Hop til indhold
Konditoren

Flensborg generelt

Recommended Posts

Hejsa!

Så fik jeg mig endeligt meldt til forumet her, og så vil jeg da lige dele lidt info omkring mine oplevelser.

Jeg får for det meste lettet trykket i Flensburg. Dels fordi jeg bor i sønderjylland, del på grund af prisen, men allermest på grund af udbuddet og kvaliteten samt service.

Jeg er stadig grøn i diciplinen glædespigebesøg, men har dog alligevel høstet gode erfaringer på det sidste :-)

Flensborg generelt:

har indtil videre været på besøg i Duburgerstrasse 17 1.OG, Feldstrasse 18, Gassbrücke 31a samt Waldstrasse 3. Nogle steder med flere besøg.

Som den erfarne duskefyr vil opdage udfra adresserne, så er jeg indtil videre gået udenom de klassiske, tyske/polske/lithauiske piger, men har fokuseret på de mere eksotiske kvinder 8-)

Har en svaghed for sydameriakanske lationer og mørke tøser :-)

Sexnord.de:

Denne er min foretrukne side til at lure tøser på. Jeg har ikke endnu stødt på piger herfra med fake billeder!

Tror det er omkring 10 tøser nu jeg har udsøgt fra siden, og hvor det har været enten bedre end billederne eller det forventede.

fair-girls.de:

Har brændt nallerne 2 gange nu. Ene gang skulle have været en fra mørk tøs mid i tyverne, men da døren gik op stod der en 40 årig slidt slatten negerkone med trætte øjne i døren. Daffede pænt af igen!. Anden gang var i fredags, og også denne gang var der kæmpe forskel på billeder, alder og udseende.

Så indtil videre lever jeg lykkeligt på sexnord.de :-)

Booking:

Glem det med at ringe og bestil tid. bare ring på, det er sjældent du går forgæves hvis du er obs på deres åbningstider. Er ikke sket for mig endnu.

Service:

Væsentlig bedre end i dk. Har kun 1 gang oplevet at blive skyndt på for at få plads til næste kunde.

Generelt er pigerne ikke bange for at røre og kysse, og stort set alle gør staven fint rent efter endt aflevering.

Priser:

Jeg plejer gerne at ryge på 1 time med naturfransk. kan godt lide der er tid til at nusse lidt og evt grine lidt af det hele efter salutten. Priserne ligger for det meste på 120 - 130 Euro for en sådan time med naturfransk (ikke Superfransk med skud i munden)

for 50 Euro kan du som regel få 20 min sjov med fransk med regntøj på. 70 eur er en halv time med naturfransk.

Pigerne:

Som sagt er jeg mest til de sydamerikanske brasilianske skønheder, og så lidt mørke kvinder ind over en gang i mellem. Mine seneste eskapader er med disse tøser, som stadig er aktive den kommende uge:

Leticia, Feldstrasse 18

http://sexnord.net/profile/6274/Flensburg/Leticia

Paola, Feldstrasse 18, er i Neumünster nu, og tilbage den 16 dec

http://sexnord.net/profile/4875/Neumünster/Paola

Leticia er pænere i virkeligheden - selv om hun ser smuk ud på billederne.

Paola ligeså. Dog er ansigtet ikke på niveau med Leticia :-)

Kan fint anbefade disse to kvinder. Husk på de er pivringe til tysk og engelsk, så forbered dig på lidt forklaren, hvis dit spanske er under middel (som mit)

Men de ved hvad det drejer sig om!!!!

Fik en snak med Paola efter timen, og det var efter tiden længe var gået!! Hun fortalte mig hun betaler 500 euro i husleje hver uge, og resten beholder hun helt selv. De fleste udenlandske piger kører 2 ugers turnus i Flensborg (og andre byer).

For mig overraskende var det, at mandag, tirsdag og onsdag er de travleste dage. Fredag er den mest stille dag. Hun mente det er fordi mændende har brugt weekenden på at forkæle konerne derhjemme uden at få noget sex for det, og så skulle de have lettet trykket om mandagen :-)

Det var lige lidt generelt fra mig. Skal nok lave nogle rigtige anmeldelser i den kommende tid :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Konditor, fedt hvis vi kunne få lidt anbefalinger på de forskellige ..

Jeg har lige været et smut forbi Duburgerstrasse 17 1.OG for at besøge Victoria..

Jeg skriver en lille anmeldelse i en særskilt tråd, for overskuelighedens skyld. Så kig på den hvis du ikke allerede har prøvet Victoria :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lavet et Google map med de kendte steder i Flensborg:

https://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=212246177713896586425.0004cf73f3167f7102c9f

Jeg er ikke helt sikker på, om URL'en virker som den skal, men I må gerne lige tage et kig. Farverne er ment noget i retning af:

Blå: OK

Gul: Mindre god

Rød: Bliv væk

Det er et "work in progress", så skriv endelig hvis I har tilføjelser og rettelser. Man kan også føje kommentarer på hvert sted. Jeg har personligt ikke været alle disse steder. Det er lavet ud fra deres egne hjemmesider, forummet her og Fair-girls.de.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super initiativ dér, Baron :-)

Kortet virker fint.

Tilføjelser:

HarrisleerStrasse 30: Stedet er med latinoer, østeuropæiske samt mulatter i lysere og mørke udgaver

Ballastbrücke 31a: Stedet er med latinoer, østeuropæiske samt mulatter i lysere og mørke udgaver. Huset ligger væk fra vejen, og der kan parkeres lige foran nummer 31

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig godt stykke arbejde (håber det er egne erfaringer du bruger 8-) ). Det må vi endelig slutte op om

Nu ved jeg ikke om dette var til Konditoren eller mig, men jeg skrev i hvert fald udtrykkeligt, at kortet ikke var ud fra egne erfaringer. Jeg håber på, at alle I andre vil komme med kommentarer og jeg vil også tilføje evt. relevante ting fra andre tråde her i forummet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen, der har erfaringer med adressen Plankemai 14 h? Jeg kan se, at der er et par piger på sexnord.de, der holder til der. Jeg har føjet den til kortet, men det kunne da være rart at høre, hvis der var nogen, der faktisk havde været der.

https://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=212246177713896586425.0004cf73f3167f7102c9f

Et sidespørgsmål: En af dem er italiener. Hvad er jeres erfaringer med italienske piger? Min eneste af slagsen var en pige i Polen for nogle år siden, og det var det ringeste, jeg nogen sinde har prøvet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen, der har erfaringer med adressen Plankemai 14 h? Jeg kan se, at der er et par piger på sexnord.de, der holder til der. Jeg har føjet den til kortet, men det kunne da være rart at høre, hvis der var nogen, der faktisk havde været der.

https://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=212246177713896586425.0004cf73f3167f7102c9f

Et sidespørgsmål: En af dem er italiener. Hvad er jeres erfaringer med italienske piger? Min eneste af slagsen var en pige i Polen for nogle år siden, og det var det ringeste, jeg nogen sinde har prøvet.

Jeg har gået igennem alle i Flensborg på fair-girls.de og tilføjet følgende adresser:

Apenrader Straße 9

Duburger Straße 41A

Duburger Straße 43

Duburger Straße 45

Harrisleer Straße 19

Harrisleer Straße 50

Hafermarkt 2

Glücksburger Straße 49

Schiffbrücke 56 (Thai massage?)

Schloßstraße 24

Waldstraße 3

Er der nogen, der kan kommentere på nogle af disse steder?

Jeg har desuden ændret markøren på de populære steder til grøn, så de blå nu er de ukendte. Sig til hvis der er flere steder, som I ved er gode og burde være grønne. Det samme gælder selvfølgelig steder, hvor der er dårlige erfaringer, så de kan blive gule eller røde.

Man kan efterhånden godt se, at branchen er koncentreret i nogle bestemte områder i byen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

super arbejde :-)

Ville gerne sætte Duburger Strasse 17 til grøn.

Der er dog den hage, at der på adressen er 2 forskellige lejligheder.

Lige når du kommer ind, og så til højre ligger der en SM hule :-)

De reklamerer med Duburger Strasse 17

Hvis du i stedet for tager trappegangen op til venstre, når du kommer ind, så bor der Latino tøser i rigtig fin stand. Denne lejlighed er den jeg har gode erfaringer fra.

De reklamerer med Duburger Strasse 17 1.OG (Erster Obergeschloss - Første sal)

Jeg kender intet til stedet i Stuen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

super arbejde :-)

Ville gerne sætte Duburger Strasse 17 til grøn.

Der er dog den hage, at der på adressen er 2 forskellige lejligheder.

Lige når du kommer ind, og så til højre ligger der en SM hule :-)

De reklamerer med Duburger Strasse 17

Hvis du i stedet for tager trappegangen op til venstre, når du kommer ind, så bor der Latino tøser i rigtig fin stand. Denne lejlighed er den jeg har gode erfaringer fra.

De reklamerer med Duburger Strasse 17 1.OG (Erster Obergeschloss - Første sal)

Jeg kender intet til stedet i Stuen.

Den er grøn nu, og jeg har føjet det med de to lejligheder til kommentaren. Hvad med Harrisleer Straße 30, havde du ikke også været der?

Del dette indlæg


Link til indlæg

HarrisleerStrasse 30:

Var der for nyligt, og det var falske billeder. Oplevelsen var sådan set ok, men igen, der er falsk markedsføring. Skal vel noteres i noten

Ballastbrücke 31:

Ret Adressen til Ballastbrücke 31A. 31 og 31A er 2 forskellige huse ved siden af hinanden.

31A er huset med glasindgang, og tydelig skrift med 31A. Ligger væk fra vejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

HarrisleerStrasse 30:

Var der for nyligt, og det var falske billeder. Oplevelsen var sådan set ok, men igen, der er falsk markedsføring. Skal vel noteres i noten

Ballastbrücke 31:

Ret Adressen til Ballastbrücke 31A. 31 og 31A er 2 forskellige huse ved siden af hinanden.

31A er huset med glasindgang, og tydelig skrift med 31A. Ligger væk fra vejen.

De falske billeder var allerede noteret. Jeg har rettet den anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Feldstrasse 18 og Waldstrasse 3 har samme ejerkreds,en pige fortalte engang, at det var knallertdrenge der ejede begge steder.

Syntes at begge steder har for høje priser i forhold til det generelle niveau i Flensborg.

Den bedste service syntes jeg man finder ,hos Engelsburgs piger,syntes de virker mere afslappede,måske fordi ,det kun er dem selv der er tilstede i lejligheden sammen med kunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Feldstrasse 18 og Waldstrasse 3 har samme ejerkreds,en pige fortalte engang, at det var knallertdrenge der ejede begge steder.

Syntes at begge steder har for høje priser i forhold til det generelle niveau i Flensborg.

Den bedste service syntes jeg man finder ,hos Engelsburgs piger,syntes de virker mere afslappede,måske fordi ,det kun er dem selv der er tilstede i lejligheden sammen med kunden

Knallertdrenge... jeg går ud fra, du mener store amerikanske knallerter... ;)

Engelsburg er af og til blevet nævnt her, men sjældent noget om priserne. Ligger de på niveau med resten af byen, dvs. standard 50 EUR for en halv time, 100 for en hel, plus evt. ekstra?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Engelsburg har seks lejligheder i Flensborg 1 i Meiereistrasse og to lige over for Harrislerstrasse 27

lidt derfra ligger Taubenstrasse med en lejlighed og på modsatte side af havnen er der to lejligheder på Glücksburger strasse 64.

Normalt er der kun en pige i hver lejlighed.

Priser: 50 eu. for en halv time med gummi. 70 / 80 eu. for en halv time fransk uden.

150 eu. for en time med fransk uden. Hvad en time fransk med koster ved jeg ikke.

Lejlighederne bliver drevet af Sara Lord, så her er der ingen knallertdrenge. Måske er pigerne lidt tryggere i det miljø.

Bortset fra et par dårlige besøg hvor kemien ikke var god, har jeg været meget tilfreds med Engelsburg. Jeg er nok nærmest stamgæst, og kan anbefale stederne.

Fastnet telefoner er til en telefonsvarer; men en del af pigerne er at finde på Sex Nord og Fairgirls ofte med mobilnummer.

God Jul fra Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

De priser du nævner her for Engelsburg pigerne er da på ingen måde lavere end Feldstrasse 18 osv (tyske piger contra udlændinge)

Har da ellers læst mange steder her på siden, at Engelsburg er billigst.

Men priserne rykker sig jo konstant alle steder ser det ud til :|

Del dette indlæg


Link til indlæg

Feldstrasse 18 og Waldstrasse 3 har samme ejerkreds,en pige fortalte engang, at det var knallertdrenge der ejede begge steder.

Syntes at begge steder har for høje priser i forhold til det generelle niveau i Flensborg.

Den bedste service syntes jeg man finder ,hos Engelsburgs piger,syntes de virker mere afslappede,måske fordi ,det kun er dem selv der er tilstede i lejligheden sammen med kunden

Øhh....

Har du selv været de steder du sviner til??

Feldstrasse 18 har 3 lejligheder, og der er kun de 3 tøser i hele huset. Den ene stuelejlighed er hele underetagen, så din påstand om der er "Knallertdrenge" passer ganske enkelt ikke.

Når du er hos pigerne er der altså kun dig og pigen i lejligheden.

Så kan det godt være de kommer på besøg af og til for at afregne, men det foregår jo alle steder.

Er du så naiv at tro, at fordi ejeren hos Engelsburg er en kvinde, at så er alt bare i den skønneste orden??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gjorde mine første (dyre) erfaringer i en fin klinik på Østerbro ved navn A-gruppen fordi den var ejet af en kvinde: Anni Fønsby viste det sig senere. Hun viste sig jo at være tæt koblet tilknallertdrengene med vinger og var modbydelig overfor de piger, der ville "melde sig ud"...... :o :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uden at vide noget konkret om ejerforholdende i Flensborg, så er der en afgørende forskel: I modsætning til Danmark er bordeldrift faktisk lovligt i Tyskland, svjv. Der er flere, der her i forumet har givet udtryk for at have fået at vide af nogle af pigerne, at de betaler et fast ugentligt beløb for at være i lejlighederne. Man kan også se, at nogen af dem er der en kort periode, og vælger ikke at komme igen.

Ikke dermed sagt, at der ikke kan være nogen, der presser citronen, og at der ikke er snyd og bedrag, men alt i alt giver det grundlag for en lidt renere branche.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...