Hop til indhold
Onslow

Sandhedens time for Per Zeidler

Recommended Posts

Aarhuselsker skrev, for 10 timer siden:

Næhh, der er bare den gamle sag fra 2019 som først kommer for retten nu :) Det er den sag hvor en undercover journalist foregiver at ville være GB pige. 
 

 

Næ, det er en ny sag, har i været med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Servciesboy skrev, for 21 minutter siden:

Næ, det er en ny sag, har i været med?

Tja, men den er fra 2019 så jeg synes den er gammel. Den bliver jo ikke ny bare fordi den ikke har været for retten endnu. Hvorfor i alverden skal det tage over et år? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lige her

Mener nu godt nok, at ekstrabladet skulle have slørede nummerpladerne, men ser i artiklen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Tja, men den er fra 2019 så jeg synes den er gammel. Den bliver jo ikke ny bare fordi den ikke har været for retten endnu. Hvorfor i alverden skal det tage over et år? 

Det betyder ikke noget for mig og få ret,:-)men Per blev i maj 2019 dømt 6 med betinget fængsel , idag er han tiltalt for 6 forhold i perioden 24 maj 30 august 2019

 

jeg kan ikke finde ud af og sætte linket fra TV 2 nyhederne ind

knis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Servciesboy skrev, for 17 minutter siden:

Det betyder ikke noget for mig og få ret,

Ha, ha, nej jeg er også ligeglad. Det jeg siger er at jeg synes det er helt ud ad vinduet at der skal gå så lang tid før en sag kommer for retten. Derfor jeg kalder det en gammel sag ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cami02

@Rescue51 Jeg håber, at du har det godt. Du er velkommen til at skrive til mig dm med din mail hvis du ønsker kontakt. Jeg er nemlig nysgerrig på et venskab. Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...