Hop til indhold

Recommended Posts

Vil efterhånden være rart med en second,third eller fourth opinion. To-tre af de meget skrivende anmeldere er dybt uenige om kvaliteten af den små Evelyn. Selvfølgelig varierer oplevelsen fra mand til mand, men så meget ? 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

newpussyhunter2 skrev, for 3 timer siden:

Vil efterhånden være rart med en second,third eller fourth opinion. To-tre af de meget skrivende anmeldere er dybt uenige om kvaliteten af den små Evelyn. Selvfølgelig varierer oplevelsen fra mand til mand, men så meget ? 

Forstår dig godt, men læs her for flere vurderinger.

Hæft dig ved @Jay Gatsby @Man they called Horse og også min egen ret positive anmeldelse fra nævnte tråd (som ligger på linje med altid varme og venlige @Smørhulsbarnet ovenfor - jeg vidste, at netop han ville elske Evelyn fra det øjeblik jeg selv mødte hende irl).

Men bemærk også især @Nobodys væsentligt mindre positive men i øvrigt afbalancerede anmeldelse - Evelyn svinger formentlig en del.

Men se så i øvrigt bort fra resten, herunder navnlig @Murat, som også optræder i denne tråd. 

Han er ren forfølgelse af Evelyn på linje med @111 ovenfor, som også ser ud til at være oprettet med det ene formål at stalke, chikanere og forfølge hende.

Du skal vide, at Evelyns brøde i denne verden ud over at være en ganske almindelig pige fra Polen består i, at hun har afsløret en af vore egne, nemlig Eron.

Hun har dokumenteret Erons misbrug af Forum og hans afpresning af GP'ere (se her).

Dette har han selv eller nogen ham nært stående svært ved at tilgive hende 

Derfor skal Evelyn kanøfles og forfølges.

Jeg siger ikke dermed, at @dongding  og @Blow lover  på nogen måde er medsammensvorne, men deres indlæg i denne tråd gør dem desværre ikke ære. Med al deres erfaring i Forum burde de ikke være hoppet på limpinden fra @111

Men der er så i øvrigt så mange andre, der er faldet igennem på grund af Eron. 

Og sådan er det nu engang, når alt bliver alvor:

Skællene falder fra øjnene, og fårene skilles fra bukkene, som folkeviddet siger.

Det er ikke nødvendigvis usundt for Forum, nærmere tværtimod.

Men den behandling, Evelyn har fået undervejs, er bare ikke i orden.

Selv ikke hvis hun var verdens værste GP'er.

Og det er hun så i øvrigt ikke. På ingen måde.

Cobham 

Redigeret af cobham
  • Synes godt om 4
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
cobham skrev, 1 time siden:

 

Forstår dig godt, men læs her for flere vurderinger.

Hæft dig ved @Jay Gatsby @Man they called Horse og også min egen ret positive anmeldelse fra nævnte tråd (som ligger på linje med altid varme og venlige @Smørhulsbarnet

Jeg siger ikke dermed, at @dongding  og @Blow lover  på nogen måde er medsammensvorne, men deres indlæg i denne tråd gør dem desværre ikke ære. Med al deres erfaring i Forum burde de ikke være hoppet på limpinden fra @111

 

Prøv lige at klappe hesten, Cobham. Jeg er IKKE hoppet på nogen limpind. Ej heller er jeg i ledtog med nogen herinde. At flere gæster herinde har haft en ringe oplevelse og giver udtryk for dette betyder ikke, at de er ledtog. Det betyder blot, at de i denne sammenhæng har det til fælles at være blevet dårligt behandlet af Evelyn. Jeg har blot beskrevet min oplevelse hos Evelyn. Hvis du læser min oprindelige beskrivelse, vil du se, at Evelyn’s behandling var under al kritik, hvilket jeg helt sagligt har beskrevet.

Det er jo også komisk, når Evelyn længere op i denne tråd forveksler mig med en anden gæst, som hun indrømmer, også har givet udtryk for at have fået en dårlig oplevelse. Det er vist en ny trend herinde, at en pige selv afslører besøg, hvor gæsterne har givet udtryk for, at de har været stærkt utilfredse med Evelyn’s behandling. Men jeg sætter da pris på denne nye form for ærlighed :-) Hvis den trend fortsætter, kan pigerne selv fremover berette om deres utilfredse gæster, ha, ha.

Redigeret af Blow lover
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Blow lover skrev, for 14 minutter siden:

Prøv lige at klappe hesten, Cobham. Jeg er IKKE hoppet på nogen limpind. Ej heller er jeg i ledtog med nogen herinde. At flere gæster herinde har haft en ringe oplevelse og giver udtryk for dette betyder ikke, at de er ledtog. Det betyder blot, at de i denne sammenhæng har det til fælles at være blevet dårligt behandlet af Evelyn. Jeg har blot beskrevet min oplevelse hos Evelyn. Hvis du læser min oprindelige beskrivelse, vil du se, at Evelyn’s behandling var under al kritik, hvilket jeg helt sagligt har beskrevet.

