Hop til indhold

Suk.....Når man er Dansk pige!

Featured Replies

Skrevet
Trinetease skrev, den 28.5.2019 at 20:15:

Nej....For en mand som skriver til mig på Engelsk, har jo ikke engang læst min annonce. 

Og jeg søger heller ikke kærestebreve, eller bejler erklæringer.... men at nogle mænd som hovedregel går ud fra at alle Gp’ere Er udenlandske er lidt trist.

Nok fordi der i så mange annoncer ikke bekendes kulør. Der er smukke kvinder over hele verden. Og fantastisk hvis der er en der rent faktisk taler dansk, når man er tændt ;-)

• Svar 150
  • Visninger 16.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Social dumping er ikke i orden på det ordinære arbejdsmarked, og det skal heller ikke være det i sex-branchen. De mænd, der alene fokuserer på pris (og fravær af kondom) er i virkeligheden dem, der ød

• Du læser slet ikke, hvad Sweetstone skriver, kun hvad du selv vil opfatte. Han skriver intet om udenlandske piger, men om privat/diskret vs. bordel, under alle omstændigheder danske piger. Forske

• Kan du ikke bare bede hende om I kan kommunikere på engelsk eller tysk?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.