Hop til indhold
Guest Trinetease

Suk.....Når man er Dansk pige!

Recommended Posts

Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Det er svært at dæmme op for den "sociale dumpning", der også finder sted her med de fremmedes indtog. Jeg har heller ikke løsningen på, hvordan pigerne kan halvere deres priser og stadig have et overskud.

Hvorfor nævner du prisen, intet sted i mit skriv taler, jeg om, at de danske piger. Skal halvere deres priser. Jeg er overbevist om, at finder pigerne deres egen niche, skal de nok bestå. Og, hvis man fx. ser på priserne på de udenlandske piger, så er der tillæg for stortset alt. Og vil man have kys, fransk uden kondom. Ja så er priserne stort set de samme som de danske pigers. 

Altså i min optik tror jeg på, at ser man sig selv som offer overfor de udenlandske piger. Og bare siger det, er deres skyld. Så laver man en stor fejl. Der er konkurrence. Og, hvad vil man gøre for at optimere sin egen forretning. (og her snakker jeg ikke pris) Det er ikke altid andres skyld, hvis man selv går i stå. Men, jeg mener da det er god forretningsskik, at undersøge, hvorfor kunderne forsvinder. For tror altså ikke på. Det udelukkende er de udenlandske pigers skyld. Men det er selvfølgelig en del, af faktorerne.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 25 minutter siden:

Så længe Branchen ikke finder de ideer der, kommer frem for interessante. Ja så sker der ingen udvikling. Og ja så vil det, køre som det plejer. Men @Borende X De afgørende ting, du gerne vil, have frem. Dem må branchen jo selv finde. Det jo heller ikke ligefrem ideer, du spytter ud med. Vi kan ikke leve i fortiden, hvor alt var fryd og gammen. Og der var gang i forretningen. Nu er det nutiden. Og alle må jo følge udviklingen, for at bestå. Havde, jeg løsningerne på udfordringerne i branchen. Ja så ville, jeg blive en populær mand. 

Nye ideer... men hvad har de udenlandske piger ændret i den bedre retning ?

Måske Airbnb lejligheder ( hjemmelig hygge / ej klinik stemning ), men ellers har de vel ikke lavet et nyt koncept ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

@holstebronx @kanonkongen nej de udenlandske har netop ikke genopfundet den dybe tallerken. Tværtimod har de bare overtaget PD Konceptet. Med 3 aktive damer mast ind i den samme lejlighed, har jeg dog svært ved at få øje på det ‘private’. 

Priserne er heller ikke specielt lave. Men de har den fordel at de arbejder koncentreret i x antal uger i streg. Og er på 24/7 - det kan en dansk pige ikke gøre efter. Vi har trods alt et alm liv som også skal leves.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 8 minutter siden:

Hvorfor nævner du prisen, intet sted i mit skriv taler, jeg om, at de danske piger. Skal halvere deres priser. Jeg er overbevist om, at finder pigerne deres egen niche, skal de nok bestå. Og, hvis man fx. ser på priserne på de udenlandske piger, så er der tillæg for stortset alt. Og vil man have kys, fransk uden kondom. Ja så er priserne stort set de samme som de danske pigers. 

Altså i min optik tror jeg på, at ser man sig selv som offer overfor de udenlandske piger. Og bare siger det, er deres skyld. Så laver man en stor fejl. Der er konkurrence. Og, hvad vil man gøre for at optimere sin egen forretning. (og her snakker jeg ikke pris) Det er ikke altid andres skyld, hvis man selv går i stå. Men, jeg mener da det er god forretningsskik, at undersøge, hvorfor kunderne forsvinder. For tror altså ikke på. Det udelukkende er de udenlandske pigers skyld. Men det er selvfølgelig en del, af faktorerne.  

Nej, du nævner ikke prisen, men det er jo dén, de fleste andre er optaget af og betragter som hovedparameteret. Derfor inddrog jeg den, og det kan vel ikke bestrides, at danske piger har nogle udgifter, som de udenlandske ikke har? Resten kan det gerne være, du har ret i et langt stykke hen ad vejen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Trinetease skrev, for 35 minutter siden:

Der kom ikke noget enestående ud af den tråd - De Danske klinikker forsvinder i en ret stor fart. Århus/Ålborg/Viborg og Herning har ingen danske klinikker tilbage. Odense er også ved at være kaput.

I Kbh er der 5 gode steder tilbage. 

Tiden er ikke til danske klinikker mere. 

Fyi - selv de smukke unge stramme 21 årlige danske piger har dårlige vilkår. Så det har intet med udseende at gøre. 

