Danske Yara 714 Skrevet 10. Juni, 2019 (edited) Hej i dejlige mennesker (Hvis dette opslag ikke er iorden at skrive her så beklager jeg på forhånd. Jeg ved ellers ikke hvilket forum jeg skal skrive det henne og i annoncen er der kun 2 ud af 10 der læser som det første) Denne besked går til mine besøgende og jer som har sendt mig PM og ikke fået svar retur. - Det er ikke fordi jeg ikke vil svare jer tilbage. Jeg er desværre blevet ramt af et uheld og derfor blevet indlagt. Der går lidt tid før jeg er på toppen igen. Kan I have det dejligt allesammen :* Pas på hinanden og jer selv.. Yara Redigeret 10. Juni, 2019 af Yara 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 10. Juni, 2019 Liv skrev, for 1 minut siden: God bedring Tak søde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BadbiBoy87 39 Skrevet 10. Juni, 2019 God bedring... Og synes det er totalt iorden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gentle-Lover Skrevet 10. Juni, 2019 (edited) Rigtig god og hurtig bedring skønne dig @Yara Redigeret 10. Juni, 2019 af Gentle-Lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. Juni, 2019 Rigtig god bedring til dig - sikke et stort overskud at du skriver herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5327 Skrevet 10. Juni, 2019 God bedring og æv hvor træls for dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wicker 115 Skrevet 10. Juni, 2019 God stil at du bruger ressourcer på beskeden her!!! & rigtig god og hurtig bedring 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Valderrama Skrevet 10. Juni, 2019 God bedring smukke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 10. Juni, 2019 Tak til jer alle I må have en dejlig aften :* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 10. Juni, 2019 God bedring. Håber du snart er ovenpå igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MonsterKiller Skrevet 10. Juni, 2019 God bedring til dig ♥️Håber du snart er på benene igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 10. Juni, 2019 Håber du er okay trods omstændighederne. Og ønsker dig en rigtig god bedring 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 10. Juni, 2019 Åh altså - god bedring 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 10. Juni, 2019 god bedring , håber at du kommer dig helt fint både for dine kunders skyld men især for din egen selvfølgelig allermest. Stor respekt for lige at meddele dette herinde, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestemand 174 Skrevet 10. Juni, 2019 God bedring. Håber du hurtigt komme oven på igen. Men tag også den tid, der skal til. Og stor respekt for, at du har overskud til at skrive denne meddelelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oprørt 156 Skrevet 10. Juni, 2019 Jeg tror sagtens de gode mandfolk vil vente på dig. En glad, rask og fræk pige, er altid værd at vente på. God bedring, og husk nu at lade dig selv hvile, også 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MC5tooge2 129 Skrevet 11. Juni, 2019 Er ikke en af dine kunder men god bedring. Du er desuden åbenbart et naturtalent indenfor pleje af kunderelationer. God stil. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 11. Juni, 2019 Tak for jeres ord og forståelse Er ok efter omstændighederne. En dag af gangen så kommer jeg til mig selv igen Kan i have det dejligt 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 15. Juni, 2019 Til de ‘ventende’, så er jeg tilbage igen på mandag d 17/6 og tirsdag d 18/6 Det bliver en stiiiiiilleeee og rolig start....... Tror jeg.... Der er en del tryk der skal lettes, kan jeg mærke Kram Yara 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 666 Skrevet 15. Juni, 2019 kad skrev, den 10.6.2019 at 21:07: God bedring. Håber du snart er ovenpå igen Ja det er ikke det værste sted og have hende:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 15. Juni, 2019 dickens skrev, for 1 time siden: Ja det er ikke det værste sted og have hende:) Kan li’ din kommentar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg