Hop til indhold

Recommended Posts

Gazellen skrev, for 8 timer siden:

er der nogen der har erfaringer med domina-xxx som har oprettet en profil på smporten?

Lige så lidt som du har i, at lægge dine indlæg det rigtige sted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TBcph
Gazellen skrev, for 23 timer siden:

Er der virkelig ingen herinde der har erfaringer med hende?

hun ser da virkelig spændende ud;-)

Eftersom hun vist ikke annoncerer andre steder, så har du vel læst den rosende anmeldelse på SMporten?

 

Jeg har nu selv oplevet 2 seancer hos Domina-xxx, og selv med mine +20 års erfaring, bla ejerskab hos en af Danmarks fremmeste Dominaer, så må jeg sige, at jeg aldrig har haft så intense og fantastiske sessions som hos Domina-xxx. 

 

Jeg vil ikke gå i detaljer, og så meget handler om kemi, men hun har mine varmeste anbefalinger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt at høre at der stadig kommer nye gode dominaer til. 

Jeg har skrevet til Domina-xxx og ikke fået svar. Jeg synes selvfølgelig at jeg har skrevet pænt og høfligt, det ville være rart bare med et kort svar også hvis det, som jeg har skrevet, ikke gør at jeg er Intressant for domina-xxx. 

Og nej jeg vil ikke bare uopfordret  skrive igen, fordi jeg vil plage og det er alle ret til at fravælge. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 2 timer siden:

Godt at høre at der stadig kommer nye gode dominaer til. 

Jeg har skrevet til Domina-xxx og ikke fået svar. Jeg synes selvfølgelig at jeg har skrevet pænt og høfligt, det ville være rart bare med et kort svar også hvis det, som jeg har skrevet, ikke gør at jeg er Intressant for domina-xxx. 

Og nej jeg vil ikke bare uopfordret  skrive igen, fordi jeg vil plage og det er alle ret til at fravælge. 

 

Men jeg tænker et  lille høfligt nej tak (  hvis det er tilfældet ) vil da ikke tage lang tid. Alle har da ret til et svar uanset hvad og hvorfor

 

 

Redigeret af Madame Illona

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har en aftale med hende, og jeg glæder mig sindsygt meget ....  skrev til hende på sugardating, og fik ret hurtigt svar og en lille snak over mobilen, for at afstemme kemi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse123
Gazellen skrev, den 21.5.2019 at 22:11:

er der nogen der har erfaringer med domina-xxx som har oprettet en profil på smporten?

Hun har ikke selv et sted. "Hos slaven privat eller et sted du arrangerer", skrev hun, da jeg spurgte, hvor hun er.

Så nej tak herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cippo skrev, for 20 timer siden:

jeg har en aftale med hende, og jeg glæder mig sindsygt meget ....  skrev til hende på sugardating, og fik ret hurtigt svar og en lille snak over mobilen, for at afstemme kemi.

Spændende Cippo, håber at høre nærmere efter dit besøg.

jeg har forgæves forsøgt at etablere kontakt, men håber det lader sig gøre i nærmeste fremtid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, den 9/6/2019 at 13:00:

Godt at høre at der stadig kommer nye gode dominaer til. 

Jeg har skrevet til Domina-xxx og ikke fået svar. Jeg synes selvfølgelig at jeg har skrevet pænt og høfligt, det ville være rart bare med et kort svar også hvis det, som jeg har skrevet, ikke gør at jeg er Intressant for domina-xxx. 

Og nej jeg vil ikke bare uopfordret  skrive igen, fordi jeg vil plage og det er alle ret til at fravælge. 

 

I retfærdighedens navn så har jeg fået positivt svar fra Domina-xxx med forklaring hvorfor det havde taget så længe at svare. 

Så jeg må erkende at jeg har været for utålmodig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TBcph
Gazellen skrev, for 12 minutter siden:

Er der virkelig ingen der har besøgt denne flotte kvinde der vil dele deres oplevelse?

Der ligger ihvertfald én anmeldelse på SMporten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Orker ikke lige nu at skrive en anmeldelse.

Ønsker pt. heller ikke at dele Domina-xxx og mine oplevelser. Jeg flyver stadig højt...

Men;

Jeg kan varmt anbefale Domina-xxx !

God kommunikation inden - SMuk - dejlig - elegant - forførrende - dominerende - indlevende - respektfuld. Klassisk Lady

Har været i dette game i mere end 25 år. Har også besøgt internationale Doms. Domina-xxx er den dejligste! - min bedste oplevelse nogen sinde!

- HCK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slave-XXX
HCK skrev, den 7.7.2019 at 22:37:

Orker ikke lige nu at skrive en anmeldelse.

Ønsker pt. heller ikke at dele Domina-xxx og mine oplevelser. Jeg flyver stadig højt...

Men;

Jeg kan varmt anbefale Domina-xxx !

God kommunikation inden - SMuk - dejlig - elegant - forførrende - dominerende - indlevende - respektfuld. Klassisk Lady

Har været i dette game i mere end 25 år. Har også besøgt internationale Doms. Domina-xxx er den dejligste! - min bedste oplevelse nogen sinde!

- HCK

 

Lige mine ord, HCK. Når man først har knælet for hende, så har man nået nirvana som slave.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slave-XXX
Gazellen skrev, den 7.7.2019 at 21:50:

Er der virkelig ingen der har besøgt denne flotte kvinde der vil dele deres oplevelse?

Kom du gennem nåleøjet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slave-XXX

Blot til orientering, en bruger har lagt en anmeldelse op på et andet board (ved ikke, om man må henvise til andre steder her på sitet, så der er uden direkte reference).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anmeldelse og anmeldelse...

Jeg læser det mere som en "se-mig-jeg-købte-et-dyrt-hotel-og-dyr-gave" 

For de heldige, der mødte den skønne Domina-xxx, og savner Hende, er det mest relevante vel om Hun stadig er aktiv - holder pause fra annoncering, eller helt er stoppet.

Btw, vi er flere der er/var hendes ejendom... BS!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest iluminatis

Sikke så forskellig verden kan se ud: Min oplevelse, hun lover en ting og gøre noget andet. En, som virkelig behandler folk dårligt - arrogant.

Er også stoppet for kort tid siden.

Redigeret af iluminatis
x

Del dette indlæg


Link til indlæg
iluminatis skrev, den 26.9.2022 at 14:42:

Sikke så forskellig verden kan se ud: Min oplevelse, hun lover en ting og gøre noget andet. En, som virkelig behandler folk dårligt - arrogant.

Er også stoppet for kort tid siden.

Ja, det er VIRKELIG forskelligt!

At D-xxx skulle behandle folk dårligt eller sågar være arrogant; det har jeg meget svært ved at forestille mig.

Hun var altid meget elegant og en klassisk Lady overfor mig.

-HCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest iluminatis
HCK skrev, for 13 timer siden:

Ja, det er VIRKELIG forskelligt!

At D-xxx skulle behandle folk dårligt eller sågar være arrogant; det har jeg meget svært ved at forestille mig.

Hun var altid meget elegant og en klassisk Lady overfor mig.

-HCK

Jeg kommer ikke til at gå i detaljer på et offentligt board, men kan blot konstatere, at Domina-xxx/Frøken Erica er en meget besværlig kvinde, som siger en ting for så at mene noget andet to minutter senere.

Der var hverken elegance eller klassisk Lady over hendes adfærd - ganske enkelt dårlig adfærd.

Heldigvis kommer hun ikke til træde flere over tæerne, så vidt jeg er bekendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest iluminatis
iluminatis skrev, den 29.9.2022 at 09:06:

Jeg kommer ikke til at gå i detaljer på et offentligt board, men kan blot konstatere, at Domina-xxx/Frøken Erica er en meget besværlig kvinde, som siger en ting for så at mene noget andet to minutter senere.

Der var hverken elegance eller klassisk Lady over hendes adfærd - ganske enkelt dårlig adfærd.

Heldigvis kommer hun ikke til træde flere over tæerne, så vidt jeg er bekendt.

Hendes flip-flopperi skyldes/skyldtes nok, at hun er/var meget grøn som domina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...