om hvem den heldige pige blev. Men synes det skal være med piger og brugere her fra region Syddanmark, nu når ideen udsprang af manglende anmeldelser i regionen.

Det kunne da være interessant. Men der skal være en anden end undertegnede der løber med planlægningen og sætter det op. Jeg har ikke tiden og skal snart på sommerferie hvor jeg ynder at gå offline så meget som muligt. Men jeg skal selvfølgelig nok stå for finansieringen.

Filantropen

Hej @Filantropen

Det var da ærgerligt, men rigtig flot initiativ af dig.

Jeg står også overfor ferie, hvor jeg trækker stikket ud, så meget som det nu er muligt, når man skal til Thailand, hvor man også kan sætte "stikket" i ;) Når jeg er tilbage, vil jeg dog gerne være behjælpelig med at sætte noget op a la det, du foreslog, eller melde mig til at tage imod dit oprindelige forslag, og så lover jeg, at jeg nok skal strikke nogle anmeldelser sammen, hvor der bliver brugt krudt på at lege med ordene og beskrive hele oplevelsen.

God ferie til dig, når du når så langt.

Mvh.

PMF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Permedfler skrev, for 37 minutter siden:

Hej @Filantropen

Det var da ærgerligt, men rigtig flot initiativ af dig.

Jeg står også overfor ferie, hvor jeg trækker stikket ud, så meget som det nu er muligt, når man skal til Thailand, hvor man også kan sætte "stikket" i ;) Når jeg er tilbage, vil jeg dog gerne være behjælpelig med at sætte noget op a la det, du foreslog, eller melde mig til at tage imod dit oprindelige forslag, og så lover jeg, at jeg nok skal strikke nogle anmeldelser sammen, hvor der bliver brugt krudt på at lege med ordene og beskrive hele oplevelsen.

God ferie til dig, når du når så langt.

Mvh.

PMF

Hej @Permedfler

Ja lad os lige skrive sammen primo august så!

Er der andre Brødre herinde, der er frisk på at være med i legen, så kan de jo lige melde sig på tråden indtil da.

God sommer derude.

Filantropen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey @Filantropen

Melder mig hermed som tester/anmelder i dette geniale koncept.

Erfaren og kritisk mand i sin bedste alder, som med største fornøjelse vil give enhver gp sin sag for, samt efterfølgende indvie alle brødrene derude i aktens detaljer til fremtidig kortlægning af go og no-goes i denne spegede branche...

Hermed er den “kræsne” meldt under fanerene.

Hav en fantastisk sommer derude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa @Filantropen

Jeg melder mig også gerne på banen, har været længe nok i gamet til at vide hvad der er hvad og jeg går gerne igen, hvis billeder og info ikke passer.

 

Jeg har ikke skrevet nogle anmeldelser herinde, så vidt jeg husker, der er alt for meget kritik af brugerne, men i forbindelse med et koncept som dette gør jeg det gerne, der bliver jeg ikke "svinet" til af de andre rødder ;)

God sommer uanset hvor i ender og om det er med eller uden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I erhvervslivet laver man engang imellem en fejl eller overser noget, og så er det jo bare at erkende det, betale ved kasse et og fortsætte det gode samarbejde man har med sine faste samerbejdspartnere. 

Legepladsen her er dog ikke helt det samme, men jeg vil gerne erkende at jeg havde overset en PB fra @youngatheart
 da jeg her for kort tid siden fik en hvor han meldte sig klar og lige bagefter en lidt mere tøvende og besked. Jeg havde kun set den sidste.

Nå hvorom alting er, så har jeg valgt at vi løser det på følgende måde ved at jeg dobler mit "sponsorat" op så @youngatheart
nu skulle have modtaget 2500 og udfører den oprindelige udfordring og så er jeg også klar til august når @Permedfler

hjælper med at sætte noget afstemning noget op.

God sommerferie derude.

Filantropen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filantropen skrev, for 5 timer siden:

I erhvervslivet laver man engang imellem en fejl eller overser noget, og så er det jo bare at erkende det, betale ved kasse et og fortsætte det gode samarbejde man har med sine faste samerbejdspartnere. 

