Hop til indhold

Recommended Posts

Korrekt , hun fortjener at hvile i fred . Har været hos hende i 2017 ,en del gange ,og kun godt at sige om hendes behandlinger . 

Var forbi i går , Nu ny ejer,   og der er også  kommet en ny moden ,vil tro omkring 40 til 45 meget slank og fit kvinde , Hun taler godt Dansk og giver en rigtig god massage .

Tror der nu arbejder et par stykker , men hvis massage er prioritet 1 ! så er den nye   til UG .

Godt Nytår i det sydlige DK

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, den 31.12.2019 at 08:20:

Korrekt , hun fortjener at hvile i fred . Har været hos hende i 2017 ,en del gange ,og kun godt at sige om hendes behandlinger . 

Var forbi i går , Nu ny ejer,   og der er også  kommet en ny moden ,vil tro omkring 40 til 45 meget slank og fit kvinde , Hun taler godt Dansk og giver en rigtig god massage .

Tror der nu arbejder et par stykker , men hvis massage er prioritet 1 ! så er den nye   til UG .

Godt Nytår i det sydlige DK

Hvad var prisen for massagen og har hun andet på menuen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
joenne01 skrev, for 3 timer siden:

Hvad var prisen for massagen og har hun andet på menuen ?

prisen som før , og hvis du ønsker mere , prøv! find ud af det , men det kan lade sig gøre , vi er forskellige så spring ud i det .

Som jeg har skrevet før , jeg er til god  Thai massage ikke Thai bordeller , så hivs du ønsker mere info , så fortæl mig hvad er du til !!! Thai bordeller eller god massage !med en overraskelse !

Del dette indlæg


Link til indlæg
jabbadabba skrev, den 27.6.2020 at 03:29:

Hun er dypt savnet :sad:

Ja - hun er dybt savnet.  Jeg finder aldrig en massør som hende igen.   Tragisk at hun skulle blive ramt af alvorlig sygdom, efter det hun havde været igennem.   Tænker stadig tit på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...