Rejsenetværk 9604 Skrevet 20. Maj, 2019 Holder I Ramadan alle sammen på EG? Siden at I aldrig kommer i chatten mere Nå men vi ses måske til Eid ul-Fitr https://da.wikipedia.org/wiki/Eid_ul-Fitr Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 686 Skrevet 24. Maj, 2019 Rejsenetværk skrev, den 20.5.2019 at 18:58: Holder I Ramadan alle sammen på EG? Siden at I aldrig kommer i chatten mere Nå men vi ses måske til Eid ul-Fitr https://da.wikipedia.org/wiki/Eid_ul-Fitr Venlig hilsen Rejsenetværk Ramadanen burde ikke forhindre nogen i at komme på chatten. Jeg er af og til i chatten, men hvis der ikke er andre, så logger jeg hurtigt af igen. Måske kan vi gøre et forsøg lørdag aften! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 24. Maj, 2019 Lake skrev, 1 time siden: Ramadanen burde ikke forhindre nogen i at komme på chatten. Jeg er af og til i chatten, men hvis der ikke er andre, så logger jeg hurtigt af igen. Måske kan vi gøre et forsøg lørdag aften! Det var nu bare et forsøg på at være morsom Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 686 Skrevet 25. Maj, 2019 Rejsenetværk skrev, den 24.5.2019 at 15:41: Det var nu bare et forsøg på at være morsom Venlig hilsen Rejsenetværk Øv, så har jeg logget mig på chatten helt forgæves. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 25. Maj, 2019 Lake skrev, for 3 timer siden: Øv, så har jeg logget mig på chatten helt forgæves. Ja Rejsenetværk skrev, den 20.5.2019 at 18:58: Holder I Ramadan alle sammen på EG? Siden at I aldrig kommer i chatten mere Nå men vi ses måske til Eid ul-Fitr https://da.wikipedia.org/wiki/Eid_ul-Fitr Venlig hilsen Rejsenetværk Måske logger Mohammed Østergaard på? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridefyr 104 Skrevet 28. Maj, 2019 Har I set at i år er der Ramadan d. 5. juni ?? Gad vist om så muslimerne må stemme ??!? (ironi kan forekomme) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 28. Maj, 2019 Ridefyr skrev, 1 time siden: Har I set at i år er der Ramadan d. 5. juni ?? Gad vist om så muslimerne må stemme ??!? (ironi kan forekomme) Puha, valgstederne lukker kl 20 og solnedgang er kl 21:46 d 5. juni 2019........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 28. Maj, 2019 (edited) Begynder ramadanen 5. juni, eller slutter den med Eid den 5. juni? Begynder den, kommer de observante til kort, men kun med mad drikke samt sex – indtil solnedgang. Det første kan man da sagtens undvære, men ikke det sidste .... Nu var demokratiet jo ikke opfundet – jo, det var det sådan set, men det havde i århundreder ligget i dvale – da ørkenprofeten prædikede, så derfor har Koranen ikke noget direkte svar på denne politiske udfordring, men da vi kan forstå, at Allahs love står over alt andet, er demokratiet, denne kedelige, menneskelige konstruktion, også underkendt. Desværre er der mange, der følger denne tankegang i stedet for at tage del i den sækulariserede virkelighed. Redigeret 28. Maj, 2019 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg