Hop til indhold
Guest Gang Bang med Os

Bonnies pølsevogn

Recommended Posts

Guest Gang Bang med Os

Er der nogen af jer der har styr på, hvad der skete med Bonnie og hendes pølsevogn?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, for 22 minutter siden:

Er der nogen af jer der har styr på, hvad der skete med Bonnie og hendes pølsevogn?

"Søren Henriksen forklarer, at hun fik valget mellem at få pengene sat ind på en spærret konto eller udbetalt kontant minus skat, og at hun valgte den sidste løsning, fordi hun var for syg til at have en pølsevogn."
https://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/bonnie-fik-aldrig-sin-poelsevogn-men-et-paent-beloeb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
Krølle Bølle Jr. skrev, for 3 minutter siden:

Mon ikke det tilhører privatlivets fred og ro.

Det synes jeg ikke, taget i betragtning, at der rent faktuelt blev indsamlet rigtigt mange penge til hendes pølsevogn. Jeg håber hun er kommet godt i gang med den, med de mange private midler der blev doneret. Så hvis nogen ved om hun er kommet godt i vej, så meld ind. Det var bare det jeg ønskede at vide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
Landsbytossen skrev, for 4 minutter siden:

"Søren Henriksen forklarer, at hun fik valget mellem at få pengene sat ind på en spærret konto eller udbetalt kontant minus skat, og at hun valgte den sidste løsning, fordi hun var for syg til at have en pølsevogn."
https://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/bonnie-fik-aldrig-sin-poelsevogn-men-et-paent-beloeb

Tak. Jeg havde håbet hun havde fået den

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, for 2 minutter siden:

Tak. Jeg havde håbet hun havde fået den

Ja, #metoo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin1963 skrev, for 20 minutter siden:

Hun annoncerer stadig og holder til på Midtsjælland.

Og ..... det er IKKE pølser hun sælger.

Hvor trist.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der et navn på den fetich, der får nogen til at have sex med det stakkels menneske?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 27 minutter siden:

Er der et navn på den fetich, der får nogen til at have sex med det stakkels menneske?

Nu er det jo nok ikke alle der har set dokumentaren  http://udsatteundervisning.dk/bonnie/baggrund/.  

Set i en generel sammenhæng er det nok lettere at give udtryk for, at det er ufatteligt at nogen køber sex af en kvinde med problemer.  I virkeligheden er det nok de færreste der rent faktisk er i stand til eller har muligheden for at få indsigt i kvinden bag hendes annonce-nick.   

Umiddelbart er det min opfattelse, at største parten af sexkøberne dels har empati nok til ikke at ville købe sex hos en kvinde med alvorlige problemer og dels har den opfattelse af alle af deres køb er sket uden helt frivillige betingelser og til begges fulde tilfredshed.   Hvis ikke, så er den generelle holdning nok bare, at man er blevet snydt af en kold og kynisk kvinde, der bare vil lokke penge ud af naive mænd. 

Hvis man kender branchen vil man vide, at der selvfølgelig findes både kvinder og mænd der har så alvorlige udfordringer, at de ikke burde være branchen. Problemet er blot, at mennesker er ufattelige gode til at iføre sig en maske, spille en rolle, gemme og undertrykke sandheden (fortrænge) osv.   

Afslutningsvis vil jeg blot sige, at der ikke er tale om en langt forsvar af køberne, men snarere et forsøg på at sætte lidt tanker i gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 23 timer siden:

Umiddelbart er det min opfattelse, at største parten af sexkøberne dels har empati nok til ikke at ville købe sex hos en kvinde med alvorlige problemer og dels har den opfattelse af alle af deres køb er sket uden helt frivillige betingelser og til begges fulde tilfredshed.   Hvis ikke, så er den generelle holdning nok bare, at man er blevet snydt af en kold og kynisk kvinde, der bare vil lokke penge ud af naive mænd.

Når du skriver "...har den opfattelse af alle af deres køb er sket uden helt frivillige betingelser og til begges fulde tilfredshed".

Du mener vel "...har den opfattelse af alle af deres køb er sket under helt frivillige betingelser og til begges fulde tilfredshed". ??

Jeg kan godt huske udsendelsen om Bonnie (Patricia).

Dilemmaet med Bonnie er, at Bonnie er af den fulde overbevisning, at hun sælger sex netop under helt frivillige betingelser og til begges fulde tilfredshed.

Dvs. hvis man ikke vil købe sex af Bonnie, så må hun være "en kvinde med alvorlige problemer".

Men hvad mener du egenligt med "alvorlige problemer" ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...