Prisen betyder stort set alt.....jo og så lige uden gummi.

Jeg arbejder slet ikke i samme omfang med det her længere - jeg er lykkelig for mit alm job, det giver jordforbindelse og gør at jeg ikke er afhængig af ‘ju-hu’ jobbet. Jeg er glad når jeg tager afsted på begge jobs - men alligevel er det sq lidt sørgeligt at blive forvekslet med en udenlandsk pige - simpelthen fordi at der er flest af dem....

Det er jo fakta du skriver. 

Vejen ud, når et marked svigter, er at gå ud af det, eller man kan skabe sin egen niche. At forsøge at ændre en trend er spild af energi, penge og godt humør. Så er det bedre at skabe en ny. 

Enten kan man finde en måde at tilbyde varen til en lav pris - det er en træls vej. 

Eller man kan skabe et luksus univers, en oplevelse, historie om produktet. 

Gina Faith skabte en aura af luksus, intellekt, humor og synd i et dekadent bouduaire. 
Det er der nok nogle få piger ( blink, blink)  der har format til - og der er nok også kun plads til nogle få i denne kategori. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Trinetease skrev, for 44 minutter siden:

Der kom ikke noget enestående ud af den tråd - De Danske klinikker forsvinder i en ret stor fart. Århus/Ålborg/Viborg og Herning har ingen danske klinikker tilbage. Odense er også ved at være kaput.

I Kbh er der 5 gode steder tilbage. 

Tiden er ikke til danske klinikker mere. 

Fyi - selv de smukke unge stramme 21 årlige danske piger har dårlige vilkår. Så det har intet med udseende at gøre. 

Nej, der kom ikke noget enestående ud af den tråd, selvom der var mange gode ideer og holdninger fra os kunder. Men at der intet kom ud af den tråd, skyldes jo netop, at de muttere og bagmænd der er i branchen ikke er innovative overhovedet. De er ikke gode forretningsfolk, der formår at følge med tiden og udvikle og forny deres forretningskoncept, og ligenetop dette var der flere gode bud på hvordan de kunne gøre i den tråd. Det har de alene selv ansvaret for, at de ikke gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 19 minutter siden:

@holstebronx @kanonkongen nej de udenlandske har netop ikke genopfundet den dybe tallerken. Tværtimod har de bare overtaget PD Konceptet. Med 3 aktive damer mast ind i den samme lejlighed, har jeg dog svært ved at få øje på det ‘private’. 

Priserne er heller ikke specielt lave. Men de har den fordel at de arbejder koncentreret i x antal uger i streg. Og er på 24/7 - det kan en dansk pige ikke gøre efter. Vi har trods alt et alm liv som også skal leves.

Uanset hvad så kommer temaet penge jo ind, når man snakker omkring glædes pige priser. Og ja det må da være lettere at tjene en vis sum hvis man har 30 dage, end hvis man har 2-4 dage. Men hvor mange gæster de egentligt har er vel ukendt ? Jeg har engang besøgt en udenlandsk pige, og hun svarede at hun kun tog de gæster som hun havde lyst til at få besøg. Det kan man jo kun håbe at det passer. Nogle gange virkede hun dog lidt i pengenød.

Dog må jeg sige at når jeg har taget de officielle adresser på danske klinikker rundt omkring på Google street view, så har facaderne altså heller ikke set særligt diskrete ud. Det kunne sagtens afskrække mig, hvis jeg boede i nærområdet.

Edit:

Der er det nok nemmere med en privat lejlighed.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Aros skrev, Lige nu:

Nej, der kom ikke noget enestående ud af den tråd, selvom der var mange gode ideer og holdninger fra os kunder. Men at der intet kom ud af den tråd, skyldes jo netop, at de muttere og bagmænd der er i branchen ikke er innovative overhovedet. De er ikke gode forretningsfolk, der formår at følge med tiden og udvikle og forny deres forretningskoncept, og ligenetop dette var der flere gode bud på hvordan de kunne gøre i den tråd. Det har de alene selv ansvaret for, at de ikke gør.

Det må jeg sige ikke passer - Mon-Cherie flyttede i et større hus. Der er stort set altid 3 piger på pr vagt. 

Selv de danske PD piger, er jo gået voldsomt ned i indtægt. Det har ramt alle- og købesex markedet er blevet langt mere hårdt, og ubarmhjertigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Trinetease skrev, for 8 minutter siden:

Det må jeg sige ikke passer - Mon-Cherie flyttede i et større hus. Der er stort set altid 3 piger på pr vagt. 

