Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte mint forleden. 

1.200 for 45 min fp. 

-kys, -mega, -øjenkontakt, -indlevelse. 

Ret middelmådig oplevelse. 

Hun har fine anmeldelser fra Århus, så måske det bare var mig der havde manglende kemi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan hendes krop? Slank eller mere “løs” i det? 

Jeg er til ret slanke og “faste” piger :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jb232 skrev, for 26 minutter siden:

Hvordan hendes krop? Slank eller mere “løs” i det? 

Jeg er til ret slanke og “faste” piger :) 

Let buttet men fast hvis det giver mening. Store bryster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 11 minutter siden:

Let buttet men fast hvis det giver mening. Store bryster. 

Haha ok, det giver vist mening. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 18 timer siden:

Besøgte mint forleden. 

1.200 for 45 min fp. 

-kys, -mega, -øjenkontakt, -indlevelse. 

Ret middelmådig oplevelse. 

Hun har fine anmeldelser fra Århus, så måske det bare var mig der havde manglende kemi. 

Hvor ca i byen holder hun til ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har trænet til det kommende Eventyrløb, så der var en del ømme muskler, der trængte til at slappe af. Derfor afprøvede jeg Mints evner som massør i dag.

Fik en klassisk oliemassage med opvarmet olie:-P og det udførte Mint altså til perfektion. Hun kan virkelig sit håndværk og tager fat i alle dele af kroppen (og jeg mener alle dele:P) og spørger løbende ind til styrke og velbehag.

Mint er helt på højde med Ulai i denne disciplin og hun har mine varmeste anbefalinger. 

Snyd ikke Jer selv for denne forkælelse. En perfekt gave til Fars dag;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det min tur til at besøge Mint. Havde også læst de flotte anmeldelser fra Aarhus, men det var en kæmpe skuffelse. Ønsker ikke at tale dårligt om nogen, men dette site er jo til for at give hints og ratings videre til artsfællerne, så se det i det lys. Men jeg tror ikke det er den samme Mint, jeg har mødt. Jeg har også meget svært ved at se nogen ligheder med billederne af hende, som findes på Annoncelight. Måske lader de en stand-in bruge hendes navn, når hun ikke er på vagt. Her er nogle “highlights” vedr  den Mint, som jeg mødte:

Smuk: nej

Buttet: ja, store deller og en lidt uformelig krop

Store bryster: nej, en A-skål og ikke silicone, som man ellers skriver om Mint

En fast krop: nej

Kysser: nej

Dejlig røv: nej, lille og flad og ikke indbydende

Indlevende: nej, prøvede at krænge et kondom på efter 1/2 minuts blow, så vi kunne få det overstået. 

Alder: vil sige ca./mindst 45

Gentagelse: nej tak. Hvis jeg kunne gøre valget om, så ville jeg have valgt Emmy - som jeg hilste på - i stedet. 

Donethat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donethat skrev, for 8 timer siden:

Så blev det min tur til at besøge Mint. Havde også læst de flotte anmeldelser fra Aarhus, men det var en kæmpe skuffelse. Ønsker ikke at tale dårligt om nogen, men dette site er jo til for at give hints og ratings videre til artsfællerne, så se det i det lys. Men jeg tror ikke det er den samme Mint, jeg har mødt. Jeg har også meget svært ved at se nogen ligheder med billederne af hende, som findes på Annoncelight. Måske lader de en stand-in bruge hendes navn, når hun ikke er på vagt. Her er nogle “highlights” vedr  den Mint, som jeg mødte:

Smuk: nej

Buttet: ja, store deller og en lidt uformelig krop

Store bryster: nej, en A-skål og ikke silicone, som man ellers skriver om Mint

En fast krop: nej

Kysser: nej

Dejlig røv: nej, lille og flad og ikke indbydende

Indlevende: nej, prøvede at krænge et kondom på efter 1/2 minuts blow, så vi kunne få det overstået. 

Alder: vil sige ca./mindst 45

Gentagelse: nej tak. Hvis jeg kunne gøre valget om, så ville jeg have valgt Emmy - som jeg hilste på - i stedet. 

Donethat

Jeg prøvede at tage forbi stedet lidt impulsivt en aften og blev mødt af præcis samme kvinde og oplevelse. Hun var eneste ledige, men fem minutter efter viste det sig, at Ulai var ledig. Så kunne jeg da i det mindste have fået en ordentlig massage.

Jeg trøster mig bare ved, at sexen var hurtigt overstået, så jeg ikke har for mange minder om det. Der fortryder jeg sgu mit valg, især med forudbetaling ved ankomsten før massage.

Redigeret af CPHstuderende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...