Det er jo også komisk, når Evelyn længere op i denne tråd forveksler mig med en anden gæst, som hun indrømmer, også har givet udtryk for at have fået en dårlig oplevelse. Det er vist en ny trend herinde, at en pige selv afslører besøg, hvor gæsterne har givet udtryk for, at de har været stærkt utilfredse med Evelyn’s behandling. Men jeg sætter da pris på denne nye form for ærlighed :-) Hvis den trend fortsætter, kan pigerne selv fremover berette om deres utilfredse gæster, ha, ha.

I write what happen one time and it not you, but I say what i experience and nobody can push me do what i not want. i very sad and i  write because show two side of story . I fight for justice on forum and against stalking. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Evelyn it is fine to share what you have experienced but not OK to accuse us to be who we are not. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
dongding skrev, for 8 minutter siden:

@Evelyn it is fine to share what you have experienced but not OK to accuse us to be who we are not. 

I write clear I make mistake but not with you

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, for 13 timer siden:

Vil efterhånden være rart med en second,third eller fourth opinion. To-tre af de meget skrivende anmeldere er dybt uenige om kvaliteten af den små Evelyn. Selvfølgelig varierer oplevelsen fra mand til mand, men så meget ? 

Jeg foretager gerne en "objektiv evaluering" for forum. Tænker at jeg bare angiver et tlf nummer, hvortil i kan indbetale via mobilepay og når der r samlet ind, tager jeg fluks afsted og rapporterer tilbage? ;)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og, ostemand, du får sikkert for mange penge ind, så læg lige de overskydende un der puden hos Evelyn, så der også er til min betaling !

 

Men tak til Cobham for eftertænksomt indlæg - men alligevel tænker jeg efterhånden: Hvorfor dog prøve noget så usikkert, når der er andre fisk i havene ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, for 5 timer siden:

Jeg foretager gerne en "objektiv evaluering" for forum. Tænker at jeg bare angiver et tlf nummer, hvortil i kan indbetale via mobilepay og når der r samlet ind, tager jeg fluks afsted og rapporterer tilbage? ;)

Hehe ... ostemand !  Satme go humor du har. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, for 5 timer siden:

Men tak til Cobham for eftertænksomt indlæg - men alligevel tænker jeg efterhånden: Hvorfor dog prøve noget så usikkert, når der er andre fisk i havene ?

Usikkert? Pigen har gode anmeldelser fra mænd, der har været her længe og har behandlet hende godt. Jeg synes faktisk det er synd at mænd, der ikke kan opføre sig ordentligt skal slippe afsted med at ødelægge en piges forretning. Hvis nogen holdt hånden over min dørspion, fik de nok heller ikke en varm og kærlig oplevelse....

Redigeret af Liv
Komma
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Evelyn for ikke længe siden. Jeg vil beskrive mit besøge som lidt diffust, da jeg var en smule nervøs fra første minut(grundet de blandede anmeldelser), hvilket ikke gjorde besøget nemmere. Vi kom da også på det forkerte fod af hinanden fra starten, hvilket resulterede i et mindre skænderi, som sikkert kunne høres i hele lejlighedskomplekset (Jeg var lidt sur over, at hun ikke havde styr på vores aftale og mine ønsker, vi havde aftalt på trods af, at jeg havde bestilt i relativ god tid. (Hun havde åbenbart en telefondame, som er mere eller mindre er uduelig). Men vi fik da reddede trådene ud i sidste ende, og jeg fik det, jeg kom for. Hendes indlevelse var fin, og pigebarnet kan sutte og ride en pik som ingen andre, jeg har oplevet før.  

I sidste ende, så tror jeg faktisk, at hun har en fin personlighed, det skal ikke forveksles med hendes attitude. Jeg skal da love dig for, jeg fik lidt smagsprøver af den undervejs.

Måske kommer jeg igen, men jeg vil blot påpege, at jeg har fået bedre all-around service andre steder :).

 

Ungasiat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Liv for din attitude overfor en anden i branchen ! Smukt ! Ville sikkert være flygtet direkte ud til dig, hvis du var i det københavnske nærområde...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke huske tilbage på en sådan virak omhandlende en gp tidligere. Ikke i det her omfang. Nu var det slet ikke gået op for mig at det er den samme pige som bragte Eron til fald. Tak for reminderen, @cobham. Jeg er så dårlig til navne :). Men jeg må indrømme at jeg efterhånden læner mig lidt op af @riberhus. Gad vide om man ikke lige skulle....eller hva`? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
underdog40 skrev, for 22 minutter siden:

Gad vide om man ikke lige skulle....eller hva`? 

Enig - den tøs har sq nosser!:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...