Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/220992

Har allerede besøgt i marts måned denne dejlige pige. Hun er meget sød og var meget imødekommende til mig. Jeg fik aftalt en time med blow uden og flere stillinger. Fik lov til at slikke hende og der var ingen tvil om er hun var kommet. Jeg vil ikke går i flere detaljer, men jeg kan varmt anbefale hende. Der var ingen kik på uret eller anden hast. Ta' godt imod hende.

Pigen: 10/10

Stedet: 8/10

Sex: 10/10

Besøger gerne hende igen og igen og igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
forberedelser skrev, for 29 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/220992

Har allerede besøgt i marts måned denne dejlige pige. Hun er meget sød og var meget imødekommende til mig. Jeg fik aftalt en time med blow uden og flere stillinger. Fik lov til at slikke hende og der var ingen tvil om er hun var kommet. Jeg vil ikke går i flere detaljer, men jeg kan varmt anbefale hende. Der var ingen kik på uret eller anden hast. Ta' godt imod hende.

Pigen: 10/10

Stedet: 8/10

Sex: 10/10

Besøger gerne hende igen og igen og igen.

Engtoften er bestemt begyndt at kører med en høj kvalitet af piger :) Tak for din anmeldelse ikke utænkeligt at næste besøg til Engtoften kommer snarligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
dickens skrev, for 35 minutter siden:

Ser og lyder godt og så 45 min for 120 kr det er dælme fin pris.

Ha ha, ja så skal man dog være en doven Hund, hvis man springer over, omgang 2 :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også klart anbefale Selin, dejlig pige. Glæder mig dog til at Amy besøger Danmark igen. Håber at hun holder til ved Engtoften igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
forberedelser skrev, den 20.5.2019 at 21:27:

https://annoncelight.dk/showad/220992

Har allerede besøgt i marts måned denne dejlige pige. Hun er meget sød og var meget imødekommende til mig. Jeg fik aftalt en time med blow uden og flere stillinger. Fik lov til at slikke hende og der var ingen tvil om er hun var kommet. Jeg vil ikke går i flere detaljer, men jeg kan varmt anbefale hende. Der var ingen kik på uret eller anden hast. Ta' godt imod hende.

Pigen: 10/10

Stedet: 8/10

Sex: 10/10

Besøger gerne hende igen og igen og igen.

Var det dybt blow, blidt eller lige på og hårdt?

Og var det girlfriend experience du fik eller hvordan var indlevelsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også prøvet Selin. 
Det er bestemt ikke girlfriend experience. Hun er faktisk lidt en hård type. Er man til en rigtig pro domina så er hun nok den rigtige at gå til.
Måtte knap røre hendes bryster uden hun blev sur. Hvad er så idéen i at gå til en luder uden at måtte røre hendes stenhårde og ømme patter. 

Min opfattelse:
pigen: 3/10 - Det er ganske vist hende den photoshoppede pige på billederne. Hun stinker dog af smøger og ligner en trunte fra Brøndby der drikker energi drik hver dag.  Hun er iført en tarvelig fiskenet dragt som hun ikke engang gider tage af. Grim kan man dog ikke kalde hende.
Stedet: 8/10 - nem parkering og fint rum med god seng. Dog i Viby.
Sex: 1/10  - ingen indlevelse, det skulle bare overståes uden øjenkontakt.  Hun gad ikke tage mit tøj af og smed sig bare på sengen.

Ringeste oplevelse meget længe.

Redigeret af snablen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man jan altid finde NOGET at brokke sig over - hvis man leder længe nok..:). Genialt ! - citat: 

 fint rum med god seng. Dog i Viby.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...