Hop til indhold
drakumar

Sexferie value for money overblik

Recommended Posts

ZEUS skrev, den 18.6.2019 at 10:37:

en gylden firkant på ca 3 x 2 km.

Vil bestemt ikke ødelægge den gode stemning. Men er du nu sikker på det?  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 5 timer siden:

Vil bestemt ikke ødelægge den gode stemning. Men er du nu sikker på det?  :) 

Nu var det et skud fra hoften :)  Så stemningen kan du aldrig ødelægge.

Men se det ikke er helt ved siden af når jeg skrev 3 x 2 km.

Måske mere præcist er det 4 x 2 km.

https://www.google.com/maps/place/Soi+Buakhao,+Muang+Pattaya,+Amphoe+Bang+Lamung,+Chang+Wat+Chon+Buri+20150,+Thailand/@12.9290748,100.8762305,15z/data=!4m5!3m4!1s0x3102960ea61408b1:0x66815d3663480168!8m2!3d12.9290748!4d100.8849852

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, den 20/6/2019 at 00:14:

Nu var det et skud fra hoften :)  Så stemningen kan du aldrig ødelægge.

Men se det ikke er helt ved siden af når jeg skrev 3 x 2 km.

Måske mere præcist er det 4 x 2 km.

https://www.google.com/maps/place/Soi+Buakhao,+Muang+Pattaya,+Amphoe+Bang+Lamung,+Chang+Wat+Chon+Buri+20150,+Thailand/@12.9290748,100.8762305,15z/data=!4m5!3m4!1s0x3102960ea61408b1:0x66815d3663480168!8m2!3d12.9290748!4d100.8849852

 

 

ZEUS skrev, den 20/6/2019 at 00:14:

Nu var det et skud fra hoften :)  Så stemningen kan du aldrig ødelægge.

Men se det ikke er helt ved siden af når jeg skrev 3 x 2 km.

Måske mere præcist er det 4 x 2 km.

https://www.google.com/maps/place/Soi+Buakhao,+Muang+Pattaya,+Amphoe+Bang+Lamung,+Chang+Wat+Chon+Buri+20150,+Thailand/@12.9290748,100.8762305,15z/data=!4m5!3m4!1s0x3102960ea61408b1:0x66815d3663480168!8m2!3d12.9290748!4d100.8849852

 

Som jeg ser det via dit link, så er lk-metro jo stort set på den røde placering på maps.
Vejen har jeg satme taget nogen gange på vej ad soi diana til mine beerbarer nummer et og to. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thailand er super, men hvis nu siger polen som der også er nævnt tidigere i tråden, hvilke by er så bedst med pris, udbud og kvalitet.
Kører anden tråd om stettin og en om warszawa, men der er jo også andre større byer.

Måske noget for trådstarter ( og jeg selv ) :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 9 timer siden:

Thailand er super, men hvis nu siger polen som der også er nævnt tidigere i tråden, hvilke by er så bedst med pris, udbud og kvalitet.
Kører anden tråd om stettin og en om warszawa, men der er jo også andre større byer.

Måske noget for trådstarter ( og jeg selv ) :ph34r:

Du kan jo tage til Tricity: Gdansk, Sopot  og Gdynia   https://en.wikipedia.org/wiki/Tricity,_Poland

Det ligger ikke så langt fra DK, prisniveauet for lidt sjov er mere rimeligt end i Tyskland, sproget kan være en udfordring, men mange kan engelsk - ellers er google oversæt din ven. Fremfor at køre i taxa og/eller med bus, kan du leje en bil billigt - medtag dog din egen opgraderede GPS, da det ellers kan være svært at finde rundt - og det koster alt for meget at tilkøbe i en udlejningsbil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, den 25.6.2019 at 00:23:

Thailand er super, men hvis nu siger polen som der også er nævnt tidigere i tråden, hvilke by er så bedst med pris, udbud og kvalitet.
Kører anden tråd om stettin og en om warszawa, men der er jo også andre større byer.

Måske noget for trådstarter ( og jeg selv ) :ph34r:

Ikke fordi jeg kender Polen så godt, men anbefale Stettin for nemhedens skyld.   Dvs hvis du gider bustur så går de fra både Jylland eller Sjælland og der få 3 eller 4 dages ture på 3 stjernet hotel for næsten ingen penge.    Det der også taler for Stettin er at et er en forholdsvis stor turistby.   Læs rimeligt udbud af spisesteder og ikke mindst piger.

Tager du selv bilen ja men så vel bare vælge efter hvor du syntes der er attraktive piger som falder i din smag, udfra hvad du kan se i de forskellige byer inde på Roksa.pl.    Og så med booking.com eller Hotel.com finde hotel der har din smag og så bare køre :)   Sådan en rundtur i Polen kan gøres for meget billige penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter min mening at gå til ferie bare for sex er det ikke den bedste idé. Jeg har rejst en masse, og tingene sjældent er som du forventer dem til at være. Generelt er en turist sætter dig i en ulempe, fordi yo ikke kender stedet. Det er meget bedre at gå på besøg et sted at se stedet, og derudover kan du have det sjovt med piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikmik90 skrev, den 14.7.2019 at 02:56:

Efter min mening at gå til ferie bare for sex er det ikke den bedste idé. Jeg har rejst en masse, og tingene sjældent er som du forventer dem til at være. Generelt er en turist sætter dig i en ulempe, fordi yo ikke kender stedet. Det er meget bedre at gå på besøg et sted at se stedet, og derudover kan du have det sjovt med piger.

Nej altid ulempe at være fremmed i et land med et helt andet sprog.   Men trods alt så kan man opnå mange ting rimeligt let bare man er lidt opfindsom.  Og på nettet jo finde alt slags form for hjælp.

Med hensyn til ferie som udelukkende  sexturist tror jeg nu heller ikke mange der gør.    Og i Polen er der faktisk mange seværtigheder.  Lige fra flotte strande med kridt hvidt sand til borge og slotte.   Markeder og generelt er det faktisk meget sjovt at se et land som på den ene side har udviklet sig abnormt de sidste par årtier, og samtidigt gør præg af det ikke for så længe siden var under USSR :) 

Jeg nyder Polen ,selvom det er ved at være nogle år siden jeg sidst var der.   Trods det udvikler sig meget hurtigt så alligevel lidt som at komme til en tidslomme der på nogle områder er 20 år eller mere bagud Danmark.   Dvs de har ikke helt alle de her fanatiske forbud endnu.  Lidt som at komme tilbage i tiden.   Samtidigt med  alt ca 1/3 billigere end i Danmark.

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Athens, Greece, is the cheapest place in Europe, 10 Euros for 10 minutes in the Omonia district. In central Sao Paulo, Brazil, at Rua Barão de Limeira 134, you can get 15 minutes for 30 real (50 DKK). However, central Sao Paulo is not for the fainthearted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...