Redboys 121 Skrevet 25. April, 2019 Er der nogen der har erfarring med denne pige, jeg går selv ud fra hun er møg fake, skulle jeg tage fejl skal jeg hurtigst muligt afsted, jeg har prøvet at sms hende om det er hende på billederne, det eneste der kommer tilbage er adressen hun er på... https://annoncelight.dk/showad/216879 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest theHuman Skrevet 25. April, 2019 Må man spørge hvad adressen er? Er det Niels Ebbesensgade, så er det næsten 100% fake. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Redboys 121 Skrevet 25. April, 2019 theHuman skrev, for 48 minutter siden: Må man spørge hvad adressen er? Er det Niels Ebbesensgade, så er det næsten 100% fake. Det er det ikke, det er Nørre tranders vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungmale 3 Skrevet 25. April, 2019 Hmm. Hvis hun ikke er fake er jeg da helt klart også interesseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungmale 3 Skrevet 25. April, 2019 Men prisen virker lidt for god til at være sand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
marcellino 335 Skrevet 26. April, 2019 Niels Ebbesensgade eller Nørre Trandersvej - same same - same shit ...... Alle annoncer hvor du enten møder samme piger under forskellige navne - eller møder samme navn med forskellige pige behæftet .... Det er en kreds af rigtig dårlige steder med masser af fake billeder samt piger af tvivlsomme vilkår. Har aflagt besøg begge steder uafhængigt af tider eller sted og aldrig er det "pigen" - Nørretranders vej er nærmest et bordel for dem der vil det. Kort sagt - hold jer væk - (disse steder ødelægger en masse ry og omdømme for de skønne piger vi ellers har i området) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg