Hop til indhold

Pati24 Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har erfarring med denne pige, jeg går selv ud fra hun er møg fake, skulle jeg tage fejl skal jeg hurtigst muligt afsted, jeg har prøvet at sms hende om det er hende på billederne, det eneste der kommer tilbage er adressen hun er på...

https://annoncelight.dk/showad/216879

Skrevet

Må man spørge hvad adressen er? Er det Niels Ebbesensgade, så er det næsten 100% fake.

Skrevet
  • Author
theHuman skrev, for 48 minutter siden:

Må man spørge hvad adressen er? Er det Niels Ebbesensgade, så er det næsten 100% fake.

Det er det ikke, det er Nørre tranders vej 

Skrevet

Hmm. Hvis hun ikke er fake er jeg da helt klart også interesseret :)

Skrevet

Niels Ebbesensgade eller Nørre Trandersvej - same same - same shit ......

Alle annoncer hvor du enten møder samme piger under forskellige navne - eller møder samme navn med forskellige pige behæftet .... Det er en kreds af rigtig dårlige steder med masser af fake billeder samt piger af tvivlsomme vilkår. 

Har aflagt besøg begge steder uafhængigt af tider eller sted og aldrig er det "pigen" - Nørretranders vej er nærmest et bordel for dem der vil det.

Kort sagt - hold jer væk - (disse steder ødelægger en masse ry og omdømme for de skønne piger vi ellers har i området) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.