Guest Alkoholikeren Skrevet 16. Juni, 2019 jenslillemandhansenv2 skrev, for 1 minut siden: var det ikke en 360 turbo kronprinsen fik engang, den var faktisk rimelig hurtig Nix, det var en volvo 480 ES turbo , HKH Kronprinsen fik den i 18 års fødselsdagsgave, det blev min kollega O.Sommer på Amager der havde service og reservedels ansvar øst for storebælt, og "rør ved mig" Hans Berndsen der fik ansvar for samme vest for storebælt, alt sammen betalt af Volvo Danmark. Bilen blev ikke den store succes, internt i organisationen kaldet vi det for en plagiat af den daværende Honda accord som Volvoen ligner temmelig meget... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 16. Juni, 2019 jenslillemandhansenv2 skrev, for 8 minutter siden: var det ikke en 360 turbo kronprinsen fik engang, den var faktisk rimelig hurtig 480 S Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 883 Skrevet 16. Juni, 2019 du har 100% ret, lad os ikke (selv om det var mig der startede) afspore denne tråd med Volvo snak. Min far havde på et tidspunkt en B18 med dobbelt weber, bilen stod som ny jeg siger som ny den var sku fed. Blev byttet til en 240 rimelig heftig rejse vogn, drømte i mange år om en 264 nå vi skal videre!! god uge til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 16. Juni, 2019 Bebop skrev, for 8 minutter siden: 480 S Vi er begge forkert informeret "Vores nuværende kronprins Frederik lagde ud med en smart Volvo ES480 på sin 18-års fødselsdag i 1986" Kilde - https://www.fyens.dk/biler/Kongelig-koereglaede/artikel/1348855 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 642 Skrevet 16. Juni, 2019 Madame Illona skrev, for 20 timer siden: Hvorfor ikke inviterer en dansk pige på en miniferie /weekend ophold et eller andet sted hen her i Danmark er da sikker på der en nogle som gerne vil gi dig selskab hvis du betaler opholdet Sikkert, men det er ikke særligt relevant, da tråden ikke handler om det. Tråden handler om hjælp til forklaringer på hvorfor man tager på ferie for sig selv. Og det gør vel ikke den store forskel på forklaringen om man bliver i Danmark og hvilken nationalitet pigen har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peppersprayz 3 Skrevet 16. Juni, 2019 Hamborg er det nye red-light, og ganske tæt på. Derudover en hyggelig by at besøge med "vennerne" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1484 Skrevet 16. Juni, 2019 Dane skrev, 1 time siden: Sikkert, men det er ikke særligt relevant, da tråden ikke handler om det. Tråden handler om hjælp til forklaringer på hvorfor man tager på ferie for sig selv. Og det gør vel ikke den store forskel på forklaringen om man bliver i Danmark og hvilken nationalitet pigen har. Bevares Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 16. Juni, 2019 Jeg har faktisk mødt en dansker, i en klub i Tyskland, som havde, og vel stadig har det bedste alibi. I forbindelse med jobbet skulle han rent faktisk, bevisligt og dermed troværdigt, jævnt ofte til Tyskland på messe, og på anden vis i faglig anledning. Så han havde hver gang det perfekte alibi, som dybest set, ikke en gang var løgn når han fortalte det til konen Jeg har også hørt om fodbold interesserede, som kunne fylde bilen med venner, for at køre til Tyskland for at se fodbold. Den blev også taget for gode varer, af deres koner. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 16. Juni, 2019 her er svaret på en tur til Hamburg uden kone....ren drenge tur - ultimativt.. https://www.miniatur-wunderland.de/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vibroflex 5 Skrevet 16. Juni, 2019 Haha hold da op. Man er væk et par dage og så er der gang i tråden. Gamle biler og meget mere Hamburg har jeg faktisk selv tænkt på med hensyn til at tage afsted med vennerne. Det kan kun gå galt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg