Hop til indhold
Aarhuselsker

Tiden man køber

Recommended Posts

Det nævnes tit i anmeldelser at der snydes med tiden. Når kunden har afleveret regnes besøget for slut. Mange brokker sig over det - men jeg tror faktisk at mange mænd foretrækker at smutte når afleveringen er effektueret. Vi der brokker os er nok den sociale type der også gerne vil snakke, og så vil vi sgu have den tid vi har købt. Tror mange piger er så vant til at manden vil ud af døren i en fart at de tager det for normalen. Det man køber er ikke en time, men max en time, eller en udløsning. Hvad der måtte kommme først - eller??

Det ville iøvrigt være skønt med indlæg i lyserødt. Det er gået noget ned ad bakke på det sidste :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg plerjer altid at købe en time og med 9 ud af 10 gange for jeg det jeg har købt

nogle gange 5 min mer og andra gange 5 min minder

og hvor for en time, fordig jeg godt kan lide at sluder lidt med pigen efter vi het haft sex

for det at lige og sluder med pigen er også en del af besøget for mig :)

og som Århuselsker siger vi magler de lyserød skibenter for tiden

så piger kom frit fram :P

mvh bager 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er hurtige enkelt ydelser og så er der køb af tid.

Hvorfor ikke være lidt large som pige, når nu manden har købt en halv eller en hel time. Der er mænd for hvem det er et spil i lotteriet om han overhovedet er i stand til at komme, og det er jo ikke pigens problem, men der er også dem der kan mere end 1 gang på en halv eller en hel time, eventuelt hjulpet på vej af en potens pille -og hvad så, det er jo bare for at få fuld valuta for pengene.

Om man har lyst til nusseri og snak, er en smagssag, men hvis man er kommet 1 gang hurtigt, og der er god tid til at arbejde for en udløsning mere, mens tid er, så hvorfor ikke hjælpe manden med at prøve på at det lykkes, hvis han gerne vil - der er jo betalt for tiden til det.

Lidt lige som med Kinderæg - det er hele 2 ting på en gang, det har da givet pote for Kinderæg ;)

Køb af tid bør altså indenfor de aftalte ydelser bero på en slags alacarte, den tid man er sammen, uden at pigen er så nøjeregnende med antal udløsninger.

Og hvor mange mænd kan flere gange når det kommer til stykket - det er nok signalværdien af at man må komme flere gange, hvis manden kan, der sælger, i stedet for kun 1 gang, slut prut finale :?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der, hvor jeg kommer, køber jeg tid og ikke en specifik ydelse. Og her er tiden er bestemt ikke husholderisk afmålt. Det er et arrangement, der passer mig fint.

Jeg har, som tidligere skrevet, haft nogle uheldige besøg, fortrinsvis hos udenlandske piger, hvor jeg blev werfet ud pænt før udløbet af den tid, jeg mente at have betalt for.

Der er måske mænd, der hellere vil af sted straks efter afleveringen, men som Bager er inde på, kan man sagtens lave andet.

Er det en udenlandsk pige, kan hun sagtens fylde tiden ud med lidt massage. Den behøver ikke være perfekt, men det viser da en velvilje fra pigens side over for kunden. Det kan faktisk afgøre, om man kommer igen eller ej.

Er det en dansk pige, nyder jeg også samtalen. Hvis det er en pige, jeg kender godt, er samtalen faktisk lige så vigtig for mig, som at få afleveret klatten. Har jeg tilmed en god kemi med pigen, er det bare fjong, og så kommer jeg helt sikkert igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det en dansk pige, nyder jeg også samtalen. Hvis det er en pige, jeg kender godt, er samtalen faktisk lige så vigtig for mig, som at få afleveret klatten. Har jeg tilmed en god kemi med pigen, er det bare fjong, og så kommer jeg helt sikkert igen.

Præcis - det er det, som det drejer sig om. :)

Piger som snyder med tiden (jeg køber altid 1 time), får en protest og kun eet besøg. :(

Heldigvis er de fleste danske piger ærlige med tiden. 8-)

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

men jeg tror faktisk at mange mænd foretrækker at smutte når afleveringen er effektueret.

Det tror jeg ikke, for så ville de næppe ha' betalt for fast tid men ha' nøjedes med at gå efter en cocktail, der vel normalt tar 15-20 minutter.

Ligesom de fleste her på tråden er jeg også fasttids-gæst, absolut det eneste, der passr mig, og det har virkelig givet meget andet end 'blot' et klinikbesøg, da der ofte er tid både før og efter selve den fysiske udfoldelse. :)

Jeg synes, at det er både vigtigt, væsentligt og især dejligt at kende lidt til den partner, jeg bruger tid sammen med, og jo flere gange jeg er på besøg, jo mere slapper jeg af.

Og jeg må heldigivis indrømme, at jeg ALDRIG er blevet snydt med tiden, faktisk tror jeg, at det er meget få gange, hvor uret ikke er blevet sat på stand by på et tidspunkt, hvilket jeg har taget som et positivt tegn og altid har været meget glad for. :D

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at det er både vigtigt, væsentligt og især dejligt at kende lidt til den partner, jeg bruger tid sammen med, og jo flere gange jeg er på besøg, jo mere slapper jeg af.

Tusind tak Smo. Det var faktisk lige præcis dét, jeg prøvede at udtrykke :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smo og bror X. I har helt ret. Men tror kun at denne tankegang gælder for os der skriver her på forum. Vi er godt 1000 medlemmer og der er nok over 100.000 sexkunder. Pigerne har det garanteret også bedst med en seance med ro på, end bare et gang bam thank you mam. Men jeg mener at de fleste sexkunder bare skal have tømt, og så hurtigt flov og småforlegen hurtigt videre. Kommentarer i lyserødt regner jeg ikke med. Det ville nok være indiskret. Men der klør i jeres fingre, ikk??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smo og bror X. I har helt ret. Men tror kun at denne tankegang gælder for os der skriver her på forum.

Jeg er nu ikke så sikker på, at det er forumsbestemt. Jeg tror mere, det er et generationsspørgsmål. Jeg er selv nået op i den alder, hvor bedemændene er begyndt at slikke sig om munden, når de ser mig på gaden.

Jeg tror, at de yngre elementer lægger vægten på at få fyret raketten af – herregud, den er jo genopladet allerede 20 minutter efter – mens vi ældre mere søger dybde i et sådant diskret besøg, hvor mekanikken let kan gå hen og svigte.

Det gælder i hvert fald for mig. Og heldigvis er jeg fast husbuk et sted, hvor dette synspunkt ikke falder på stenet grund trods en pæn aldersforskel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror, at de yngre elementer lægger vægten på at få fyret raketten af – herregud, den er jo genopladet allerede 20 minutter efter – mens vi ældre mere søger dybde i et sådant diskret besøg, hvor mekanikken let kan gå hen og svigte.

Det gælder i hvert fald for mig. Og heldigvis er jeg fast husbuk et sted, hvor dette synspunkt ikke falder på stenet grund trods en pæn aldersforskel.

Fuldstændig enig heri - os "gamle" skal jo have hældt frisk hydraulikolie på og justeret pumpen :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Her er jeg helt og aldeles uenig med jer!!!!!!

Er selv en ung mand, eller i hvert fald i dette game. Jeg køber altid på tid ;) hvorfor? jeg får ikke en hujende fis ud af, bare komme ind og aflevere klatten! Til den opgave har jeg højre hånd, der gør det upåklageligt.

nej der skal nusses lidt, mærkes lidt, kæles lidt, studeres lidt, snakkes lidt..... alt det der, der gør det er sex/erotik og ikke bare en hurtig ligegyldig udløsning ;)

Så nej, det er ikke kun aldersbestemt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke selv prøvet at at blive snydt med tiden. Jeg holder altid selv lidt øje med tiden på det ubevidste plan. Mine besøg er dog ikke noget som skal overståes ved to ryk og en aflevering. Prøver altid at time det, så jeg afleverer ladningen når tiden er ved at være gået. I alle de år jeg har benyttet mig af branchen har det virket meget godt.

Jeg har ikke selv det store behov for snak etc. Men nu er det også sjældent at jeg besøger den samme pige to gange. Kun et par enkelte har jeg besøgt flere gange, men der var deepthroat-evnerne også ud over det sædvanlige. :lol::lol::lol::lol::lol:

Men altså... selvfølgelig skal man have den tid som man har betalt for. Alt andet ville ikke være fair.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...