Hop til indhold

Recommended Posts

Det her er jo egentlig ikke nogen anmeldelse. Mere af en oplysning.

Jeg skulle besøge en af mine favoritter den anden dag, på http://www.pointwellness.dk/ i Rødovre.

Og så åbnes døren af en anden gammel favorit: Arun fra Lyngby Thai. :o Som altså er begyndt på Point Wellness.

Arun er en meget kurvet lille kvinde i den øvre middelalderen, og med vidunderligt store og ægte bryster. Og er man til sådanne kvinder, så har Arun mange esser i ærmet. Det kan jeg love.

Hendes massage er meget blød og let med fokus på det sensitive. Resten af hendes service er der mer gas i. :D

Desværre kan jeg selv ikke nyde hende, fordi jeg ikke vil gøre min andre favorit ked. :?

Men i andre kan jo.

Det var bare det.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Joda - Pat og Be er stadig der. Og på hjemmesiden er det af nogen anledning, meget dårlige billeder af Arun. Der har aldrig kunnet tage gode billeder på Point.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Takker og bukker. Kunne godt nok ikke kende Arun; hvis det ligner har hun da taget en del på!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det ligner ikke. Jeg kunne heller ikke genkende hende. Men når hun åbnede døren var det samme gamle Arun der stod foran mig. Hun ser ud som sidst - og det var nok et år siden.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...