Hop til indhold

Randers, Viborgvej 110

Featured Replies

Skrevet

Har haft et besøg forbi Viborgvej 110 i Randers. 
https://annoncelight.dk/showad/272990

Fint sted, hvor man diskret kan parkere omme bagved og tage en sideindgang, og stedet virkede også nogenlunde rent og rydeligt. 

Jeg bestilte 1 times massage med FP. 

Massagen startede stille ud men blev bedre og bedre. Så generelt en god massage, hvor hun især var god til nakke og skulderområdet. Det virkede ikke til, at hun helt havde kræfter nok til de store muskler på ryg og ben, men der kompenserede hun med albuer og arme, og det blev også ganske godt. 

Hun er meget stille og kan nærmest ikke engelsk, så det var lidt svært at få noget kommunikeret igennem, men med lidt tegnsprog og selvopfundne ord lykkedes det meste.

Sexen var ikke specielt god for mit vedkommende, men tror mere det var fordi, at "kemien" ikke var der for mig. Jeg var ikke rigtig til stede i nuet, så det fungerede ikke så godt for mig. 
Hun gav et fornuftigt blowjob uden kondom, og sex med kondom. Hun var dog ikke så glad for, at man rørte med fingre dernede, og hun var ikke så glad for, at det blev gjort hårdt. Så den døde lidt for mig, hvor hun så begynder at tilbyde, at jeg godt må røre hende og prøver at indikere, hvad hun skal gøre for at det bliver godt for mig. Så selve servicen er god, men det fungerede bare ikke for mig. 

Jeg får lidt massage efter den mislykkedes sex, og den er også rigtig god, og vi ender med at gå 15min over tid, hvor hun bliver ved med at spørge mig, om jeg er sikker på, at jeg ikke vil forsætte med sexen. Det vil jeg ikke, og til sidst får jeg lige en cola at køre hjem på. 

Servicen er rigtig god. 
Pigen ligner nogenlunde billedet. Kan godt være, at hun har fået lidt mere på maven og er knap så brun. Alderen er tvivlsom, nok nærmere 36 år. Hun er ret høj, omkring 180 vil jeg spå, så det er også værd at tage med. 

Jeg vil ikke anbefale at besøge stedet for kun at få fuldpakke. Måske tage derned for at få massage og se, om der er lidt kemi eller lignende først. Det var der ikke helt for mig, og tror også det er derfor, at det ikke lykkedes så godt for os. For hun virkede til at være serviceminded.

Skrevet

Jeg var forbi i aftes, jeg sprang mod sædvane massagen over og havde en super god og fræk oplevelse med hende, overvejer stærkt et snarligt tilbagevenden

• 1 month later...
Skrevet
Himmerlændingen skrev, den 8.6.2019 at 13:58:

Nogen der har prøvet en threesome med Mutter selv og hende den nye? :)

Kan man det? 

Skrevet

Kan huske Mutter fra Adelgade. Fin massage uden at være prangende men glad og meget servicemindet. Og ingen trusser under den lille nederdel kunne man se når hun kravlede rundt. Midt i det forventede håndjob tog hun mig i munden og gjorde mig færdig med mund og hånd.  Dejlig oplevelse men lidt overraskende. 

Skrevet
Den nervøse skrev, for 44 minutter siden:

Kan huske Mutter fra Adelgade. Fin massage uden at være prangende men glad og meget servicemindet. Og ingen trusser under den lille nederdel kunne man se når hun kravlede rundt. Midt i det forventede håndjob tog hun mig i munden og gjorde mig færdig med mund og hånd.  Dejlig oplevelse men lidt overraskende. 

Har prøvet noget lignende

Efter halv massage, vente hun sig på ryggen og sagde, din tur. Hun er ret frisk

Redigeret af Enil

• 7 months later...
Skrevet

Det må da være forholdsvis nyt bamsefyr, jeg kørte forbi i weekenden og der stod der åben i døren 

Skrevet
bjørnebandit skrev, for 14 timer siden:

Det må da være forholdsvis nyt bamsefyr, jeg kørte forbi i weekenden og der stod der åben i døren 

De var nok ved at flytte ud

Skrevet

De holder til i Søren Møllers gade nu

snakkede med mutter dernede, Viborgvej er lukket. Menee som var i Søren Møllers gade er i Århus nu

Redigeret af Mayday

Skrevet

Tak for info, havde tidligere udelukket Sørens Møllersgade grundet dårlige erfaringer, men nu er adressen attraktiv igen

Skrevet

Søren Møllers Gade

Denne unge dame er også dernede, hun giver faktisk en fin massage og et godt blæs. Eneste minus er dog, at der er græs på plænen. Men hver mand sin smag

Skrevet
Mayday skrev, for 1 time siden:

Søren Møllers Gade

Denne unge dame er også dernede, hun giver faktisk en fin massage og et godt blæs. Eneste minus er dog, at der er græs på plænen. Men hver mand sin smag

Er det den samme som reklamerer under navnet May?

Skrevet
bjørnebandit skrev, for 2 timer siden:

Hvor henne i søren møllers gade. 

søren møllers gade 36a

Skrevet
Mayday skrev, den 5.3.2020 at 20:02:

De holder til i Søren Møllers gade nu

snakkede med mutter dernede, Viborgvej er lukket. Menee som var i Søren Møllers gade er i Århus nu

Ved du hvor menee er flyttet hen? Kunne godt tænke mig at besøge hende igen 

Skrevet

Hej Viborgvej er altså ikke lukket 

Har været der idag den. 10/03 kl. 14:30 

ved en sød pige, og fik en fantastisk behandling, hun var alene på adressen og skal være der en måned.

https://annoncelight.dk/showad/293336

Skrevet
stone69 skrev, 1 time siden:

Jeg ringede i dag for at få en aftale med hende her:

https://annoncelight.dk/showad/293336

Hun talte meget godt dansk, men havde en meget dyb stemme. Jeg kom i tvivl om det var en kvinde, og valgte fra.... 

Skrevet

Der er ingen tvivl, det var ikke en trans eller andet det var en ægte pige , og hun snakkede ikke dansk, så tag i bare afsted og besøge hende der, god service og sød pige.

Skrevet
Mayday skrev, den 6.3.2020 at 21:26:

Link?

Jeg er ikke så god til det med links. Men hun reklamerer under Randers og kalder sig May. Der er nogle billeder som går igen :huh:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.