Selv de danske PD piger, er jo gået voldsomt ned i indtægt. Det har ramt alle- og købesex markedet er blevet langt mere hårdt, og ubarmhjertigt.

Og ?

Synes du det er innovativt ? Synes du at er retningsgivende for at kunne mene, at branchens bagmænd agerer innovativt generelt ? 

Synes du virkelig branchens bagmænd og muttere følger med tiden og har fornyet sig - sådan generelt ? 

Så bekræfter du kun det jeg skrev. For det har de ved gud ikke.

Og så må jeg sige, at det du skriver heller ikke passer for alle.

Der er en f.eks. en dansk pige på dette forum, der har sagt sit arbejde op fordi hun kunne leve 100 % af jobbet som GP. Jeg har selv besøgt flere gange, og det har flere andre også herinde. Om hun selv vil stå frem er hendes egen sag. 

Jeg kan yderligere fortælle dig om nogle yngre danske piger i Århus, når de er på vagt tager de kr. 1.300 eller 1.500 for ½ time, og det er svært at få tider der. Der er danske piger der kommer på gæstevisit i Århus fra Kbh og har priser der er 1100 for ½ time, og da de vælger at komme tilbage må man gå ud  fra, at det er fordi de kan se en god forretning i det, hvilket de også bekræfter de kan.

Jeg siger ikke, at der er ikke er krise i branchen og for de danske piger. Men jeg siger, at der i dette marked er plads til alle, og alle kan finde deres niche.

Det handler ligeså meget om forretningsideer og -engagement.

Verden ser ud som den nu engang gør, så kan man råbe over østpigernes indtog, eller man kan sige, at nu er situationen sådan, hvordan får man jeg og så min klinik eller min forretning til at kunne blive en succes i den verden. 

Det er ikke så nemt som det var for 20 år siden, for 10 år siden, for 5 år siden, pga den øgede konkurrence, men umuligt er det ikke, er min opfattelse.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 8 minutter siden:

Nye ideer... men hvad har de udenlandske piger ændret i den bedre retning ?

Måske Airbnb lejligheder ( hjemmelig hygge / ej klinik stemning ), men ellers har de vel ikke lavet et nyt koncept ?

Halløj @holstebronx

Ja nu besøger, jeg dem ikke. Så det, har jeg svært ved, at svare på. Men noget må de jo lave anderledes, eller ville der jo ikke være et marked for dem. 

Trinetease skrev, for 4 minutter siden:

Halløj @Trinetease Her er jeg helt enig i, hvad du skriver at der er udenlandske piger der arb 24/7. Nu det jo heller ikke alle danske piger der, arbejder altså, har arbejde ved siden af. og måske har 12-14 timers vagter. Så lige der. er der ikke nødvendigvis en forskel. 

Som sagt @Trinetease Jeg, har ikke de vise sten. Jeg ser tingene ud fra det aspekt. At går ens forretning ned ad bakke. Må man da se på, hvad der er gået galt. Hvorfor alle klinikker lukker. Vil pigerne måske ikke de arb forhold, er klimaet dårlig, er det for dyrt at leje sig ind. Hvorfor går de danske piger solo i stedet for klinik. Det kunne jo også være fordi, de steder de er ikke er i orden. Jeg tror fx ikke du, har nedgang i dit arb ift. Det brand du, har opbygget. Og, hvad du gør anderledes ved jeg ikke. Men når, jeg, har læst dine anmeldelser så er nærvær, da et ord der popper op. Og det kan man jo ikke købe. Det,er jo din niche i mine øjne. Og det, kan man ikke bare lige lære. Ligesom, du heller ikke, har  tidstyranni som jeg kan læse mig til. Ja du er i nuet. Og det tror jeg, der er mange mænd der, holder meget af. Så du skal nok overleve, så længe du finder jobbet dejligt. Og det, kan jeg jo læse du stadig har lysten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@kanonkongen Ja prisen var anderledes :)  hvis man vælger basis prisen og fravælger alle ekstra ydelserne, så er det ofte billigere. Ellers er der ikke det store forskel.

Hvis jeg har fået tilbudt bad, eller bad med pigen eller andre sjove ting, så har det været den danske pige, aldrig en udenlandsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Aros skrev, for 11 minutter siden:

Og ?

Synes du det er innovativt ? 

Synes du virkelig branchens bagmænd og muttere følger med tiden og har fornyet sig - sådan generelt ? 

Så bekræfter du kun det jeg skrev. For det har de ved gud ikke.

Og så må jeg sige, at det du skriver heller ikke passer for alle.

Der er en f.eks. en dansk pige på dette forum, der har sagt sit arbejde op fordi hun kunne leve 100 % af jobbet som GP. Jeg har selv besøgt flere gange, og det har flere andre også herinde. Om hun selv vil stå frem er hendes egen sag. 

Jeg kan yderligere fortælle dig om nogle yngre danske piger i Århus, når de er på vagt tager de kr. 1.300 eller 1.500 for ½ time, og det er svært at få tider der.

Jeg siger ikke, at der er ikke er krise i branchen og for de danske piger. Men jeg siger, at der i dette marked er plads til alle, og alle kan finde deres niche.

Det handler ligeså meget om forretningsideer og -engagement.

Den slags piger kender jeg skam også godt. Men de er så få at det ikke kan bruges som innovations model for en hel branche. 

At du kender en enkelt pige som har sagt sit alm job op, siger heller ikke en fis om resten af branchen. Den slags piger kender jeg skam også en del af. Det ender oftest rigtigt skidt.

Redigeret af Trinetease

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Iøvrigt handlede min tråd start ikke om ‘dem og os’..... Det var alene et hjertesuk over at pr automatik blive set som udenlandsk pige. 

Jeg kan ikke ændre branchen, jeg gider heller ikke. Jeg er mere ude end inde efterhånden alligevel......

Og så er jeg sq ærlig talt pisse hamrende træt af div ‘torden’ indlæg, hver gang man taler om danske/udenlandske unge/voksne piger.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Trinetease skrev, for 11 minutter siden:

Den slags piger kender jeg skam også godt. Men de er så få at det ikke kan bruges som innovations model for en hel branche. 

At du kender en enkelt puge som har sagt sit alm job op, siger heller ikke en fis om resten af branchen. Den slags piger kender jeg skam også en del af. Det ender oftest rigtigt skidt.

Det er jo så din holdning. Jeg har en anden. Jeg påpeger blot, at det du siger ikke gælder for alle, og at der er andre, der godt kan finde en niche. Hvis du mener, at en pige der arbejder 1-2 dage om ugen maks, at du kan hentyde til, at det ender galt for hende, uden at kende hende, så dig om det og en sådan udtalelse. Men det det drejer sig om, er, at agere i forhold til den verden der er. Og tænke innovativt.  Lytte til kunderne. Det gør branchen og deres bagmænd og muttere ikke. Derfor bl.a. er det gået som det er gået.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Aros skrev, for 2 minutter siden:

Det er jo så din holdning. Jeg har en anden. Jeg påpeger blot, at det du siger ikke gælder for alle, og at der er andre, der godt kan finde en niche. Hvis du mener, at en pige der arbejder 1-2 om ugen maks, at du kan hentyde til, at det ender galt for hende, uden at kende hende, så dig om det og en sådan udtalelse. Men det det drejer sig om, er, at agere i forhold til den verden der er. Og tænke innovativt.  Lytte til kunderne. Det gør branchen og deres bagmænd og muttere ikke. Så er det gået som det er gået.

Du kender et par private piger - Jeg kender rigtigt rigtigt mange private piger, og de slås også. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Trinetease skrev, Lige nu:

Du kender et par private piger - Jeg kender rigtigt rigtigt mange private piger, og de slås også. 

Selvfølgelig gør de det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal du leve godt i en hvilken som helst branche med hård konkurrence, er det oftest en dum ide at gøre stort set som de fleste andre. Hvis du gør som de andre, skal du enten være billigst eller bedst, da det altid vil være en af dem der bliver valgt. (tættest på måske?)

Vil du ikke være billigst og er du ikke den bedste må du i stedet være noget andet for at få kunder.
Undersøg markedet og se hvad der efterlyses. Find ud af hvad kunderne egentlig søger og sæt fokus på det. Vær kreativ og byg et "brand" op om dig selv og din stil.
Det sådan der bliver differentieret i andre brancher og det er efter min holding det samme man skal gøre i denne branche.

Som jeg ser markedet lige pt, er det stort set det samme alle piger gør. Annoncerne er næsten ens, tilbuddene er næsten ens, priserne er næsten ens.

