Hop til indhold
boblen

webcam chat? :)

Recommended Posts

Har haft den tanke hvorfor der ik bliver lavet en webcam chat ? :) jeg ved der er nogen af pigerne laver os cam shows, så hvorfor ik lave en webcam chat hvor pigerne for en andel og ejeren af siden får os en andel det må da være fair :) så i bund og grund egenligt en hjælp til pigerne og en ekstra yddelse til os ! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft den tanke hvorfor der ik bliver lavet en webcam chat ? :) jeg ved der er nogen af pigerne laver os cam shows, så hvorfor ik lave en webcam chat hvor pigerne for en andel og ejeren af siden får os en andel det må da være fair :) så i bund og grund egenligt en hjælp til pigerne og en ekstra yddelse til os ! :)

Jamen så kan du jo se at vi til tider tjatter med morgenhår og grøn ansigtsmaske :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så kan du jo se at vi til tider tjatter med morgenhår og grøn ansigtsmaske :D:D

Jamen lady lige meget hvordan du ser ud så er du jo fræk ! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En webcam chat er ikke lige med, i mine planer for Eroguide.dk. Der vil være en hel del administration i forbindelse med en sådan chat, både fordi vi ville skulle udbetale penge til pigerne, ligesom der også vil være en del support i forbindelse med en webcam chat.

Derudover tror jeg det vil være begrænset, hvor mange piger der ville benytte sig af muligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...