Hop til indhold
Guest Pe40

Odense. Hvem er god til massage

Recommended Posts

Guest Pe40

Hej brødre.   Jeg skal to dage til Odense imorgen.  Hvilke muligheder er det hvis massagen er i højsædet ?    Kan i hjælpe ? ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pe40 skrev, for 38 minutter siden:

Hej brødre.   Jeg skal to dage til Odense imorgen.  Hvilke muligheder er det hvis massagen er i højsædet ?    Kan i hjælpe ? ^_^

Albanigade 33 narai thai massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pe40

Mange tak.  Det er da klart en mulighed.    Kan du fortælle noget om pigen ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kristian_med_k skrev, for 20 minutter siden:

Tilbyder Narai andet end massage? 

Ved det ikke, har ikke kunne få svar på det når jeg har spurgt ind til det, så vil ikk tag en for holdet hvis jeg nu ligger der og bliver godt tændt og hun så ikk tilbyder noget ekstra

Redigeret af most wanted

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 15 timer siden:

Ved det ikke, har ikke kunne få svar på det når jeg har spurgt ind til det, så vil ikk tag en for holdet hvis jeg nu ligger der og bliver godt tændt og hun så ikk tilbyder noget ekstra

Ring eller besøg evt. Nyborgvej 22...   Sidst jeg var der, var der 4 piger.

Da jeg for en gang skyld bare trængte til hygge massage, faldt valget på hende der ikke var til det hele.

Endte så alligevel med happy:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 23 timer siden:

Ved det ikke, har ikke kunne få svar på det når jeg har spurgt ind til det, så vil ikk tag en for holdet hvis jeg nu ligger der og bliver godt tændt og hun så ikk tilbyder noget ekstra

Der er findes en anden tråd om narai. Han har fået handjob...

Jeg har været der et par gange men aldrig selv fået det tilbudt.. Er også ligeglad for der er mange andre steder hvor man får det. Og der er de rigtig søde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...