Legepladsen her er dog ikke helt det samme, men jeg vil gerne erkende at jeg havde overset en PB fra @youngatheart
 da jeg her for kort tid siden fik en hvor han meldte sig klar og lige bagefter en lidt mere tøvende og besked. Jeg havde kun set den sidste.

Nå hvorom alting er, så har jeg valgt at vi løser det på følgende måde ved at jeg dobler mit "sponsorat" op så @youngatheart
nu skulle have modtaget 2500 og udfører den oprindelige udfordring og så er jeg også klar til august når @Permedfler

hjælper med at sætte noget afstemning noget op.

God sommerferie derude.

Filantropen

Kan helt klart bekræfte at Filantropen har holdt ord 100% mht til at levere penge til en god anmeldelse, og har oven i købet lavet dobbelt op på beløbet, da han havde fået en lille anbefaling af Slemme LIne som vi jo begge kender, og hun var så sød at sige god for mig over for Filantropen, så han faktisk lavede det dobbelt op som han gjorde.

Jeg er utroligt beæret over at der findes personer som Filantropen, og vil gøre alt for at han skal få så meget valuta ud af pengene som muligt. ( er jo rimelig fortrøstningsfuld over at jeg jo nok skal få det ; -) , men afhænger jo lidt af hvem jeg er så heldig at udvælge)

Nu leder jeg jo lidt i det jyske omkring Esbjerg området, og håber inderligt der dukker noget spændende op, så jeg ikke bare smider Filantropens penge ud af vinduet for ingenting. Ville jo være lækkert at overraske både ham og andre med en skøn kvinde som flere fremover kan nyde samvær med. Det er meget i mine tanker at det ikke kun skal være for egen vindings skyld, men så sandelig også over for andre brugere herinde, så de kan få en skøn fornøjelse ud af det.

Takker mange gange for tilliden Filantropen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filantropen skrev, for 21 timer siden:

I erhvervslivet laver man engang imellem en fejl eller overser noget, og så er det jo bare at erkende det, betale ved kasse et og fortsætte det gode samarbejde man har med sine faste samerbejdspartnere. 

Legepladsen her er dog ikke helt det samme, men jeg vil gerne erkende at jeg havde overset en PB fra @youngatheart
 da jeg her for kort tid siden fik en hvor han meldte sig klar og lige bagefter en lidt mere tøvende og besked. Jeg havde kun set den sidste.

Nå hvorom alting er, så har jeg valgt at vi løser det på følgende måde ved at jeg dobler mit "sponsorat" op så @youngatheart
nu skulle have modtaget 2500 og udfører den oprindelige udfordring og så er jeg også klar til august når @Permedfler

hjælper med at sætte noget afstemning noget op.

God sommerferie derude.

Filantropen

Flot, meget imponerende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filantropen skrev, den 14.6.2019 at 14:10:

Hvis du siger ja, så er det et krav at du minimum bruger 4 timer på at lege med ordene, fortælle om stemningen og det alt udenom også, ikke kun pik og patter.

 

Du behøver ikke komme op på niveau med @Mr_Swingking, @Hunting for beaver og @cobham men du skal gøre dig umage og gøre forsøget.

Det er lige før, jeg begynder at ærgre mig over, at jeg ikke bor i Esbjerg :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 7.7.2019 at 08:59:

Det er lige før, jeg begynder at ærgre mig over, at jeg ikke bor i Esbjerg :D

Hej BX

Du skal være så velkommen her til Syddanmark.

Har forøvrigt sendt dig en PB med en udfordring.....

God weekend

Filantropen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filantropen skrev, den 12.7.2019 at 16:01:

Hej BX

Du skal være så velkommen her til Syddanmark.

Har forøvrigt sendt dig en PB med en udfordring.....

God weekend

Filantropen

Du velkommen til og skrive til mig også Filan :) 

Har tidligere lavet en anmeldelse i Esbjerg, dog på thai massage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fufu98 skrev, den 24.7.2019 at 15:50:

Du velkommen til og skrive til mig også Filan :) 

Har tidligere lavet en anmeldelse i Esbjerg, dog på thai massage. 

Hej Fufu98

Der kommer nok snart noget hvor du også kan være med :)

@Permedfler og jeg er lige ved at få de sidste detaljer på plads, så vil PMF skrive ud om det.

Filantropen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...