vibroflex 5 Skrevet 8. Juni, 2019 Hej vise mænd. Hvordan kommer i afsted på det jeg kalder "hygge" rejser på egen hånd. ? Jeg tænker at flere af jer enten er gift eller forlovet, men stadig oplever sexferier på egen hånd. Hvad siger i når i tager ud og hvor skal man tage hen ? Jeg har læst i forummet og Pattaya lyder som et godt sted at starte ;) vh Vibroflex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 9. Juni, 2019 vibroflex skrev, for 6 timer siden: Hej vise mænd. Hvordan kommer i afsted på det jeg kalder "hygge" rejser på egen hånd. ? Jeg tænker at flere af jer enten er gift eller forlovet, men stadig oplever sexferier på egen hånd. Hvad siger i når i tager ud og hvor skal man tage hen ? Jeg har læst i forummet og Pattaya lyder som et godt sted at starte vh Vibroflex Hvis du i forvejen har et job med megen rejseaktivitet kunne dette måske bruges som undskyldning. Men husk at alt der stikker af fra det normale kan være svært at forsvare og forklare så hvorfor ikke bare blive her hjemme og nøjes besøge GP'er i DK. Det tror jeg langt størstedelen af mænd herinde gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 417 Skrevet 9. Juni, 2019 vibroflex skrev, for 6 timer siden: Hej vise mænd. Hvordan kommer i afsted på det jeg kalder "hygge" rejser på egen hånd. ? Jeg tænker at flere af jer enten er gift eller forlovet, men stadig oplever sexferier på egen hånd. Hvad siger i når i tager ud og hvor skal man tage hen ? Jeg har læst i forummet og Pattaya lyder som et godt sted at starte vh Vibroflex Jag reser mycket i arbetet. Dels så kan jag då utnyttja kvällarna till ”förlustelser”, dels så har jag möjlighet att lägga in någon extra dag i anslutning till arbetsresor. Men en vecka (uge) till Pattaya eller liknande ställen skulle ha varit svårt att motivera på den tiden jag var gift. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vibroflex 5 Skrevet 9. Juni, 2019 Tak for svar begge to. Jeg har desværre ikke så meget arbejde i udlandet og slet ikke til Asien:( Så den løsning duer ikke men kan godt se at den er god. Jeg må skifte job :))) Jo jo jeg benytter da også de søde piger herhjemme men det løber hurtig op hvis man skal have en ordentlig pæn pige i længere tid og ikke kun 15min. Så synes jeg bare at det kunne være fedt at komme ud på egen hånd og hygge sig. Derfor tænkte jeg måske at Pattaya var en oplevelse være. Der får man både en dejlig ferie, solskin, god mad og lækre piger til en fornuftig penge. Ved godt at samlet set at sådan en rejse er dyre men man får jo også en kæmpe oplevelse på sådan en tur ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 417 Skrevet 9. Juni, 2019 vibroflex skrev, for 3 timer siden: Tak for svar begge to. Jeg har desværre ikke så meget arbejde i udlandet og slet ikke til Asien:( Så den løsning duer ikke men kan godt se at den er god. Jeg må skifte job :))) Jo jo jeg benytter da også de søde piger herhjemme men det løber hurtig op hvis man skal have en ordentlig pæn pige i længere tid og ikke kun 15min. Så synes jeg bare at det kunne være fedt at komme ud på egen hånd og hygge sig. Derfor tænkte jeg måske at Pattaya var en oplevelse være. Der får man både en dejlig ferie, solskin, god mad og lækre piger til en fornuftig penge. Ved godt at samlet set at sådan en rejse er dyre men man får jo også en kæmpe oplevelse på sådan en tur Lösningen är då kanske att få din fru (kone) att själv åka iväg en vecka (uge) eller helst två till sina föräldrar, till sin syster eller för att hälsa på någon väninna eller liknande. När du sedan är ensam hemma kan du smita iväg på ett äventyr ... Pattaya är dock kanske lite för långt borta och äventyrligt om hon kommer hem tidigare än planerat. Men en resa till Tyskland med besök på några FKK i Frankfurtområdet eller i Nordrhein-Westfalen är ju inte heller helt fel. Eller har du någon vän som du kan vara i maskopi med? Du åker ensam dit för att hälsa på eller för att "hjälpa" honom med något. Men i själva verket är det annat som ni gör ... Jag har läst tidigare om de som är riktigt äventyrliga – de har åkt med familjen till Pattaya och sedan under den dagliga joggingturen har de hunnit med ett bordellbesök Men det kräver ju att du normalt sett joggar och att din fru inte själv vill vara med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frej af Asgaard 828 Skrevet 13. Juni, 2019 Kan du ikke udvikle en interesse for Tysk bundesligafodbold Eller tyske ølfestivaller ? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 13. Juni, 2019 (edited) vibroflex skrev, den 9.6.2019 at 00:37: Jeg tænker at flere af jer enten er gift eller forlovet, men stadig oplever sexferier på egen hånd. Hvorfor tænker du egentlig det? Hvem har skrevet noget der antyder det? Men til spørgsmålet: Du må vel lyve og bedrage. Hvis du ikke selv kan komme i tanker om hvordan, så er det nok ikke en god ide, for så kan du nok ikke svare overbevisende, hvis du bliver gået på klingen. Opfind fx en klub med mandevenner, der skal på skiferie eller fodboldferie eller noget andet som interesserer dig og ikke hende du planlægger at føre bag lyset. Redigeret 13. Juni, 2019 af Bebop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 13. Juni, 2019 Som Bebop skriver, saml nogle venner og tag en herrertur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 13. Juni, 2019 Frej af Asgaard skrev, for 5 timer siden: Kan du ikke udvikle en interesse for Tysk bundesligafodbold Eller tyske ølfestivaller ? Tjekkisk pølse og pilsner? Ungarsk gulasch? Polsk ... ehrm .... arkitektur? Østrigsk musik? Thaliandsk madlavning? Dykning i Filippinerne? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vibroflex 5 Skrevet 14. Juni, 2019 (edited) Bebop skrev, for 14 timer siden: Hvorfor tænker du egentlig det? Hvem har skrevet noget der antyder det? Men til spørgsmålet: Du må vel lyve og bedrage. Hvis du ikke selv kan komme i tanker om hvordan, så er det nok ikke en god ide, for så kan du nok ikke svare overbevisende, hvis du bliver gået på klingen. Opfind fx en klub med mandevenner, der skal på skiferie eller fodboldferie eller noget andet som interesserer dig og ikke hende du planlægger at føre bag lyset. Nej ingen har skrevet noget der antyder dette, men tænker at der vil for faen må være andre som i min position der nyder sin ægteskab eller forhold, men stadig har lyst til rejseoplevelser på egen hånd hvor man kan hygge sig lidt. Og så var det bare lidt en forespørgelse på hvor folk tog hen eller kunne anbefale. Jeg har besluttet mig for at det bliver thailand næste år. Men tak for alle forslag. De er gode Redigeret 14. Juni, 2019 af vibroflex 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 15. Juni, 2019 Bananas skrev, den 13.6.2019 at 17:16: Polsk ... ehrm .... arkitektur Kulturhistorie! Der er meget at komme efter i Polen (fx 2. Verdenskrig). 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 15. Juni, 2019 Hvorfor ikke inviterer en dansk pige på en miniferie /weekend ophold et eller andet sted hen her i Danmark er da sikker på der en nogle som gerne vil gi dig selskab hvis du betaler opholdet Du må på charmeoffensiv. Er sikkert på at hvis du skruer charmen på er der sikker også en sød pige som syntes det kunne være hyggeligt med lidt forkælelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 635 Skrevet 16. Juni, 2019 Frej af Asgaard skrev, den 13.6.2019 at 11:39: Kan du ikke udvikle en interesse for Tysk bundesligafodbold Eller tyske ølfestivaller ? Bananas skrev, den 13.6.2019 at 17:16: Tjekkisk pølse og pilsner? Ungarsk gulasch? Polsk ... ehrm .... arkitektur? Østrigsk musik? Thaliandsk madlavning? Dykning i Filippinerne? Bil messe i Frankfurt? Eller en anden af deres messer: https://www.messefrankfurt.com/content/dam/messefrankfurt-redaktion/corporate/downloads/Messe_Frankfurt_Kalender_2019_A4_en.pdf 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jay Gatsby Skrevet 16. Juni, 2019 vibroflex skrev, den 9/6/2019 at 00:37: Hej vise mænd. Hvordan kommer i afsted på det jeg kalder "hygge" rejser på egen hånd. ? Jeg tænker at flere af jer enten er gift eller forlovet, men stadig oplever sexferier på egen hånd. Hvad siger i når i tager ud og hvor skal man tage hen ? Jeg har læst i forummet og Pattaya lyder som et godt sted at starte vh Vibroflex Bedst bare at slukke telefon og tage afsted. Når du så kommer hjem så sig du har været på druk en uges tid. Husk blomster når du kommer hjem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 16. Juni, 2019 Jay Gatsby skrev, for 45 minutter siden: Bedst bare at slukke telefon og tage afsted. Når du så kommer hjem så sig du har været på druk en uges tid. Husk blomster når du kommer hjem Hvilken verden lever du i. Rimelig urealistisk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 16. Juni, 2019 Madame Illona skrev, for 17 minutter siden: Hvilken verden lever du i. Rimelig urealistisk sikker i din sag??? - Har prøvet det et par gange - meen dengang havde jeg også min virksomhed og mange penge så konerne fandt sig i mere end, hvis jeg var fattig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jay Gatsby Skrevet 16. Juni, 2019 (edited) Madame Illona skrev, for 35 minutter siden: Hvilken verden lever du i. Rimelig urealistisk Jeg har gjort noget lignende. Det kan godt lade sig gøre. Hvis du har mange penge så finder nogle piger sig i meget. Så husker man hende bare på den gang hun var utro og giver hende 10000 kr at shoppe for. Så er den uge som forsvandt glemt og borte Redigeret 16. Juni, 2019 af Jay Gatsby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 16. Juni, 2019 Jay Gatsby skrev, for 11 minutter siden: Jeg har gjort noget lignende. Det kan godt lade sig gøre. Hvis du har mange penge så finder nogle piger sig i meget. Så husker man hende bare på den gang hun var utro og giver hende 10000 kr at shoppe for. Så er den uge som forsvandt glemt og borte hmm har du haft en kvinde der var dig utro og du accepterede det? - Det ville ikke gå i mit liv, mænd er anderledes end kvinder, kvinde rhar ikke behov for utrroskab, hvis deres mand ellers er en god elsker og ser og hører sin kvinde og anerkender hende i hverdagen. Med mænd er det noget anderledes - jagtinstinkt, forførelsen, nedlæggelse af kvinden, mærke hendes tilfredsstillelse i forbindelse med sex...kort sagt "sædspredningen" men sådan kan vi - mænmd - indrette os forskelligt..og 10.000 til shopping er da fint nok, min daværende fik en ny volvo 360 GLT som konebil.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 16. Juni, 2019 Alkoholikeren skrev, for 25 minutter siden: mænd er anderledes end kvinder, kvinde rhar ikke behov for utrroskab, hvis deres mand ellers er en god elsker og ser og hører sin kvinde og anerkender hende i hverdagen. Fordomsfuldt vrøvl, sorry. De to køn er lige meget utro i Danmark/skandinavien. Det der bedst forudsiger utroskab er penge - jo flere penge man har des større sandsynlighed for utroskab - uanset køn. Skåret ind til benet handler det om, at jo større mulighed man har, des større er tilbøjeligheden til at gøre det, og jo større forventninger man har des større tilbøjelighed. Kvinder er ikke så magtesløse og nøjsomme som førhen. https://tns-gallup.dk/sites/default/files/2017-12/59348_Utroskab.pdf 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 16. Juni, 2019 Alkoholikeren skrev, for 53 minutter siden: hmm har du haft en kvinde der var dig utro og du accepterede det? - Det ville ikke gå i mit liv, mænd er anderledes end kvinder, kvinde rhar ikke behov for utrroskab, hvis deres mand ellers er en god elsker og ser og hører sin kvinde og anerkender hende i hverdagen. Med mænd er det noget anderledes - jagtinstinkt, forførelsen, nedlæggelse af kvinden, mærke hendes tilfredsstillelse i forbindelse med sex...kort sagt "sædspredningen" men sådan kan vi - mænmd - indrette os forskelligt..og 10.000 til shopping er da fint nok, min daværende fik en ny volvo 360 GLT som konebil.... Hvordan fanden kom du på en 360 GLT? jeg husker dem godt, designet og konstrueret af DAF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 16. Juni, 2019 (edited) jenslillemandhansenv2 skrev, for 9 minutter siden: Hvordan fanden kom du på en 360 GLT? jeg husker dem godt, designet og konstrueret af DAF Hmm, jo ja det var den hun ville have, den kørte i øvrigt ganske fint, Volvo overtog Van Doornes Automobiel Fabriek i 1975, i 1976 kom Volvo 343 - senere kom en 345 (fire døre) CVT/Variomatic blev aldrig den succes Volvo havde som strategisk mål, og fra 1980 havde Volvo ændre så meget på Daf 77 (solgt som Volvo 343) var markant forbedret teknisk og rustmæssigt så i begyndelsen af firserne kom Volvo 360 - med en ægte volvo (B19) motor - så ja grunddesignet var DAF - men teknikken var efter et par år Volvo, især på sikkerheden og bilen blev meget dyrere... Bilen var ny da jeg købte den til hende - så det er nogle år siden.. Redigeret 16. Juni, 2019 af Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 16. Juni, 2019 Madame Illona skrev, for 19 timer siden: Hvorfor ikke inviterer en dansk pige på en miniferie /weekend ophold et eller andet sted hen her i Danmark er da sikker på der en nogle som gerne vil gi dig selskab hvis du betaler opholdet Du må på charmeoffensiv. Er sikkert på at hvis du skruer charmen på er der sikker også en sød pige som syntes det kunne være hyggeligt med lidt forkælelse Kunne da være rigtigt frækt, men mon ikke det bliver en smule dyrt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 16. Juni, 2019 gad vide hvad en GP ville have for at tage med en tur - all inklusive til Budapest. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 16. Juni, 2019 Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden: gad vide hvad en GP ville have for at tage med en tur - all inklusive til Budapest. Ingen ide, men der er mange skønne kvinder i dette forum jeg gerne vil have med... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 16. Juni, 2019 Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden: Hmm, jo ja det var den hun ville have, den kørte i øvrigt ganske fint, Volvo overtog Van Doornes Automobiel Fabriek i 1975, i 1976 kom Volvo 343 - senere kom en 345 (fire døre) CVT/Variomatic blev aldrig den succes Volvo havde som strategisk mål, og fra 1980 havde Volvo ændre så meget på Daf 77 (solgt som Volvo 343) var markant forbedret teknisk og rustmæssigt så i begyndelsen af firserne kom Volvo 360 - med en ægte volvo (B19) motor - så ja grunddesignet var DAF - men teknikken var efter et par år Volvo, især på sikkerheden og bilen blev meget dyrere... Bilen var ny da jeg købte den til hende - så det er nogle år siden.. var det ikke en 360 turbo kronprinsen fik engang, den var faktisk rimelig hurtig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg