Hop til indhold

Recommended Posts

Har haft et besøg forbi Viborgvej 110 i Randers. 
https://annoncelight.dk/showad/272990

Fint sted, hvor man diskret kan parkere omme bagved og tage en sideindgang, og stedet virkede også nogenlunde rent og rydeligt. 

Jeg bestilte 1 times massage med FP. 

Massagen startede stille ud men blev bedre og bedre. Så generelt en god massage, hvor hun især var god til nakke og skulderområdet. Det virkede ikke til, at hun helt havde kræfter nok til de store muskler på ryg og ben, men der kompenserede hun med albuer og arme, og det blev også ganske godt. 

Hun er meget stille og kan nærmest ikke engelsk, så det var lidt svært at få noget kommunikeret igennem, men med lidt tegnsprog og selvopfundne ord lykkedes det meste.

Sexen var ikke specielt god for mit vedkommende, men tror mere det var fordi, at "kemien" ikke var der for mig. Jeg var ikke rigtig til stede i nuet, så det fungerede ikke så godt for mig. 
Hun gav et fornuftigt blowjob uden kondom, og sex med kondom. Hun var dog ikke så glad for, at man rørte med fingre dernede, og hun var ikke så glad for, at det blev gjort hårdt. Så den døde lidt for mig, hvor hun så begynder at tilbyde, at jeg godt må røre hende og prøver at indikere, hvad hun skal gøre for at det bliver godt for mig. Så selve servicen er god, men det fungerede bare ikke for mig. 

Jeg får lidt massage efter den mislykkedes sex, og den er også rigtig god, og vi ender med at gå 15min over tid, hvor hun bliver ved med at spørge mig, om jeg er sikker på, at jeg ikke vil forsætte med sexen. Det vil jeg ikke, og til sidst får jeg lige en cola at køre hjem på. 

Servicen er rigtig god. 
Pigen ligner nogenlunde billedet. Kan godt være, at hun har fået lidt mere på maven og er knap så brun. Alderen er tvivlsom, nok nærmere 36 år. Hun er ret høj, omkring 180 vil jeg spå, så det er også værd at tage med. 

Jeg vil ikke anbefale at besøge stedet for kun at få fuldpakke. Måske tage derned for at få massage og se, om der er lidt kemi eller lignende først. Det var der ikke helt for mig, og tror også det er derfor, at det ikke lykkedes så godt for os. For hun virkede til at være serviceminded.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i aftes, jeg sprang mod sædvane massagen over og havde en super god og fræk oplevelse med hende, overvejer stærkt et snarligt tilbagevenden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Himmerlændingen skrev, den 8.6.2019 at 13:58:

Nogen der har prøvet en threesome med Mutter selv og hende den nye? :)

Kan man det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan huske Mutter fra Adelgade. Fin massage uden at være prangende men glad og meget servicemindet. Og ingen trusser under den lille nederdel kunne man se når hun kravlede rundt. Midt i det forventede håndjob tog hun mig i munden og gjorde mig færdig med mund og hånd.  Dejlig oplevelse men lidt overraskende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Den nervøse skrev, for 44 minutter siden:

Kan huske Mutter fra Adelgade. Fin massage uden at være prangende men glad og meget servicemindet. Og ingen trusser under den lille nederdel kunne man se når hun kravlede rundt. Midt i det forventede håndjob tog hun mig i munden og gjorde mig færdig med mund og hånd.  Dejlig oplevelse men lidt overraskende. 

Har prøvet noget lignende

Efter halv massage, vente hun sig på ryggen og sagde, din tur. Hun er ret frisk

Redigeret af Enil

Del dette indlæg


Link til indlæg
bjørnebandit skrev, for 14 timer siden:

Det må da være forholdsvis nyt bamsefyr, jeg kørte forbi i weekenden og der stod der åben i døren 

De var nok ved at flytte ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

De holder til i Søren Møllers gade nu

snakkede med mutter dernede, Viborgvej er lukket. Menee som var i Søren Møllers gade er i Århus nu

Redigeret af Mayday

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mayday skrev, den 5.3.2020 at 20:02:

De holder til i Søren Møllers gade nu

snakkede med mutter dernede, Viborgvej er lukket. Menee som var i Søren Møllers gade er i Århus nu

Ved du hvor menee er flyttet hen? Kunne godt tænke mig at besøge hende igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ingen tvivl, det var ikke en trans eller andet det var en ægte pige , og hun snakkede ikke dansk, så tag i bare afsted og besøge hende der, god service og sød pige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...