Guest Nemtøs Skrevet 4. Maj, 2019 Barske Rødskæg skrev, for 12 minutter siden: Hver sin lyst. Jeg syntes det ligner tortur. Hvis bare Nem er glad, så er alt jo godt. Det har intet med tortur at gøre - og ja heldigvis har vi forskellige lyster. En af mine lyster er at få bundet mine bryster stramt op - følelsen er meget pirrende. Jeg er bestemt ikke til hård sm eller tænder på smerten alene. Nu ved du at du ikke skal kigge i denne her tråd, for jeg kan ikke garantere at der ikke kommer et nyt foto med opbundne bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 123 Skrevet 4. Maj, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: Det har intet med tortur at gøre - og ja heldigvis har vi forskellige lyster. En af mine lyster er at få bundet mine bryster stramt op - følelsen er meget pirrende. Jeg er bestemt ikke til hård sm eller tænder på smerten alene. Nu ved du at du ikke skal kigge i denne her tråd, for jeg kan ikke garantere at der ikke kommer et nyt foto med opbundne bryster Ser frem til de billeder der forhåbentligvis kommer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 900 Skrevet 4. Maj, 2019 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Det har intet med tortur at gøre - og ja heldigvis har vi forskellige lyster. En af mine lyster er at få bundet mine bryster stramt op - følelsen er meget pirrende. Jeg er bestemt ikke til hård sm eller tænder på smerten alene. Nu ved du at du ikke skal kigge i denne her tråd, for jeg kan ikke garantere at der ikke kommer et nyt foto med opbundne bryster Hej @Nemtøs. Jeg kigger altid i tråde, hvor der er chance for at se din skønne krop, og jeg kan sagtens abstrahere fra opbundne bryster. Jeg tænder bare ikke på den del af dine fantasier. Jeg har da også kammerater der dyrker SM, eller er homoseksuele. Dem omgås jeg sandelig meget, og accepterer det fuldt ud, selv om jeg absulut ikke fatter 1 meter af det. Det siger nok mest om mig (ja kort sagt - en gammel bonderøv). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Maj, 2019 Barske Rødskæg skrev, for 24 minutter siden: Hej @Nemtøs. Jeg kigger altid i tråde, hvor der er chance for at se din skønne krop, og jeg kan sagtens abstrahere fra opbundne bryster. Jeg tænder bare ikke på den del af dine fantasier. Jeg har da også kammerater der dyrker SM, eller er homoseksuele. Dem omgås jeg sandelig meget, og accepterer det fuldt ud, selv om jeg absulut ikke fatter 1 meter af det. Det siger nok mest om mig (ja kort sagt - en gammel bonderøv). Stor respekt for at du holder fast i dine grænser og lyster, ligesom jeg gør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 347 Skrevet 4. Maj, 2019 Nemtøs skrev, for 7 timer siden: Må nøjes med snor til opbinding af mine store....., når jeg nu savner fornemmelsen og endnu ikke har fundet en erstatning for snor Kan de klare en tur med den her imens de er bundet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Maj, 2019 Grenå skrev, for 46 minutter siden: Kan de klare en tur med den her imens de er bundet? Ganske forsigtige smæk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyde6 72 Skrevet 5. Maj, 2019 Nemtøs skrev, den 21/4/2019 at 10:03: Nej det er ikke mig, men det kunne det ligegodt have været Trænger til at få bundet brysterne op, så de bliver hårde og meget følsomme... bare at sidde klar og skulle tage imod - det er ganske frækt Hej nem. Jeg ville nyde at binde dem op, tror vi ville finde stor lyst ved det begge to. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 5. Maj, 2019 Barske Rødskæg skrev, for 23 timer siden: Hver sin lyst. Jeg syntes det ligner tortur. Hvis bare Nem er glad, så er alt jo godt. Det føles helt fantastisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 900 Skrevet 5. Maj, 2019 MizzAnne skrev, for 6 timer siden: Det føles helt fantastisk Jeg går udefra, at du mener fantastisk godt, rart eller pirrende, og ikke fantastisk ubehageligt. Det siger nok mest om mig (gammel bonderøv). Jeg kunne ikke tænke mig at få bundet sjoveren op, ja faktisk turde jeg ikke engang prøve. Jeg respekterer til fulde dine og andres lyster, så længe det foregår frivilligt. Håber at i nyder det og er tilfredse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 7. Maj, 2019 Har intet at bidrage med. Men der er nogle overskrifter hvor man tænker: "Det er sq ikke lige mig....men jeg bliver nok nødt til at klikke på tråden alligevel". Det her er én af dem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. Maj, 2019 underdog40 skrev, for 31 minutter siden: Har intet at bidrage med. Men der er nogle overskrifter hvor man tænker: "Det er sq ikke lige mig....men jeg bliver nok nødt til at klikke på tråden alligevel". Det her er én af dem Somme tider er det godt at blive rystet lidt - og se lidt andet end det der normalt trækker i en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest not bad Skrevet 9. Maj, 2019 Nemtøs skrev, den 4.5.2019 at 14:23: Må nøjes med snor til opbinding af mine store....., når jeg nu savner fornemmelsen og endnu ikke har fundet en erstatning for snor uha frækket som all tide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 13. Maj, 2019 Barske Rødskæg skrev, den 05-05-2019 at 23:52: Jeg går udefra, at du mener fantastisk godt, rart eller pirrende, og ikke fantastisk ubehageligt. Det siger nok mest om mig (gammel bonderøv). Jeg kunne ikke tænke mig at få bundet sjoveren op, ja faktisk turde jeg ikke engang prøve. Jeg respekterer til fulde dine og andres lyster, så længe det foregår frivilligt. Håber at i nyder det og er tilfredse. NU ikke så sippet @Barske Rødskæg En pro opbinding af Pik og nosser, er altså også helt fantastisk! Kuglerne bliver stenhårde og super følsomme, og pikken står og står og står... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Analtøs_søges 28 Skrevet 24. November, 2019 (edited) Hej Nemtøs. Har du fundet det du søgte.? Måske det bedste selv at lave dem. Så kan jeg også afprøve dem. Nå spøg til side. Ville gerne vide om du har fundet dem. ellers har jeg måske en ide. Redigeret 24. November, 2019 af Analtøs_søges Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. November, 2019 Analtøs_søges skrev, for 3 timer siden: Hej Nemtøs. Har du fundet det du søgte.? Måske det bedste selv at lave dem. Så kan jeg også afprøve dem. Nå spøg til side. Ville gerne vide om du har fundet dem. ellers har jeg måske en ide. Nej fandt ikke læder stroppe, har nøjes med reb og tape Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Analtøs_søges 28 Skrevet 25. November, 2019 Takker for svaret. Brugte en gang selv bred silkebånd. Vil holde øjne og øre åbne for dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Analtøs_søges 28 Skrevet 7. December, 2019 Hej @Nemtøs håber du nyder din weekend. Her er lidt til inspiration til dig. Måske ikke helt det du søger. Jeg selv tænkte på læder kun omkring dine dejlige bryster. Alternativt må du søge til bryst spænder. http://www.bdsmgear.com/breasttorturehalter.htm http://www.bdsmgear.com/breastdevices.htm https://www.etsy.com/dk-en/listing/593436983/mature-the-accentuater-breast-bondage God weekend til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. December, 2019 Analtøs_søges skrev, 1 time siden: Hej @Nemtøs håber du nyder din weekend. Her er lidt til inspiration til dig. Måske ikke helt det du søger. Jeg selv tænkte på læder kun omkring dine dejlige bryster. Alternativt må du søge til bryst spænder. http://www.bdsmgear.com/breasttorturehalter.htm http://www.bdsmgear.com/breastdevices.htm https://www.etsy.com/dk-en/listing/593436983/mature-the-accentuater-breast-bondage God weekend til dig. Det er frække pirrende billeder og desværre alt for lang tid siden at jeg har fået bundet mine bryster op. Kan kun håbe på at jeg på et tidspunkt finder en seriøs mand som har lyst til at lege med opbinding - den leg skal man være 2 til. God weekend til dig også og tak for billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
estat92 140 Skrevet 7. December, 2019 Hej og god weekend til alle. Jeg tænkte på de brede elastikker som posten brugte engang. Det er måske en mulighed. Glædelig jul til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg