Hop til indhold
Rvm17

Piger - Køb eller lej et mobilehome

Recommended Posts

Guest Reader
Nikita Darling skrev, for 59 minutter siden:

Kontrasten kunne da ellers være ret fed....

Den er jo så fiiiin og lyserød og med blomster, så man kunne tage eventuelle forbipasserende helt fra “nuuuurh” til “eeeeehhhwwww” :D 

Den er pensionisten med på. Så stiller jeg gerne min rynkede bagdel til skue for de unge mennesker. Hvor tilmelder man sig?? B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Reader skrev, den 17/5/2019 at 10:08:

Den er pensionisten med på. Så stiller jeg gerne min rynkede bagdel til skue for de unge mennesker. Hvor tilmelder man sig?? B)

Ah, så det var alt, hvad der skulle til, for at få dig igang igen? En ekstremt tøset skurvogn og udsigten til tilskuere... :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Reader
Nikita Darling skrev, for 46 minutter siden:

Ah, så det var alt, hvad der skulle til, for at få dig igang igen? En ekstremt tøset skurvogn og udsigten til tilskuere... :D:P

Ja, og så dig da. :wub::P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miza skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har tit tænkt tanken og er vild med ideen, men desværre ikke realistisk for mit vedkommende.

Så tag et kørekort :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Så tag et kørekort :)

Det synes jeg faktisk ikke var pænt sagt. Jeg har haft kørekort siden jeg var 18. Mit indlæg går på at det ikke er realistisk jeg nogensinde kommer til at have aftaler nok til at det kan betale sig at investere så meget i eget sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miza skrev, for 26 minutter siden:

Det synes jeg faktisk ikke var pænt sagt. Jeg har haft kørekort siden jeg var 18. Mit indlæg går på at det ikke er realistisk jeg nogensinde kommer til at have aftaler nok til at det kan betale sig at investere så meget i eget sted.

Mit indlæg varskam ikke ilde ment. Jeg kunne bare ikke aflæse, hvad der lå bag dit udsagn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Mit indlæg varskam ikke ilde ment. Jeg kunne bare ikke aflæse, hvad der lå bag dit udsagn.

Du “aflæste” da netop at jeg ikke havde kørekort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miza skrev, Lige nu:

Du “aflæste” da netop at jeg ikke havde kørekort.

Det var kun en mulighed blandt mange (ukendte).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...