Guest Trinetease Skrevet 28. Maj, 2019 Jeg oplever en stigning i henvendelser fra Danske mænd - som skriver på Engelsk, i forventning om at jeg er en udenlandsk pige. Jeg bliver lige irriteret hver gang. Men alligevel siger det noget om at vi er så få Danske piger efterhånden, at udgangspunket er, at man bare skriver på Engelsk. Oplever andre det samme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 28. Maj, 2019 Nu har du jo et udenlandsk efternavn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 28. Maj, 2019 når jeg ser en annonce på udenbysk plejer jeg at springe dem over, jeg gider ikke dem der ikke kan snakke dansk 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 28. Maj, 2019 Lange skrev, for 2 minutter siden: Nu har du jo et udenlandsk efternavn Det lyder lidt pænere en Trine Drillepind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. Maj, 2019 (edited) Jeg har fået et par henvendelser - de bliver slettet uden jeg besvarer dem. Redigeret 28. Maj, 2019 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Maj, 2019 Trinetease skrev, for 3 minutter siden: Det lyder lidt pænere en Trine Drillepind Trine Pind Driller så da! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. Maj, 2019 Trinetease skrev, for 16 minutter siden: Jeg oplever en stigning i henvendelser fra Danske mænd - som skriver på Engelsk, i forventning om at jeg er en udenlandsk pige. Jeg bliver lige irriteret hver gang. Men alligevel siger det noget om at vi er så få Danske piger efterhånden, at udgangspunket er, at man bare skriver på Engelsk. Oplever andre det samme? Der er flere udenlandske piger, hvor annonce tekster er på dansk. Nogle har endda et dansk pige navn. Ja nogen skriver endda at de er danske... selvom de ikke er det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4166 Skrevet 28. Maj, 2019 Trinetease skrev, for 10 minutter siden: Det lyder lidt pænere en Trine Drillepind Det er da et fint navn. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 28. Maj, 2019 holstebronx skrev, for 7 minutter siden: Der er flere udenlandske piger, hvor annonce tekster er på dansk. Nogle har endda et dansk pige navn. Ja nogen skriver endda at de er danske... selvom de ikke er det Det er bare sårn lidt sært sørgeligt, når det at være en Dansk GP pludseligt er noget eksotisk..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. Maj, 2019 Trinetease skrev, for 4 minutter siden: Det er bare sårn lidt sært sørgeligt, når det at være en Dansk GP pludseligt er noget eksotisk..... Ja, der er ikke mange annoncer tilbage synes jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 207 Skrevet 28. Maj, 2019 (edited) Tilgengæld er der ogsp flere og fleres danske piger der tror de får en kæreste. Vi køber jeres tid så vi kan kneppe jer, i synes det er useriøs at man ikke skriver en lang roman om hvor meget man vil se jer,. Men hvad der er useriøst er at i sælger sex og tror at man gider spille med på det lort. Hvis i ønsker det der så betal for det. Redigeret 28. Maj, 2019 af Mand34Horsens 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4166 Skrevet 28. Maj, 2019 Jeg svor også til danske piger - lige til jeg mødte hende, der er blevet min yndling. Hendes annonce var på dansk. Hun arbejdede på et af de anerkendte og velrenommerede bordeller, så jeg var ikke mistænksom på forhånd. Jeg mødte så den dejligste, imødekommende og alt muligt andet positive pige. Fin kommunikation på engelsk (hun har siden lært en hel del dansk, men er endnu ikke helt hjemme i det). Hun tager “danske” priser, tilbyder “danske” ydelser uden nogen fikumdik. Jeg kan derfor skrive under på, at “østriger”, med “østydelser” og “østindlevelse” (læs manglende indlevelse) ikke hører hjemme i Danmark, mens de piger, der arbejder på lige vilkår