Hop til indhold
stivert

HORSENS MEST FORSØMTE HUSMOR

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

De fotos der er i annoncen er heller ikke særligt appelerende, for nu at ustrykke mig lidt diplomatisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 13 timer siden:

Utroligt, hvis nogen stadig hopper på den og sender dem deres e-mailadresse, så de kan få spammappen fyldt op med frække tilbud.

Det virker nu rigtig nok. Jeg har kun fået reelle svar, men det er altid klogt at tage sig i agt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 10 timer siden:

De fotos der er i annoncen er heller ikke særligt appelerende, for nu at ustrykke mig lidt diplomatisk. 

Smag og behag. Jeg kan godt lide hendes fotos - dog ikke super closeup af missen. Det er ikke lige mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elly skrev, for 23 timer siden:

annoncen er god nok

hun er nok midt i halvresserne

Har du prøvet hende og i givet fald, var det godt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elly skrev, for 1 minut siden:

hun sendte billeder på mail

så ikke besøgt hende da alderen ikke passede

med annoncens tekst

Jeg tager nok forbi i dag, hvis hun lægger røv til:-). Skal nok give en anmeldelse, hvis det altså bliver til noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivert skrev, for 20 timer siden:

Jeg tager nok forbi i dag, hvis hun lægger røv til:-). Skal nok give en anmeldelse, hvis det altså bliver til noget

Kom du forbi??

de svare pænt tilbage på mails, vuderer et besøg imorgen

Redigeret af lhrn

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, den 28/4/2019 at 08:37:

Kom du forbi??

de svare pænt tilbage på mails, vuderer et besøg imorgen

Jeg kunne ikke nå det, da de lukkede biksen kl. 14.00.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annoncen ser sådan her ud nu:

https://annoncelight.dk/showad/272815

Jeg har et ærinde i koldingområdet i dag og blev fristet af annoncen. Spurgte lidt ind til ydelser osv og fik ok pæne svar i starten  

På baggrund af bl.a Ellys oplevelse med billederne, spurgte jeg også efter billeder af fissen, men det kunne ikke lade sig gøre.

Hendes Master blev ret utålmodig, selv om jeg spurgte til et bestemt tidspunkt. Det endte med, at han skrev, at jeg jo aldrig ville dukke op, og at jeg burde finde en anden penneven. I og for sig sjovt nok skrevet; bare ikke så serviceminded...

Ikke lige det bedste udgangspunkt, så jeg springer over... Min tanke er, at billederne nok er rimeligt, hmm..., idylliserende ift, hvad der evt vil møde dig. 

Jeg er dog spændt på evt at høre fra nogen, der rent faktisk har besøgt hende (og været en del af “succesen”, som så altså fortsætter, jf annoncen):)

/Svendsen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Captain skrev, den 8/5/2019 at 20:02:

Tager en for holdet senere på måneden :P

Billederne er fjernet. Har du prøvet hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, den 2/5/2019 at 10:44:

Annoncen ser sådan her ud nu:

https://annoncelight.dk/showad/272815

Jeg har et ærinde i koldingområdet i dag og blev fristet af annoncen. Spurgte lidt ind til ydelser osv og fik ok pæne svar i starten  

På baggrund af bl.a Ellys oplevelse med billederne, spurgte jeg også efter billeder af fissen, men det kunne ikke lade sig gøre.

Hendes Master blev ret utålmodig, selv om jeg spurgte til et bestemt tidspunkt. Det endte med, at han skrev, at jeg jo aldrig ville dukke op, og at jeg burde finde en anden penneven. I og for sig sjovt nok skrevet; bare ikke så serviceminded...

Ikke lige det bedste udgangspunkt, så jeg springer over... Min tanke er, at billederne nok er rimeligt, hmm..., idylliserende ift, hvad der evt vil møde dig. 

Jeg er dog spændt på evt at høre fra nogen, der rent faktisk har besøgt hende (og været en del af “succesen”, som så altså fortsætter, jf annoncen):)

/Svendsen 

Kære Svendsen 

Jeg beklager din oplevelse med min “master”. Efter flere oplevelser med folk man bruger meget lang tid på af svare frem og tilbage og det viser sig, at det er bluff, at det er en der sidder og booker mange og lange møder uden af møde op, så bliver man desværre nødt til af have kort snor.

Tak for Din beskrivelse af mine billeder der ifølge dig, skulle være idylisserende i forhold til hvad der møder folk. Hvor i alverden har du det fra? Du har aldrig mødt mig? 

Til stivert: Hvorfor tvivler du på det? 

Til Elly: Ved du noget omkring mit fødselsår som jeg ikke ved? Jeg er IKKE midt 50’erne!!

Utroligt, som I da kan sidde her bag skærmen og dømme andre!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi i forrige uge, kort skriv på sms om jeg kunne blive tømt hurtig besøg i lejlighed centralt i Hordens med gode p muligheder.

Fik et fint blow uden protein spild.

Virkede som man selv kunne vælge om det var med eller uden gummi, både blow og sex som jeg forstod det.

Så annonce ok og foto passede ok som jeg husker det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var oppe forbi men blev nødt til at gå igen, hun er ikke min type, stor og ikke flot i mine øjne.  

Hendes tænder er rådne det var hvad der gjorde at jeg blev nødt til at gå igen ellers plejer jeg tit bare at tage noget hurtigt så pigen får noget ud af jeg har brugt hendes tid, medmindre hun direkte har løgnet hvilket jeg ikke oplevede, så kan ikke sige noget om hendes evner.

 

edit: hendes reaktion er grunden til at jeg at jeg ikke mener at pigerne skal være på samme forum, jeg er klar over det for hende ikke er super fedt at høre sandheden om hendes udsende og tænder, men det er derfor vi er her og det er sandheden, og vi er her for at dele den slags oplysninger så andre får en god oplevelse og bruger deres penge ordenligt.

selvføldig dømmer jeg ikke mennesker jeg møder men vi bruger vores penge her hvis pigerne ikke vil dømmes så gør det gratis, eller vis ordentlig billeder så det kan være usagt.

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...