Hop til indhold

Recommended Posts

Hello inhere

er der nogen der kender noget til Tøndervej 14?

Ved nogen hvornår er ‘ejeren’ er tilbage?

Den ‘unge’ dame der husere på stedet lige nu er godt nok ikke særlig spændende. 

 

//

Dino

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dino48 skrev, for 10 timer siden:

Hello inhere

er der nogen der kender noget til Tøndervej 14?

Ved nogen hvornår er ‘ejeren’ er tilbage?

Den ‘unge’ dame der husere på stedet lige nu er godt nok ikke særlig spændende.

Du har ikke overvejet at tage en tur over grænsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke du skal satse på at "ejeren" kommer tilbage. Har skrevet sammen med hende. Hun har lejet stedet ud pga. sygdom.

Efter sigende skulle der være forskellige piger, så måske du bare har været uheldig Dino48.

Måske andre der har været der for nylig ?

Joenne 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du behøver sgu ikke engang over grænsen.. Bare kør 3 km længere ligeud til Sønderborgvej 7.. Der kan man få en fantastisk massage og fantastisk HJ.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvin.... har kigget over grænsen, men syntes virkelig at Flensburg er ‘fattig’ på thai’er?!

eller kan du anbefale nogen?

 

//

Dino

Del dette indlæg


Link til indlæg
joenne01 skrev, den ‎27‎-‎04‎-‎2019 at 10:49:

Tror ikke du skal satse på at "ejeren" kommer tilbage. Har skrevet sammen med hende. Hun har lejet stedet ud pga. sygdom.

Efter sigende skulle der være forskellige piger, så måske du bare har været uheldig Dino48.

Måske andre der har været der for nylig ?

Joenne 

Håber virkelig ikke det er sygdom .

De sidste gange jeg besøgte hende var hun ved at få bygget et hus hjemme i Thailand. Jeg under hende af hele mit hjerte det bedste for hendes otium , hun har slidt hårdt og været utrolig fornuftig  for at kunne nyde sine sidste år. Jeg vil savne hendes dejlige skælmske øjne , glade smil og altid gode humør ( +++ alt det andet ) . Savner også de lidt andægtige stunder i  Buddha   " gemakket ".

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, den 29.4.2019 at 21:34:

Håber virkelig ikke det er sygdom .

De sidste gange jeg besøgte hende var hun ved at få bygget et hus hjemme i Thailand. Jeg under hende af hele mit hjerte det bedste for hendes otium , hun har slidt hårdt og været utrolig fornuftig  for at kunne nyde sine sidste år. Jeg vil savne hendes dejlige skælmske øjne , glade smil og altid gode humør ( +++ alt det andet ) . Savner også de lidt andægtige stunder i  Buddha   " gemakket ".

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig det du skriver om hende. Jeg har været kunde hos hende i ca. 16 år.  Så kender hende jo lidt. Jeg besøgte hende sidst d.5. februar, og da virkede hun helt frisk, bortset fra at hun frøs. Det med huset har hun ikke fortalt mig, men jeg ved hun har været igennem en familietragedie som har taget meget hårdt på hende. Vi fik desværre aldrig udvekslet telefonnumre, og nu er hun bare væk. Noget har tvunget hende til at stoppe. Det gør utroligt ondt aldrig at skulle se hende mere.  Nogen der ved hvad der er sket med hende, og evt kan sætte mig i kontakt med hende. Det ville betyde meget for mig at kunne fortælle hende hvor glad jeg har været for at besøge hende. Håber selvfølgelig at hun kommer tilbage engang. Det gør hun jo ifølge hendes facebook side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
joenne01 skrev, for 12 timer siden:

Hej L T

Når du nu har kontakt via facebook, så skriv dog til hende på messenger.

Joenne

 

God ide.  Tak for det.  Jeg har nu skrevet til hende. Så må vi jo se om jeg får svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men indtil jeg får vished tror jeg ikke hun er syg.  Jeg er bange for at noget andet og mere alvorligt har tvunget hende væk fra hendes elskede hus. Hun var så stolt af hendes hus og hendes arbejde. Og hun vidste at hun var god til massage. Hun havde mange stamkunder.  Hun vil blive savnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej er der nogen der ved hvem der giver massage, sidst jeg var der var det en ældre der hed Daw 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dino48 skrev, den 21.5.2019 at 18:42:

Nogen der har været på adressen for nylig??

 

//

Dino

Nej - hvis ikke `ejeren ` kommer tilbage tror jeg det er slut med Tøndervej 14 for mit vedkommende.  Stedet var lig med hende. Hun var der altid. Det bliver for mærkeligt at køre derhen. Hvordan pigerne på stedet er ved jeg ikke. De kan jo være gode nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello

besøgte stedet for et par dage siden, blev modtaget af Joy, har haft fornøjelsen af hende en gang før. 

Flot pige, dejlig krop. 

Bestilte 1 time med ‘blød’ massage for 600, endte med fuldpakke til 1200. 

Hun gør det rigtig godt, kysser kun ‘tante kys’ og fransk med, men resten er superb. 

 

Hun er tilbage igen midt i denne uge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold op hvor jeg savner tiden da "ejeren" (  gamle stamkunder ved godt hvad hun hedder )  stadig arbejdede.  Jeg købte som regel 1,5 time hvor vi var nøgne sammen og skiftedes til at massere hinanden.  Og talte om hvordan vi havde det.   Men der er faktisk to søde piger på stedet nu.   Har fået massage af den ene to gange nu.  Hun er rigtig dygtig og sød.  Mon man kan lokke hende til at modtage massage også .    Men mon der er nogle som har haft kontakt med ejeren,  og ved hvad der er sket med hende ?  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter mine oplysninger har " ejeren " fået stillet diagnosen uhelbredelig kræft og kommer ikke tilbage.    Virkelig trist.   Er jeg den eneste som blev vildt forelsket i hende ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige for at afslutte dette kapitel.  Ejeren af " Lovely Thai Massage " Tøndervej 14 Kruså døde natten til d. 1. november efter et barskt kræftforløb.   Vi har mistet en af de seriøse.  Et stort tab.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Love Thai skrev, for 4 timer siden:

Lige for at afslutte dette kapitel.  Ejeren af " Lovely Thai Massage " Tøndervej 14 Kruså døde natten til d. 1. november efter et barskt kræftforløb.   Vi har mistet en af de seriøse.  Et stort tab.

Rip

Tænker tilbage på 4-5 besøg for år tilbage med hed og lækker fræk sex i hendes selvskab.

Må hun ride på en blå sky.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Administrator, burde denne tråd, af respekt for den gamle, nu afdøde, ejer, ikke lukkes ned??

 

derefter kan vi jo frit starte en ny tråd omhandlende de nye oplevelser på Tøndervej 14. 

 

//

Dino

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...