Hop til indhold
Guest bombrn

hottøs kokkedal

Recommended Posts

Har også lyst men vil gerne høre om det holder det de siger. Der må være nogle der har været med da det faktisk er ret tit de annoncere...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toftmand skrev, den 15.10.2020 at 10:57:

Har også lyst men vil gerne høre om det holder det de siger. Der må være nogle der har været med da det faktisk er ret tit de annoncere...

Hun er en dejlig kvinde, og hun holder sig utrolig godt. De holder hvad de lover, det er min erfaring 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en moden pige og som nævnt holder hun sig godt og hun fortrækker du laver afleveringen i hende og det er jo en smags sag;) om det er noget for en 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toftmand skrev, for 13 timer siden:

Fedt at høre, og risikoen for at få noget med hjem er jo nok vær at tage?

Bestemt. Jeg har aldrig fået andet end en god oplevelse hos hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tinas mand skrev, den 18.10.2020 at 00:17:

Bestemt. Jeg har aldrig fået andet end en god oplevelse hos hende. 

kan kun sige det samme hun levere varen er rigtig fræk og ja du får hvad hun beskriver.... var første gang sammen med hende i jylland for flere år siden til samme koncept...

så kom afsted kan kun anbefales.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Har været med et par gange. Lækker moden kvinde elsker når man brøler at man fyrer kanonen af i hende, der er INGEN der bruger gummi ved disse GB og hun er vild med at blive slikket ren. Klaps i røven er velkomne når hun er i doggy.

Privat i Nordsjælland drikkevarer inkluderet og en enkelt pause undervejs og så runde 2.

Kan anbefales.

 

Redigeret af moden libertiner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...