Hop til indhold

Besked til mine besøgende og jer andre <3

Featured Replies

Skrevet

Hej i dejlige mennesker <3 

(Hvis dette opslag ikke er iorden at skrive her så beklager jeg på forhånd. Jeg ved ellers ikke hvilket forum jeg skal skrive det henne og i annoncen er der kun 2 ud af 10 der læser som det første) 

Denne besked går til mine besøgende og jer som har sendt mig PM og ikke fået svar retur. 

- Det er ikke fordi jeg ikke vil svare jer tilbage. Jeg er desværre blevet ramt af et uheld og derfor blevet indlagt. Der går lidt tid før jeg er på toppen igen. Kan I have det dejligt allesammen :wub: :* 

Pas på hinanden og jer selv.. 

Yara <3

Redigeret af Yara

Skrevet

Rigtig god og hurtig bedring skønne dig @Yara :wub:

Redigeret af Gentle-Lover

Skrevet

Rigtig  god  bedring  til dig  - sikke  et  stort  overskud  at  du  skriver  herinde  <3

Skrevet

God bedring :)

Skrevet

God stil at du bruger ressourcer på beskeden her!!!

& rigtig god og hurtig bedring

Skrevet

God bedring smukke :x

Skrevet

God bedring. Håber du snart er ovenpå igen 

Skrevet

God bedring til dig ♥️Håber du snart er på benene igen.

Skrevet

Håber du er okay trods omstændighederne. Og ønsker dig en rigtig god bedring <3

Skrevet

god bedring , håber at du kommer dig helt fint både for dine kunders skyld men især for din egen selvfølgelig allermest.

Stor respekt for lige at meddele dette herinde, 

Skrevet

God bedring. Håber du hurtigt komme oven på igen. Men tag også den tid,  der skal til. Og stor respekt for, at du har overskud til at skrive denne meddelelse. 

Skrevet

Jeg tror sagtens de gode mandfolk vil vente på dig. En glad, rask og fræk pige, er altid værd at vente på. God bedring, og husk nu at lade dig selv hvile, også ;)

Skrevet

Er ikke en af dine kunder men god bedring.
Du er desuden åbenbart et naturtalent indenfor pleje af kunderelationer. God stil.

Skrevet
  • Author

Tak for jeres ord og forståelse <3 

Er ok efter omstændighederne. En dag af gangen så kommer jeg til mig selv igen :) 

Kan i have det dejligt <3 

Skrevet
  • Author

Til de ‘ventende’, så er jeg tilbage igen på mandag d 17/6 og tirsdag d 18/6 :)  Det bliver en stiiiiiilleeee og rolig start....... Tror jeg.... Der er en del tryk der skal lettes, kan jeg mærke :D;) :rolleyes:

Kram Yara <3 

Skrevet
kad skrev, den 10.6.2019 at 21:07:

God bedring. Håber du snart er ovenpå igen 

Ja det er ikke det værste sted og have hende:)

Skrevet
  • Author
dickens skrev, for 1 time siden:

Ja det er ikke det værste sted og have hende:)

Kan li’ din kommentar ;) :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.