Hop til indhold

Recommended Posts

iluminatis skrev, for 53 minutter siden:

Hendes flip-flopperi skyldes/skyldtes nok, at hun er/var meget grøn som domina.

"Flip-flopperi". Jeg kan simpelthen IKKE genkende det billede!

Domina-xxx var  ganske rigtigt ny på det tidspunkt jeg havde fornøjelsen af Hende. Dette til trods var Hun ualmindelig professionel, korrekt og imødekommende. Vi havde fantastiske seancer på hotel, og Domina-xxx var yderst nærværende, sensuel og forstod min tilgang til BDSM til UG.

Desværre var der ALT for mange useriøse slaver, der "plagede" Hende med udeblivelser, aflysning er aftaler og alt andet tidsrøveri. Hun mistede ganske enkelt lysten til at fortsætte.  

Hvis du havde en dårlig oplevelse med Domina-xxx, kunne det måske være DIN tilgang til Hende, der har fejlet. Lidt selvreflekstion kunne sikkert være på sin plads her. Men det er måske for meget forlangt...

Domina-xxx var ganske enkelt den skønneske Domina jeg nogensinde har mødt!

-HCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest iluminatis

Har man generelt mange no-shows, så skal man nok også kigge indad og se på ens screeningsproces, og stille sig selv spørgsmålet, hvorfor er der så mange aftaler, der falder igennem - er der noget, jeg gør forkert? Hvorfor møder folk ikke op?

For en årrække siden, var der en domina i Aarhus - Frøken Clara - der havde sine potentielle slaver igennem både en telefonsamtale og et face-to-face kemimøde, hvilket fik kraftigt ryddet ud i no-shows.

På den måde viser man jo også, at man er oprigtigt interesseret i at etablere en domina-slave relation, og får den - måske - kommende slave til at føle sig værdsat - og at man ikke "bare" er "in it for the money".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest iluminatis

Takker for pb'er.

Rart at høre, at andre har haft lignende oplevelser.

Og ja, jeg er enig i, at man kan få nogle slag, hvis man lægger sine oplevelser op her - især hvis man udtrykker dissens.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest iluminatis
Guest Slave-XXX skrev, den 3.9.2022 at 14:43:

Blot til orientering, en bruger har lagt en anmeldelse op på et andet board (ved ikke, om man må henvise til andre steder her på sitet, så der er uden direkte reference).

Han er allerede væk igen - sikkert en fake account - lige som du, Slave-XXX, hmm. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
iluminatis skrev, 1 time siden:

Han er allerede væk igen - sikkert en fake account - lige som du, Slave-XXX, hmm. :) 

Alt det du ikke forstår @iluminatis - og der er MEGET - er tilsyneladende fake.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest iluminatis
iluminatis skrev, for 1 time siden:

Han er allerede væk igen - sikkert en fake account - lige som du, Slave-XXX, hmm. :) 

Konstaterer blot, at slave-XXX og guest8857 forsvandt næsten samtidig fra de respektive boards - måske jeg er konspirationsteoretiker :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Københavneren75
Guest iluminatis skrev, den 26.9.2022 at 14:42:

Sikke så forskellig verden kan se ud: Min oplevelse, hun lover en ting og gøre noget andet. En, som virkelig behandler folk dårligt - arrogant.

Er også stoppet for kort tid siden.

Spot on, Iluminatis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pinocchio
Guest iluminatis skrev, den 5.10.2022 at 20:07:

Konstaterer blot, at slave-XXX og guest8857 forsvandt næsten samtidig fra de respektive boards - måske jeg er konspirationsteoretiker :) 

Jeg kan bestemt ikke genkende dit billede af den omtalte domina, Iluminatis (som så ikke er medlem længere, en kan blot gætte hvorfor?)  :) 

Jeg havde en helt igennem fantastisk seance med hende kort før jul - som igen var til UG.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slave xxx

Der er ingen over eller ved siden af Domina-xxx, kun undertegnede som er under som Gudindens slave.

Kan ikke forstå, hvorfor potentielle slaver, som blev afvist af hende, skal hænge hende ud herinde.

Kan godt forstå, hvorfor hun lever sit dobbeltliv diskret - tænk over, at der også er et menneske bag ved dominaen.

Tal pænt, hold en god tone, også selvom man er blevet afvist af en domina.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Slave xxx skrev, for 9 timer siden:

Der er ingen over eller ved siden af Domina-xxx, kun undertegnede som er under som Gudindens slave.

Kan ikke forstå, hvorfor potentielle slaver, som blev afvist af hende, skal hænge hende ud herinde.

Kan godt forstå, hvorfor hun lever sit dobbeltliv diskret - tænk over, at der også er et menneske bag ved dominaen.

Tal pænt, hold en god tone, også selvom man er blevet afvist af en domina.

 

Endnu engang skal vi læse om skønne Domina-xxx, der for længst har valgt at være inaktiv på diverse fora, og leve tilbagetrukket. 

Efter længere tids ro, kommer her en fuldstændig malplaceret og unødig kommentar. Paradoksalt, at du anfægter andre slavers ytren her i tråden, mens du samtidig blotter din egen mangelfuldhed ved at fortsætte med at kommentere.

Påfaldende er det, at kommentaren kommer fra "et helt nyt medlem". Jeg formoder klart, at det er den forsmåede - tidligere Iluminatis, der endnu engang skal blamere sig med selvmodsigende vrøvl, uvidenhed og åbenlys usandhed.

Patetisk - nærmest idiotisk, at det nyoprettede medlem, Slave-xxx,  påtaler, at der skal tales pænt og påkalder sig retten til at instruere andre i, hvad, der er god opførsel. 

Kom videre!

-HCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slave xxx
HCK skrev, den 4.11.2023 at 23:05:

 

Endnu engang skal vi læse om skønne Domina-xxx, der for længst har valgt at være inaktiv på diverse fora, og leve tilbagetrukket. 

Efter længere tids ro, kommer her en fuldstændig malplaceret og unødig kommentar. Paradoksalt, at du anfægter andre slavers ytren her i tråden, mens du samtidig blotter din egen mangelfuldhed ved at fortsætte med at kommentere.

Påfaldende er det, at kommentaren kommer fra "et helt nyt medlem". Jeg formoder klart, at det er den forsmåede - tidligere Iluminatis, der endnu engang skal blamere sig med selvmodsigende vrøvl, uvidenhed og åbenlys usandhed.

Patetisk - nærmest idiotisk, at det nyoprettede medlem, Slave-xxx,  påtaler, at der skal tales pænt og påkalder sig retten til at instruere andre i, hvad, der er god opførsel. 

Kom videre!

-HCK

Desværre har forfatteren til dette indlæg ikke haft klassen og modet til at slette sit urigtige indlæg og give undertegnede en undskyldning for at have beklikket min troværdighed - hvad angrebet bunder i, skal jeg lade være usagt, misundelse, hvem ved.

God søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...