Hvis du laver noget anderledes og spændende som kunderne ikke har prøvet før, så er der ingen der skriver til dig på engelsk ved en fejl fordi de ikke har læst annoncen ordenligt.
Gør du det godt nok, vil de også stå i kø for at prøve det. Også selv om du ikke er den bedste eller billigste i branchen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 36 minutter siden:

Jeg kan yderligere fortælle dig om nogle yngre danske piger i Århus, når de er på vagt tager de kr. 1.300 eller 1.500 for ½ time, og det er svært at få tider der. Der er danske piger der kommer på gæstevisit i Århus fra Kbh og har priser der er 1100 for ½ time, og da de vælger at komme tilbage må man gå ud  fra, at det er fordi de kan se en god forretning i det, hvilket de også bekræfter de kan.

Kan du så ikke fortælle hvad det helt præcis er at de gør anderledes. Det er vel ikke innovativt blot at være ung og bo i Århus, tænker jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
underdog40 skrev, for 29 minutter siden:

Kan du så ikke fortælle hvad det helt præcis er at de gør anderledes. Det er vel ikke innovativt blot at være ung og bo i Århus, tænker jeg

Jo, jeg kan nævne, at en af dem tilbød f.eks. varm oliemassage, body2body massage, mulighed for spabad med pigen, hun havde lave omkostninger sagde hun (to piger og ingen mutter og billig lejlighed), hvilket var til gavn for dem selv, men hun tilbød en lidt anden totaloplevelse end blot at gå på klinik synes jeg. En af dem er en drillepind og opfordrer en til at udtænke frække rollespil eller har selv ideer om noget sådan. Det skal man selvfølgelig være til, og er noget der kommer ikke første gang/første besøg, men jeg er da blevet lidt tændt på rollespil efter at en af de piger har udfordret mig på det område, og det er et nyt område for mig - men det er prirrende og hun har formået at få mig som stamkunde. Sådan kan det også gøres - i mit tilfælde.  Derudover er der nogen, der er mere klassiske i det, og sådan set blot leverer på top-engagement. Det er ikke i sig selv innovativt kan man sige, men det er en reminder om, at der altså også er et marked for de danske piger, der gør det. Og ingen af dem havde lave priser i øvrigt. 

Derudover vil jeg henvise til den tråd, som blev omtalt.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/68574-hvad-skal-der-til/page/2/#comments

Den er her, på intet mindre end 25 sider. Hvor vi kunder fortæller om, dels hvad vi søger, men også kommer med vores ideer og holdninger til, hvad vi gerne så branchcens bagmænd og muttere tilbyde os kunder. Der er rigtig mange gode inputs fra rigtig mange af os mænd. Det er faktisk sådan en tråd man burde lytte til og blive klogere af, fremfor bare at sige, at det er østpigernes skyld.

F.eks. disse indlæg

Citat

Jeg ikke markedet totalt set er skrumpet. Markedet har derimod ændret sig hovedårsagerne kunne være

1) Der er igennem årene sket en stigning i antallet af udenlandske piger

2) Finanskrisen ramte branchen hårdt, og man fandt billigere alternativer. Da finanskrisen ophørte blev der sikkert brugt flere penge igen, men branchen var allerede forandret

3) Diverse initiativer fra told&skat hvor man primært i branchen har haft fokus på klinikker har sikkert også haft en indvirkning

4) Strukturen på en typisk klinik med 2 piger på vagt, en mutter osv. er ikke gearet til at tage konkurrence op

5) Mange typiske klinik kunder er måske smuttet til Thai miljøet, som umiddelbart virker stort i branchen

6) Der er sket en tilbøjelighed til at mene, at hvis rammerne mere bliver som ved privat/diskret så er det ligesom at disse gæster føler at de køber noget mere ægt, eksklusiv m.v

Hvad skal der til for at de danske klinikker ikke forsvinder.

Jeg antager at de danske klinikker ikke ønsker at sætte priserne ned. Og hvis de ellers driver stederne med orden i tingene, pigerne ligeså med hensyn til skat og moms, så er der ej heller bases for det. (Det er jo det de siger') 

Jeg er lidt ked af at sige det, men denne del af branchen er bare stok konvervation og imod nytænkning. Der er jo ikke sket noget nævneværdigt siden man opfandt begrebet GFE, da ruder konge var knægt. 

Det der skal til, er at skabe noget nyt, således at et besøg på en klinik adskiller positivt i forhold til de billigere alternativer, og samtidigt skal man af med et lidt for udbredt image "Sex på en klinik er maskin sex"  

Primært mener jeg man skal forsøge at udvikle ydelser, der klart illustrer at man nu hælder noget mere ind i den samlede oplevelse. Jeg kommer ikke med en lang liste i dette indlæg, med et oplevelse for mig ville virke mere eksklusivt hvis den også kunne indeholde noget Wellness eller noget andet således at sexen blev pakket ind i noget mere.

Citat

Det er ganske almindelig udbud/efterspørgsel mekanisme der gør sig gældende. Der er kommet langt flere prostituerede og de lavere priser har ikke øget antallet af kunder i samme omfang.

Den tilgang der har været er dels udenlandske + sugarbabes. De små tre år jeg har fulgt markedet, har det ændret sig meget. Pigerne tænker tilbage på de gyldne tider der var for bare tre år siden. I den periode er der kommet væsentligt flere udenlandske piger og sugar dating kendte vi stort set ikke for tre år siden.

Det er ikke en branche, hvor jeg set ud fra almindelige profithensyn, ville anbefale en etablering - i så fald skal man tilbyde en extraordinær oplevelse, for at distancere sig fra mængden. Det kan være en webside med opdaterede og ikke alt for fotoshoppede billeder. Bookingen og besvarelsen af spørgsmål (jeg ved godt at mange wankers nyder sms dialogen og samtalen) modtagelsen når man melder sin ankomst. Meget få piger giver hånd og præsenterer sig, de små ting - tilbud om et glas vand etc. Denne business adskiller sig egentligt ikke fra alle andre servicefag :D

Citat

Set med mine øjne

Tiden er nok løbet fra de danske klinikker. Den vej frem flere af dem fører pt med alt for meget photoshoppede billeder og tekster der slet ikke holder vand om alder, vægt mv, gør det heller ikke bedre. Når det er sagt så besøger jeg meget gerne en klinik med danske piger og beklager at udviklingen er gået som den er. I "gamle dage" var der mange klinikker i min by med danske piger og hvor man vidste at torsdag lige uger var det LilleJulia, onsdag i ulige uger var det Emilie osv der var på vagt og man kunne se vagtplanen på nettet. De danske klinikker er stort set forsvundet fra min by og jeg kunne godt savne Midtagervej mv.

Uviklingen skyldes set med mine øjne:

Privat/Diskret - danske piger - dem jeg har besøgt under dette koncept der har prisen nu ikke været billigere end på de danske klinikker, nogle gange tværtom, men pigernes billeder og beskrivelse af sig selv har været mere ærlig end de danske piger på klinkkker,De har helt sikkert taget en del kunder og personlig synes jeg det er både  hyggeligt og naturligt at mødes under de former og tit arbejder pigerne kun en et par gange om måneden som et supplement til SU eller lign. Endvidere kan man blive spurgt af og til om man vil lave en fast månedlig aftale  og nogle af dem har derfor helt sikkert faste aftaler med flere mænd, så når de har fået en fast kundekreds ser man dem ikke mere i annoncer eller meget sjældent.

Privat/Diskret - østpiger - priserne har været lidt billigere end på danske klinikker, men risikoen for dårlige oplevelser har også været det højere. Men man kan dog virkelig finde de gode oplevelser også blandt østpigerne. Østpigerne i antal på markedet er steget meget og de har selvfølgelig også fået deres andel af kunderne. Tit er østpigernes billeder også photoshoppede eller falske.

Thaimassage-klinikker - tidligere var der thaibordeller, nu vælter det frem med thaimassaekilinikker hvor det tit 1000-1200  kr for en time med massage først og sex bagefter. Ingen tvivl om at når der kan være så mange thaimassageklinikker så har de også fået en god andel af kunderne. Sådan var det heller ikke tidligere. Den overvejende del af pigerne på thaiklinikker er over 30 år, selvom nogle af dem ser yngre ud hvilket skyldes iflg det jeg hører at de i den alder får sværere ved at tjene penge i turistbyerne i Thailand og derfor kommer til Europa, det er nok ikke den endegyldige sandhed.

Citat

Til inspiration

Cd markedet har været faldende og er næsten væk i dag. Kunne man forstille sig, at man CD markedet ville stige, hvis man satte prisen nej ? kunne man forstille sig, at markedet ville stige, hvis man lavede bedre cover eller lign. Nej 

Ok hvis man spejlet det på klinik konceptet, så handler det vel bare om, at der findes så mange nye og spændende alternativer til dette rimelige stive og gammeldags koncept. Ja der findes stadig piger på klinikker der tjener god, men sorry to says udviklingen går kun en vej. Man har nok sovet meget i timen og har haft for travl med at give de nye alternativer eller de koncepter der vinder frem skylden, men en hvis bebrejdende tone. 

