Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det her er jo egentlig ikke nogen anmeldelse. Mere af en oplysning.

Jeg skulle besøge en af mine favoritter den anden dag, på http://www.pointwellness.dk/ i Rødovre.

Og så åbnes døren af en anden gammel favorit: Arun fra Lyngby Thai. :o Som altså er begyndt på Point Wellness.

Arun er en meget kurvet lille kvinde i den øvre middelalderen, og med vidunderligt store og ægte bryster. Og er man til sådanne kvinder, så har Arun mange esser i ærmet. Det kan jeg love.

Hendes massage er meget blød og let med fokus på det sensitive. Resten af hendes service er der mer gas i. :D

Desværre kan jeg selv ikke nyde hende, fordi jeg ikke vil gøre min andre favorit ked. :?

Men i andre kan jo.

Det var bare det.

B

Skrevet
  • Author

Joda - Pat og Be er stadig der. Og på hjemmesiden er det af nogen anledning, meget dårlige billeder af Arun. Der har aldrig kunnet tage gode billeder på Point.

B

Skrevet

Takker og bukker. Kunne godt nok ikke kende Arun; hvis det ligner har hun da taget en del på!

Skrevet
  • Author

Nej det ligner ikke. Jeg kunne heller ikke genkende hende. Men når hun åbnede døren var det samme gamle Arun der stod foran mig. Hun ser ud som sidst - og det var nok et år siden.

B

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.