Hop til indhold
Rvm17

Piger - Køb eller lej et mobilehome

Recommended Posts

Piger - Slå jer sammen og køb et brugt mobilehome – eller lej et nyt.

Mange piger turnerer rundt i landet og booker sig ind på værelser og klinikker. Jeg tror både piger og kunder kunne have glæde af det, hvis 3-4 piger slog sig sammen og købte et brugt mobilehome, som de arbejde i sammen eller på skift. Lavere husleje til pigerne og mere fleksibilitet for kunderne……og så er det da også lidt frækt at stoppe på en rasteplads, eller en P-plads ved et indkøbscenter, gå hen til en mobilehome og 5 minutter efter har man samleje med en dejlig glædespige. Muligheden for lidt friluftsex når vejret og omgivelserne er til det trækker jo heller ikke ned. Kunder med ønske om diskrete adgangsforhold kan imødekommes ved at finde et afsides sted at parkere.
Hvor meget klasse og stil pigerne ønsker at give deres kunder kan jo tilpasses ved valg af et mere eller mindre luksuriøst mobilhome.

Prøvede det for 5-6 år siden i en nordsjællandsk skov med en super dejlig mulatpige – Yasmin – og det var frækt som bare pokker : )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Første tanke det lyder som en god ide, men tror ikke det det er billigere. Og hvad med strøm og vand til at blive vaske ? 

Ude på campingpladser hvor der er strøm og vand er det jo ikke diskret. 

Første kik jeg ser en der kan lejes er dyrere end hvad jeg normalt har af leje udgifter. 

https://camperworld.dk/autocamper/van3-automatic/ 

tror ide er god hvis man i forvejen har denne vogn, eller skal leje den vd siden af til privat ferie. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan desværre ikke finde tråden, men husker at en GP har afprøvet konceptet.  Tråden giver svar på en del spørgsmål, og som jeg erindre, fungerede det faktisk fint.  Konceptet henvender sig nok til et specielt publikum.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 43 minutter siden:

Jeg kan desværre ikke finde tråden, men husker at en GP har afprøvet konceptet.  Tråden giver svar på en del spørgsmål, og som jeg erindre, fungerede det faktisk fint.  Konceptet henvender sig nok til et specielt publikum.  

Mener også der tidligere har været noget noget lignende oppe og vende.

Var der ikke 2 piger der sidste år spurgte om det var en god ide? Kan ikke helt huske det men det var noget i den retning. Tror den strandede på manglende badeforhold. Både til pigen og gæster.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stikord som sikkerhed, hygiejne og diskretion får mig til at sige nej til sådan et arrangement. Jeg tror også, at hovedparten af det klientel jeg ønsker at tiltrække, vil betakke sig. Måske heller ikke så smart at parkere firmabilen bag en gyngende autocamper ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator
Liv skrev, for 4 timer siden:

Måske heller ikke så smart at parkere firmabilen bag en gyngende autocamper ;) 

 

626D81D6-A13E-461B-B4A4-6A8AD901F739.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Autocamper eller ombygget varevogn, det er benyttet af piger i Tyskland på rastepladser op og ned af Autobahnen.

Også set i Wien hvor billedet er fra.

630x356

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Tyskland er det som nævnt meget almindelig. Nogle områder holder de nærmest spejl ved spejl. Og sidder til udstilling på fører- eller passagersædet. 

Har kun en enkelt gang besøgt sådan et rullende bordel. Bad mulighed var der, men ret primitivt og jeg fik at vide, at jeg skulle spare på vandet. Fik også et rent håndklæde, men i mini format. 

Husker ikke prisen, men ikke noget der har gjort stort indtryk, altså hverken røverbilligt eller specielt dyrt. 

Møder ofte stederne, rastepladser på de store hovedveje. Ofte tæt ved en motorvejs til eller fra kørsel. Tit holder de så man fra motorvejen kan se deres campere med de røde lamper. 

Enkelte steder, dette oftest i Tyrol - Syd for München, holder de på landeveje som løber parallelt med motorvejen. Så ser man tit lastbiler og personbiler holde i nødsporet, med katastrofelyset tændt. Så er de kravlet over autoværnet og får et knald. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede

Af diskretion hensyn kører jeg alligevel et stykke hjemmefra, så jeg ikke kan genkendes :)

En autocamper lyder bestemt spændende. Og kommer hele vognen til at rocke er det jo super fedt. Måske lidt duggede ruder.

Lyder som noget der skal prøves

Redigeret af fede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min oplevelse med Yasmin fejlede ikke noget……..5 minutter efter at jeg stod på en, smuk og diskret rasteplads i en forårsgrøn bøgeskov,  lå jeg i en 69´er med en smuk storbarmet dansk mulatpige. Vi kneppede godt og grundigt igennem, og var der kommet nogle forbi så havde de nok regnet ud, at det ikke var løse hunde der rendte rundt inde i autocamperen : )

Efter en hyggelig snak med Yasmin stod jeg igen midt i skoven og nød fuglesangen – lettet for bekymringer og alverdens spændinger i kroppen : )

Kan godt se der kan være et problem i f.t. vand og bad, men kunne man ikke her i sommerperioden parkere i nærheden af en strand med brusere ?........ville da være super for os kunder, at man lægger sig på stranden og får lidt sol og ”inspiration”, sender en sms, og smutter op i autocamperen til dejlig fræk glædespige, som hjælper med at tage al trykket af sikkerhedsventilen : )

I stille perioder kunne pigerne jo smutte en tur i vandet, eller lægge sig i klitterne : )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

@Rvm17 pigerne skal have adgang til varmt rindende vand fra en bruser mellem hver kunde, ellers vil det aldrig blive aktuelt for mig, men hver sin smag :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia

Hvad med alt det vasketøj man får produceret i løbet af en dag? På mit bordel er der næsten konstant en vask i gang. Ellers skal man fylde halvdelen af vognen med lagner, håndklæder og badekåber. Ikke for at være en party pooper. Jeg ser bare lidt udfordringer fordi jeg kender det praktiske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da vist både ulækkert og uhygiejnisk. Jeg ville godt nok gå i en stor bue udenom den slags

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, 1 time siden:

Det er da vist både ulækkert og uhygiejnisk. Jeg ville godt nok gå i en stor bue udenom den slags

De fleste autocampere er der både varmt og koldt vand så ved ikke hvad du finder uhygiejnisk? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 minutter siden:

De fleste autocampere er der både varmt og koldt vand så ved ikke hvad du finder uhygiejnisk? 

Hvor mange bad tror du der kan arrangeres på en tankfuld vand?

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 2 timer siden:

Hvor mange bad tror du der kan arrangeres på en tankfuld vand?

Det ved jeg skam godt. Tror du ikke vi kvinder ved hvordan man hælder vand i beholderen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg det!

En tankvogn med vand....I ved sådan en, til der normalt bruges benzin sådan en køber man til vand og så en Campingsvogn ala Cirkus Benneweis.

og så hægter man det hele sammen og maler det i smart pink farve og skriver pigens navn og der er jo ligesom også plads til et menu kort og lidt priser.

feks kan dages tilbud fremhæves i dejlig neongrøn.

Og der kan jo skrives hvilke byer der besøges: Randers Rastepladsen, Århus i svinget osv.

og i bedste thai stil pyntes med lidt blinkende røde lygter som man bruger til juletræet

Lidt billeder af dullen på siden af tankvognen i naturlig størrelse, kan bruges til fattigrøvene, der kun har råd til en spiller, så de ikke spilder pigens tid unødvendigt!

:D:D:D

 

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lady Cherie har den helt rigtige indstilling - hvorfor se problemer overalt når man er en mester i at få ting op og stå !! : )

Tænk stort og kreativt - jeg ser en konvoj for mig med service-følgevogne og i fronten kører luksuriøse autocampere med “boreplatformene”......der vil blive trukket et spor af frustrerede kærster og koner hen over landkortet : )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Én jeg kender godt, synes det var træls at jeg både var langt væk og ikke havde et sted, hvor vi kunne mødes, så han er med tiden kommet med alskens “gode” forslag lige fra et shelter til den her ekstremt tøsede sag, som var lige ved at give mig gode idéer :D:rolleyes:

9B5BE250-180F-499D-A0C7-9A603C8CF67E.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

Én jeg kender godt, synes det var træls at jeg både var langt væk og ikke havde et sted, hvor vi kunne mødes, så han er med tiden kommet med alskens “gode” forslag lige fra et shelter til den her ekstremt tøsede sag, som var lige ved at give mig gode idéer :D:rolleyes:

9B5BE250-180F-499D-A0C7-9A603C8CF67E.png

 

Det er jo faktisk moderne, med små huse / hjem :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 12 timer siden:

Én jeg kender godt, synes det var træls at jeg både var langt væk og ikke havde et sted, hvor vi kunne mødes, så han er med tiden kommet med alskens “gode” forslag lige fra et shelter til den her ekstremt tøsede sag, som var lige ved at give mig gode idéer :D:rolleyes:

9B5BE250-180F-499D-A0C7-9A603C8CF67E.png

Altså Nikita - tager gerne med dig i den vogn, til Skanderborg Festival... men sørg lige for nogen gardiner til terrassedørene :D

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 15 timer siden:

 hægter man det hele sammen og maler det i smart pink farve og skriver pigens navn og der er jo ligesom også plads til et menu kort og lidt priser.

feks kan dages tilbud fremhæves i dejlig neongrøn.

Og der kan jo skrives hvilke byer der besøges: Randers Rastepladsen, Århus i svinget osv.

og eventuelt montere en klokke ala isbilen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 2 timer siden:

Altså Nikita - tager gerne med dig i den vogn, til Skanderborg Festival... men sørg lige for nogen gardiner til terrassedørene :D

Kontrasten kunne da ellers være ret fed....

Den er jo så fiiiin og lyserød og med blomster, så man kunne tage eventuelle forbipasserende helt fra “nuuuurh” til “eeeeehhhwwww” :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...