Læser man hele tråden, så er der faktisk et fint materiale til at skabe nytænkning -> til nye koncepter. De gode gamle dage kommer ikke tilbage, så en klinik skal tænke ud af boksen og sige, vi holder fast i, at pigerne og gæsterne mødes her, resten står vi åben overfor omkring udvikling. 

Som jeg ser det er konceptet komme i klemme. Ja man kan købe dejlige blid eller hård sex med stor indlevelse, og det vil man altid kunne, som en skrev. Det er interessante er at den fede og dejlige sex, tilbydes under forskellige rammer og koncepter. Og her må man bare erkende, at rammerne hvor man kommer fra gaden, og alt er styret på næsten minuttet måske er blevet en anelse for stift og forældet. 

Nu er det selvfølgelig ikke alt man kan tilbyde på en klinik, som tilbydes i andre koncepter. Man kunne eksempel vis starte ud med "Vi hører mange mænd søger oplevelser hvor der også indgår andet end sex. Kan vi gøre det også ?"  ja, selvfølgelig kan klinikkerne da lade sig inspirere af andre koncepter. 

Om det økonomisk kan hænge sammen ved jeg ikke, men i tråden har mange givet udtryk for vigtigheden af samtalerne. Jamen hvad så med, at difference imellem sex og samtale prismæssigt. I første omgang fordre det vel at man ønsker at forholdet imellem cocktail sex og besøg af længere varighed skal gå imod mere tid.

Man kan ikke i min verden få kunder nok, der vil betale 2000 i timen for at samtale. Men det man kan gøre er at justere lidt på GFE -begrebet således at man måske køber 1½ time hvor prisen samlet er stykket sammen som 1 times sex ½ times snak eller hvad der nu passer bedst. intern kan man så bibeholde de i dag 2.100 for sexdelen og så tillægge pakken x kroner for hyggen, snakken, kaffen eller hvad man nu synes den sexfri tid kan anvendes til. 

Nu er det jo heller ikke en klinik opgave at sige "jamen alle skal jo kunne købe sex på klinik, derfor har vi en masse cocktails". Hvis det viser sig, at der er mange penge i cocktail, jamen så skal man bare koncentrere sig om det og glemme alt om at sige man tilbyder dybe og intense Total oplevelser med sigte på stamkunder der ønsker at kunne føle en relation eller som jeg måske tror mere på "Få noget mere Wellness ind over".

hvis klinikken ellers har fundet nogle fine lokaler, så kan en klinik måske tilbyde nogle faciliteter som man nok ikke finder i privat/diskret, sugar, thai, escort til privat eller hotel. Helt nede på jorden blot for at illustrere "kunne jeg tænke mig at side i et spabad, med eller uden pige" ? ja det kunne jeg. hvor mange steder har man rent faktisk et spabad ? kunne nogen måske tænke sig, at ligge på en massagebriks modtage forskellige former for kropsmassage i lækre olier m.v ? ja. Behøver massøren og Gb´er at være samme person ? næ ikke nødvendigvis.  Rækkefølgen kan være individuel. Ok...nu taler vi om, at en del gæster kommer til at opholde sig væsentligt længere på klinikken en normalt. 

Er det godt ? Ja det synes jeg, men hvordan det ligge skrues sammen til en Wn/win kræver at der regnes på det, og det kan holdes op imod den nuværende indtjening osv. 

Det er slet ikke sikkert at jeg har fat i nogen, men min pointe er "Med udgangspunkt i CD eksempler, er man nødt til at brainstorme og forsøge noget nyt, ellers forsvinder det helt" 

Nej siger nogen. Jo siger andre fordi det fede sex man kan købe på en klinik der kan nu også købes under andre koncepter hvor man føler man får noget mere. Hvad så med de udenlandske piger ? lad dem bare rende med den del af markedet hvor det lidt hårdt sagt blot handeler om at købesex uden at det segment har planer om at flytte oplevelser op på et større total niveue, ved at pakke sexen ind i noget mere. Smag og behag er forskellig, som udmiddelbart mener jeg at klinikker skal berige ydelser, altså gå højere op, hvis de skal overleve.

Og der er mange flere gode indlæg.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

@Aros Stort set alt hvad du skriver som Inspiration findes allerede i Kbh...Jeg kender ikke til tilsvarende i Jylland.

Og ingen af de steder køre derud af på fuld damp.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Trinetease skrev, for 17 minutter siden:

@Aros Stort set alt hvad du skriver som Inspiration findes allerede i Kbh...Jeg kender ikke til tilsvarende i Jylland.