med de danske efter min mening skal være velkomne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Reader Skrevet 28. Maj, 2019 En kæreste? De forventninger er jeg godt nok aldrig stødt på ved en GP. Kun forventningen om god sex. Men hvad er problemet? Kommer beskeden på engelsk kan man jo bare svare på dansk hvis ikke man gider engelsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 28. Maj, 2019 Reader skrev, for 2 minutter siden: En kæreste? De forventninger er jeg godt nok aldrig stødt på ved en GP. Kun forventningen om god sex. Men hvad er problemet? Kommer beskeden på engelsk kan man jo bare svare på dansk hvis ikke man gider engelsk. Nej....For en mand som skriver til mig på Engelsk, har jo ikke engang læst min annonce. Og jeg søger heller ikke kærestebreve, eller bejler erklæringer.... men at nogle mænd som hovedregel går ud fra at alle Gp’ere Er udenlandske er lidt trist. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 28. Maj, 2019 Trinetease skrev, 1 time siden: Jeg oplever en stigning i henvendelser fra Danske mænd - som skriver på Engelsk, i forventning om at jeg er en udenlandsk pige. Jeg bliver lige irriteret hver gang. Men alligevel siger det noget om at vi er så få Danske piger efterhånden, at udgangspunket er, at man bare skriver på Engelsk. Oplever andre det samme? Du kan ændre dit navn til Trine Tiiis. Men det sender nok også er forkert signal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 28. Maj, 2019 Tip toe skrev, for 6 minutter siden: Du kan ændre dit navn til Trine Tiiis. Men det sender nok også er forkert signal Hahahaha Rigtigt rigtigt mange har udtalt det liiige præcis sådan igennem årene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 28. Maj, 2019 (edited) Trinetease skrev, 1 time siden: Det er bare sårn lidt sært sørgeligt, når det at være en Dansk GP pludseligt er noget eksotisk..... Må desværre gvie dig ret. PÅ Annoncelight er der alt for få danske piger blandt alle de øst og thai GP'er der fylder godt op i landskabet. Pesonligt foretrækker jeg GP'er man kan tale med og som har nogenlunde samme kulturelle som undertegnede. Så må de for min skyld gerne være mørke/sorte/asiater eller (allerhelst) rødhårede fregnede skotske skønheder. Seriøst: hvor er alle de dejlige danske damer henne? Nu lukker rsexysecret i Rødovre også snart, og der var ellers en masse lækre piger før i tiden. Redigeret 28. Maj, 2019 af Gh0st Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 28. Maj, 2019 @Gh0st Stederne lukker fordi at der mangler gæster. Jeg tror at vi på Landsplan er 3-500 Gp’ere Som er på klinik. Resten er udenlandske, SB’ere og private piger. Det kan godt være at vi snart er blevet 100 ‘stuerene’ rent politisk. Men købe kulturen inden for denne her branche har sat den langt tilbage. Prisen betyder alt, derefter ‘uden kondom’. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 28. Maj, 2019 Trinetease skrev, for 42 minutter siden: Nej....For en mand som skriver til mig på Engelsk, har jo ikke engang læst min annonce. Og jeg søger heller ikke kærestebreve, eller bejler erklæringer.... men at nogle mænd som hovedregel går ud fra at alle Gp’ere Er udenlandske er lidt trist. Hva, søger skønne dig ikke en kæreste????? Nu var jeg ellers lige vaks ved havelågen til at byde mig til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4166 Skrevet 28. Maj, 2019 Gh0st skrev, for 32 minutter siden: Må desværre gvie dig ret. PÅ Annoncelight er der alt for få danske piger blandt alle de øst og thai GP'er der fylder godt op i landskabet. Pesonligt foretrækker jeg GP'er man kan tale med og som har nogenlunde samme kulturelle som undertegnede. Så må de for min skyld gerne være mørke/sorte/asiater eller (allerhelst() rødhårede fregnede skotske skønheder. Seriæst: hvor er alle de dejlige danske damer henne? Nu lukker rsexysecret i Rødovre også snart, og der var ellers en masse lækre piger før i tiden. Cassiopeia, mon cherie, romantica og pussy galores er der da stadig, og der må være flere endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnnybg 36 Skrevet 28. Maj, 2019 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Jeg har fået et par henvendelser - de bliver slettet uden jeg besvarer dem. Det er jo fordi du ikke forstår hvad de skriver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 28. Maj, 2019 Jeg oplever det samme, og svarer på dansk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 28. Maj, 2019 Trinetease skrev, for 17 minutter siden: @Gh0st Stederne lukker fordi at der mangler gæster. Jeg tror at vi på Landsplan er 3-500 Gp’ere Som er på klinik. Resten er udenlandske, SB’ere og private piger. Det kan godt være at vi snart er blevet 100 ‘stuerene’ rent politisk. Men købe kulturen inden for denne her branche har sat den langt tilbage. Prisen betyder alt, derefter ‘uden kondom’. Jeg er bange for, at det kun er starten på en meget uheldig trend. Tænk lige på sex robotterne , noget man troede var ren Sci-F a'la Westwprld (sæson 1 var forrygende). Men det sørgelige er, at de nu er ved at nå et udviklings stadie, hvor en del mennesker gerne vælger en sex robot fremfor sex med et andet menneske. Jeg kan ikke se det som fremskridt, det er derimod endnu et skridt mod fremmedgørelse og tab af menneskelighed. Nu ved jeg godt, at nogle vil kalde det fremskridt: Tænk en gang, at kvinder ikke længere er "tvunget" til at sælge sex længere', vil visse feminister råbe. Næ lad os passe på de prægtige piger og kvinder, der frivilligt har valgt at arbejde som GP'er,ogsom gæster lade være med underbyde dem eller overskride deres grænser. Jeg hlolder mig til danske GP'er og undgår øst arbejdskraft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. Maj, 2019 (edited) Johnnybg skrev, for 10 minutter siden: Det er jo fordi du ikke forstår hvad de skriver Det er fordi jeg ønsker aftaler med danske mænd - forventer en henvendelse på mit modersmål. Fik en forespørgsel fra en udlandsk gp - hun skrev på engelsk, jeg svarede pænt retur på dansk. Redigeret 28. Maj, 2019 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Illusiats 4 Skrevet 28. Maj, 2019 Gh0st skrev, for 38 minutter siden: Jeg er bange for, at det kun er starten på en meget uheldig trend. Tænk lige på sex robotterne , noget man troede var ren Sci-F a'la Westwprld (sæson 1 var forrygende). Men det sørgelige er, at de nu er ved at nå et udviklings stadie, hvor en del mennesker gerne vælger en sex robot fremfor sex med et andet menneske. Jeg kan ikke se det som fremskridt, det er derimod endnu et skridt mod fremmedgørelse og tab af menneskelighed. Nu ved jeg godt, at nogle vil kalde det fremskridt: Tænk en gang, at kvinder ikke længere er "tvunget" til at sælge sex længere', vil visse feminister råbe. Næ lad os passe på de prægtige piger og kvinder, der frivilligt har valgt at arbejde som GP'er,ogsom gæster lade være med underbyde dem eller overskride deres grænser. Jeg hlolder mig til danske GP'er og undgår øst arbejdskraft Det er svært, for vi tager jo gerne imod den polske håndværker, fordi han er billigere, han betaler måske ikke skat. Hånden på hjertet, hvor mange piger opgør det fulde beløb for deres bierhverv, er med på at nogle gør, men hvis de nu står og skal opgøre indkomsten, runder de så ikke lige ned? Jeg synes også det var sjovere i “gamle dage” hvor man var sikker på, at mødte en man kunne tale modersmål med, men verden er jo forandret. Jeg forsøger da at holde mig til danske piger, men har besøgt både thai og østeuropæer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg