Hop til indhold
Guest Nemtøs

Læderstroppe til opbinding af bryster

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Barske Rødskæg skrev, for 12 minutter siden:

Hver sin lyst. Jeg syntes det ligner tortur. Hvis bare Nem er glad, så er alt jo godt. 

Det  har  intet  med  tortur at  gøre  - og  ja  heldigvis  har  vi  forskellige lyster.  En  af  mine  lyster  er  at  få  bundet  mine  bryster  stramt  op  -  følelsen  er meget  pirrende.  

Jeg  er bestemt  ikke  til  hård  sm eller  tænder  på  smerten  alene. 

Nu  ved  du at  du  ikke  skal  kigge  i denne  her  tråd,  for  jeg  kan  ikke  garantere at  der  ikke  kommer  et  nyt foto  med  opbundne  bryster 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Det  har  intet  med  tortur at  gøre  - og  ja  heldigvis  har  vi  forskellige lyster.  En  af  mine  lyster  er  at  få  bundet  mine  bryster  stramt  op  -  følelsen  er meget  pirrende.  

Jeg  er bestemt  ikke  til  hård  sm eller  tænder  på  smerten  alene. 

Nu  ved  du at  du  ikke  skal  kigge  i denne  her  tråd,  for  jeg  kan  ikke  garantere at  der  ikke  kommer  et  nyt foto  med  opbundne  bryster 

Ser frem til de billeder der forhåbentligvis kommer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Det  har  intet  med  tortur at  gøre  - og  ja  heldigvis  har  vi  forskellige lyster.  En  af  mine  lyster  er  at  få  bundet  mine  bryster  stramt  op  -  følelsen  er meget  pirrende.  

Jeg  er bestemt  ikke  til  hård  sm eller  tænder  på  smerten  alene

Nu  ved  du at  du  ikke  skal  kigge  i denne  her  tråd,  for  jeg  kan  ikke  garantere at  der  ikke  kommer  et  nyt foto  med  opbundne  bryster 

Hej @Nemtøs. Jeg kigger altid i tråde, hvor der er chance for at se din skønne krop, og jeg kan sagtens abstrahere fra opbundne bryster. Jeg tænder bare ikke på den del af dine fantasier.

Jeg har da også kammerater der dyrker SM, eller er homoseksuele. Dem omgås jeg sandelig meget, og accepterer det fuldt ud, selv om jeg absulut ikke fatter 1 meter af det. 

Det siger nok mest om mig (ja kort sagt - en gammel bonderøv). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Barske Rødskæg skrev, for 24 minutter siden:

Hej @Nemtøs. Jeg kigger altid i tråde, hvor der er chance for at se din skønne krop, og jeg kan sagtens abstrahere fra opbundne bryster. Jeg tænder bare ikke på den del af dine fantasier.

Jeg har da også kammerater der dyrker SM, eller er homoseksuele. Dem omgås jeg sandelig meget, og accepterer det fuldt ud, selv om jeg absulut ikke fatter 1 meter af det. 

Det siger nok mest om mig (ja kort sagt - en gammel bonderøv). 

Stor  respekt  for  at  du  holder  fast  i  dine  grænser  og  lyster,  ligesom  jeg  gør 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

Må nøjes  med  snor  til  opbinding  af  mine store....., når  jeg  nu savner  fornemmelsen  og  endnu  ikke  har  fundet  en  erstatning  for  snor

20190504_135116.jpg

20190504_135103.jpg

Kan de klare en tur med den her imens de er bundet? 

C0013F41-83D2-4559-8D55-C93D6B52E19C.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Grenå skrev, for 46 minutter siden:

Kan de klare en tur med den her imens de er bundet? 

C0013F41-83D2-4559-8D55-C93D6B52E19C.jpeg

Ganske  forsigtige  smæk  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 21/4/2019 at 10:03:

Nej  det  er  ikke  mig,  men  det  kunne  det  ligegodt  have  været :-)

Trænger  til  at  få  bundet  brysterne  op,  så  de  bliver  hårde  og  meget  følsomme... bare  at  sidde  klar  og  skulle  tage  imod  - det  er  ganske  frækt 

Hej nem. 

Jeg ville nyde at binde dem op, tror vi ville finde stor lyst ved det begge to. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, for 23 timer siden:

Hver sin lyst. Jeg syntes det ligner tortur. Hvis bare Nem er glad, så er alt jo godt. 

Det føles helt fantastisk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 6 timer siden:

Det føles helt fantastisk :)

Jeg går udefra, at du mener fantastisk godt, rart eller pirrende, og ikke fantastisk ubehageligt. 

Det siger nok mest om mig (gammel bonderøv). 

Jeg kunne ikke tænke mig at få bundet sjoveren op, ja faktisk turde jeg ikke engang prøve. 

Jeg respekterer til fulde dine og andres lyster, så længe det foregår frivilligt. Håber at i nyder det og er tilfredse. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har intet at bidrage med.

Men der er nogle overskrifter hvor man tænker: "Det er sq ikke lige mig....men jeg bliver nok nødt til at klikke på tråden alligevel". Det her er én af dem :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
underdog40 skrev, for 31 minutter siden:

Har intet at bidrage med.

Men der er nogle overskrifter hvor man tænker: "Det er sq ikke lige mig....men jeg bliver nok nødt til at klikke på tråden alligevel". Det her er én af dem :) 

Somme  tider  er  det  godt at blive  rystet  lidt  - og  se  lidt  andet  end  det  der  normalt trækker  i  en.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest not bad
Nemtøs skrev, den 4.5.2019 at 14:23:

Må nøjes  med  snor  til  opbinding  af  mine store....., når  jeg  nu savner  fornemmelsen  og  endnu  ikke  har  fundet  en  erstatning  for  snor

20190504_135116.jpg

20190504_135103.jpg

uha frækket som all tide

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Barske Rødskæg skrev, den ‎05‎-‎05‎-‎2019 at 23:52:

Jeg går udefra, at du mener fantastisk godt, rart eller pirrende, og ikke fantastisk ubehageligt. 

Det siger nok mest om mig (gammel bonderøv). 

Jeg kunne ikke tænke mig at få bundet sjoveren op, ja faktisk turde jeg ikke engang prøve. 

Jeg respekterer til fulde dine og andres lyster, så længe det foregår frivilligt. Håber at i nyder det og er tilfredse. :)

NU ikke så sippet @Barske Rødskæg :P En pro opbinding af Pik og nosser, er altså også helt fantastisk! Kuglerne bliver stenhårde og super følsomme, og pikken står og står og står...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nemtøs.   Har du fundet det du søgte.?

Måske det bedste selv at lave dem.     Så kan jeg også afprøve dem.      Nå spøg til side.   Ville gerne vide om du har fundet dem.  ellers har jeg måske en ide.

   

 

111.JPG

Redigeret af Analtøs_søges

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Analtøs_søges skrev, for 3 timer siden:

Hej Nemtøs.   Har du fundet det du søgte.?

Måske det bedste selv at lave dem.     Så kan jeg også afprøve dem.      Nå spøg til side.   Ville gerne vide om du har fundet dem.  ellers har jeg måske en ide.

   

 

111.JPG

Nej  fandt  ikke  læder stroppe, har nøjes  med  reb  og  tape 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Nemtøs  håber du nyder din weekend.  Her er lidt til inspiration til dig.  Måske ikke helt det du søger.   Jeg selv tænkte på læder kun omkring dine dejlige bryster.       Alternativt må du søge til bryst spænder.   

http://www.bdsmgear.com/breasttorturehalter.htm

http://www.bdsmgear.com/breastdevices.htm

https://www.etsy.com/dk-en/listing/593436983/mature-the-accentuater-breast-bondage

 

God weekend til dig. 

Udklip.JPG

Udklip2.JPG

Udklip3.JPG

Udklip4.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Analtøs_søges skrev, 1 time siden:

Hej @Nemtøs  håber du nyder din weekend.  Her er lidt til inspiration til dig.  Måske ikke helt det du søger.   Jeg selv tænkte på læder kun omkring dine dejlige bryster.       Alternativt må du søge til bryst spænder.   

http://www.bdsmgear.com/breasttorturehalter.htm

http://www.bdsmgear.com/breastdevices.htm

https://www.etsy.com/dk-en/listing/593436983/mature-the-accentuater-breast-bondage

 

God weekend til dig. 

Udklip.JPG

Udklip2.JPG

Udklip3.JPG

Udklip4.JPG

Det  er  frække  pirrende  billeder  og  desværre  alt  for lang  tid siden  at  jeg  har  fået  bundet  mine  bryster  op.  

Kan  kun  håbe  på  at  jeg  på  et tidspunkt  finder  en  seriøs  mand  som  har  lyst til at  lege  med  opbinding  - den  leg  skal  man  være  2 til. 

God  weekend  til dig også  og  tak  for  billeder 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej og god weekend til alle.

Jeg tænkte på de brede elastikker som posten brugte engang.

Det er måske en mulighed.

Glædelig jul til alle

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...