Hop til indhold
Nille

Give tips (drikkepenge) til pigerne

Recommended Posts

Lige som min gode ven borendex har jeg hver gang jeg besøger min ynglins pige en lile æske chokolade med nogle gange får hun en flaske vin ,

jeg ville aldrig give penge som en gave til pigen så heller lidt chokolade

og når jeg tenker over det må det snart være blivet til temlig mange kg

og det er uden at jeg kan se det på ynglinspigen :)

og jeg er helt sikker på at pigerne bliver glad for at vi giver dem gaver

og bliver pigen glad så bliver jeg glad :D:D

mvh bager

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af mine polske bekendskaber, som jeg besøger i Flensburg er meget glad for danske kager, så jeg har haft Othello lagkage, jordbær tærter osv. med som gaver. ( hun kan tåle det heldigvis ) og bare det smil man får når man afleverer en gave der bliver på skønnet er da skønt. :P

Gaver i det lag finder jeg ok, men dyre Cartier ure er helt henne i hampen, det er vist inde under gruppen, manden er momental sindsyg (forelsket) :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men jeg vil give X ret, en lille ting eller lidt godter kan jeg godt finde på at tage med til et pigebesøg hvis jeg er meget glad for den pågældende pige. Har også fundet ud af det er en god isbryder hvis man besøger en pige første gang, så er der lidt at grine af og snakke om.

For det første mener jeg at gaver er noget man skal gøre sig fortjent til, derfor har jeg aldrig noget med første gang, en undtagelse er dog hvis jeg skal på et besøg hvor det foregår i pigens private gemakker, så er det vel en slags værtindegave :)

Men elllers ville jeg føle det ret akavet at stå med en gave ved første besøg hos en pige på bordel, tænk hvis hun slet ikke er det jeg forventede og måtte gå igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gaver i det lag finder jeg ok, men dyre Cartier ure er helt henne i hampen, det er vist inde under gruppen, manden er momental sindsyg (forelsket) :D

Fuldkommen enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er principielt helt enig, Oldie. Jeg har også selv kun gjort det én eneste gang. Det var et sted, hvor jeg kunne have en berettiget forhåndsforventning om at få smæk for skillingen, og min fornemmelse viste sig heldigvis at holde stik :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er da helt iorden, og iføre sig Gentleman habitten, overfor sin yndlingspige.. :) Vi vil givetvis allesammen, sætte stor pris på ekstraordinær påskønnelse, uanset køn og det erhverv vi udføre.

Det skal bare holdes på et niveau, hvor ingen forpligtelser forventes, fra nogen parter..Blot huske på: Man bliver jo ikke den eneste ene, ved hjælp af gaver og ligende. Er hun det værd, mener andre sikkert det samme.. :)

Heldigvis kan det også lade sig gøre den anden vej.. Jeg fik engang både fødselsdags og julegaver af en pige.. Det gør jeg iøvrigt stadigvæk.. ;) Samt et venskab for livet.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...