Og ingen af de steder køre derud af på fuld damp.

Jeg ved godt du er negativ, men der var velbesøgt da jeg var der, og både modtagelseskvinden og hende jeg besøgte talte om at sådan var det ofte, mem det kan jo være noget de finder på, ligesom det du påstår at vide om deres økonomiske situation måske heller ikke er sandheden, men det som jeg ved, er, at klinikken dog har eksisteret i årtier, og er her endnu på trods af konkurrencen, så de er da ikke bare blevet udkonkurreret som så mange andre danske klinikker og har måttet lukke. Det kan du jo så også tænke over. Men den vinkel ønsker du ikke, fordi du af mig uforklarlige årsager virker meget låst i denne tråd her mod enhver nytænkning, og at det bare er østpigernes skyld, og vi/I kan intet gøre selv. Men der er altså en klinik i Kbh der stadig er her på trods af konkurrencen og som tilbyder lidt anderledes oplevelser. 

Hvis du læser det jeg skrev så er der i hvert fald noget, der "ikke bare er i Kbh."  

Men hvis du er så indeligt imod nytænkning, hvis du er så inderligt imod holdningen om, at det kan være en god ide at differentiere sig i forhold til andre, og hvis du selv mener at vide, at det aldrig vil gå for nogen som helst i denne branche, så er det din holdning. Det behøver ikke at være sandheden eller andres holdninger.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så vidt jeg husker, var der nogle gode forslag i den anden tråd.

Men spa bad og godt humør, er forhåbentligt ikke nytænkning... så har jeg besøgt pionerer uden at vide det :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Max5000 skrev, 1 time siden:

Skal du leve godt i en hvilken som helst branche med hård konkurrence, er det oftest en dum ide at gøre stort set som de fleste andre. Hvis du gør som de andre, skal du enten være billigst eller bedst, da det altid vil være en af dem der bliver valgt. (tættest på måske?)

Vil du ikke være billigst og er du ikke den bedste må du i stedet være noget andet for at få kunder.
Undersøg markedet og se hvad der efterlyses. Find ud af hvad kunderne egentlig søger og sæt fokus på det. Vær kreativ og byg et "brand" op om dig selv og din stil.
Det sådan der bliver differentieret i andre brancher og det er efter min holding det samme man skal gøre i denne branche.

Som jeg ser markedet lige pt, er det stort set det samme alle piger gør. Annoncerne er næsten ens, tilbuddene er næsten ens, priserne er næsten ens.

Hvis du laver noget anderledes og spændende som kunderne ikke har prøvet før, så er der ingen der skriver til dig på engelsk ved en fejl fordi de ikke har læst annoncen ordenligt.
Gør du det godt nok, vil de også stå i kø for at prøve det. Også selv om du ikke er den bedste eller billigste i branchen.

Du har flere gode pointer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm Aros, du er lidt hård ved skønne trisr som jeg har meget stor passion for, hun startede med at ærgerer sig over at “alle” betragtede hende som udenlandsk og skrev til hende på engelsk, og ret beset har Trine forsøgt med noget nyt nemlig nuru gel, mit gæt på nedgang er en kombi af flere elementer, SD, PD, invasion fra udlandet, med priskonkurence, swingerklubber, gangbang parties, alt sammen til samme mængde kunder, gør at tilgangen til danske lysthuse er faldende, at der er flere udenlandske piger, har muligvis den effekt at mænd pr automatik skriver på engelsk..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
holstebronx skrev, for 10 minutter siden:

Så vidt jeg husker, var der nogle gode forslag i den anden tråd.

Men spa bad og godt humør, er forhåbentligt ikke nytænkning... så har jeg besøgt pionerer uden at vide det :) 

Hvem har omtalt godt humør ? :D 

Men at tilbyde lidt anderledes oplevelser som f.eks. indebærer hygge i spabad først eller nogle pirrende massageformer, om det er nytænkning eller ej, er et spørgsmål om ord, men der er i hvert fald nogle anderledes oplevelser i forhold til den typiske tilbudte oplevelse på en klinik. 

Jeg ved også, at nogle piger har differentieret sig ved tantra-lignede massageformer (er ikke tantra). Det har jeg også nydt godt af.

Men ok, jeg kan være ligeglad. Jeg ved at der er nogle danske piger, der har differentieret sig i forhold til massen, det er de tilfreds med, virker det til, og det er jeg som kunde. Så kan man for min skyld gerne mene herinde, at det hele er håbløst.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...