Guest young money Skrevet 2. Juni, 2019 Hej, Er her en frisk fyr som er frisk på at dele en pige? Jeg kan ligge hus til i København. Gerne en SB hvis du kender en - hvis ikke finder vi en pige. Skriv. Jeg er 30 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aliung21 56 Skrevet 2. Juni, 2019 Jeg er frisk er 22 men ikke dansker hvis det chikanere dig forståe jeg 100% 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 472 Skrevet 2. Juni, 2019 M31, etnisk dansk. Jeg er frisk og har gjort mig i en m/m/k trekant tidligere. Kender dog ikke nogen SB, men er frisk på at splitte beløbet for en kvinde som er frisk på to fyre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Petersen Skrevet 2. Juni, 2019 young money skrev, for 1 time siden: Hej, Er her en frisk fyr som er frisk på at dele en pige? Jeg kan ligge hus til i København. Gerne en SB hvis du kender en - hvis ikke finder vi en pige. Skriv. Jeg er 30 år. Sikkert et dumt spørgsmål men hvad er en SB? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 2. Juni, 2019 Kim Petersen skrev, for 23 minutter siden: Sikkert et dumt spørgsmål men hvad er en SB? Sugarbabe (=semi-amatør) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Petersen Skrevet 2. Juni, 2019 Bebop skrev, for 49 minutter siden: Sugarbabe (=semi-amatør) Tak for info, Bebop! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg