Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

Når man ikke vil have et barn

Recommended Posts

Guest Maxi90
Rooster skrev, 1 time siden:

I kan godt stoppe jeres dårlige humor, med hvordan man med vold kan bidrage til at afbryde et svangerskab!

Var der ikke højt til loft? :P

Redigeret af Maxi90

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JimmyChoo

18 x 12 x 2500 = 540000 kr

Det kan hurtigt blive dyrt at knalde uden kondom 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maxi90 skrev, for 22 timer siden:

Var der ikke højt til loft? :P

Det er jo gerne højt til loft, når man befinder sig langt nede i kælderen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
JimmyChoo skrev, 1 time siden:

18 x 12 x 2500 = 540000 kr

Det kan hurtigt blive dyrt at knalde uden kondom 

Men man kan da bare lade være med at betale? Man ville jo ikke engang have et barn...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Sker det så ofte at en eller anden fyr møder en tilfældig pige og boller hende uden kondom og hun så planlægger at blive gravid for at få et børnebidrag? Altså er det noget man skal bekymre sig over hvis man fx. knalder uden kondom med en sugarbabe eller en pige ude i byen at hun faktisk laver dette nummer? Jeg snakker altså ikke om piger som man reelt er i et forhold med. Men en sugarbabe eller en pige man lige har haft en one night stand med ude i byen. Jeg har aldrig hørt om sådan en sag og jeg tænker at sandsynligheden for at pigen laver det nummer er så lille som at få HIV fordi man har fået et blowjob uden kondom. Så det er vel ikke noget man skal rende rundt og være bekymret for? Tager jeg fejl? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Og lige en anden ting. Hvis man kan dokumentere at pigen har sagt, at hun tager p-piller og hun alligevel ikke har gjort det fordi hun blev gravid og kræver nu børnebidrag, er man så bedre stillet?  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
bifyr71 skrev, den 7.4.2019 at 18:08:

Øh !!! Manden har vel hele tiden muligheden for at bruge kondom... han vælger jo også at udsætte sig for risiko at pigen blir gravid

@Emmalie

Ja. Men hvis kvinden selv siger at hun tager piller, så er da ikke mandens skyld at han stoler på hende. Det er jo trods alt kvinden der er løgneren her. 

Og det der med at man kan bruge kondom, så ved I godt selv, at hud mod hud føles bedre og mere intimt end gummi mod hud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror faktisk de vise lovgivere har tænkt noget i denne stil: din sæd = dit barn = værsgo at betale til barnet. Børnepengene er principielt barnets og barnet kan jo ikke gøre for at far og mor bare knaldede uden at kende hinanden. 

Dette er endnu en grund til at bruge kondom, når du knalder en pige du ikke kender. 

Venligst OT (der kun har et barn og det var vi enige om)

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 6 timer siden:

Og lige en anden ting. Hvis man kan dokumentere at pigen har sagt, at hun tager p-piller og hun alligevel ikke har gjort det fordi hun blev gravid og kræver nu børnebidrag, er man så bedre stillet?  

P-piller er ikke 100 % sikre, så nej. Hvis du ikke ønsker et barn (eller en kønssygdom), så knalder du med gummi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

@liderlig-dreng Den eneste du kan stole 100% på er dig selv - Tag ansvar for dig selv, og brug kondom hver gang. 

Mener du seriøst at du ville sparke en gravid kvinde i maven, hvis du skulle være så uheldig at stå i den situation ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 9 timer siden:

Men man kan da bare lade være med at betale? Man ville jo ikke engang have et barn...

Du kan ikke "bare lade være med at betale".

Hvis du værger dig for at betale bliver det såmænd bare indeholdt i din løn, fra det offentliges side

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, 1 time siden:

Du kan ikke "bare lade være med at betale".

Hvis du værger dig for at betale bliver det såmænd bare indeholdt i din løn, fra det offentliges side

Du mener formodentlig "vægrer dig", men bortset fra det har du helt ret: Omkring en halv mille skatteydere skulle have haft penge tilbage, men det eneste, de har fået, er en lang næse, fordi de har haft gæld til det offentlige – og det kan f.eks dække, biblioteksbøder, parkeringsbøder, manglende børne bidrag m.m. En sådan gæld fik Skat for en del år siden hjemmel til at dække via for megen indbetalt skat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desværre ligestilling gælder kun så længe det er til kvinderne fordel. Og det er de for dygtigt til med fader-sager.

Som andre har skrevet kommer manden desværre til at betale hvis det kan bevise han er faren, med en blodprøve. 

Så man undre sig tit over mænd vil have sex uden gummi og stoler på en næsten fremme pige om hvordan hun er beskytte. La os sige 30 min sex uden dutten = 18 år børnepenge 

Er det de 30 minutter hver ?  Det vil jeg tror siden vi høre om disse historier igen og igen.

Måske også lidt a fortiden gener lure bagved, at mænd førhen ønskes at sprede deres sæd lige som dyr hanner gør det. 

Redigeret af Coco Darling
Dårlig stavefejl. Og et glemt ord

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Mener du seriøst at du ville sparke en gravid kvinde i maven, hvis du skulle være så uheldig at stå i den situation ? 

Selvfølgelige mener jeg ikke det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

Du mener formodentlig "vægrer dig", men bortset fra det har du helt ret: Omkring en halv mille skatteydere skulle have haft penge tilbage, men det eneste, de har fået, er en lang næse, fordi de har haft gæld til det offentlige – og det kan f.eks dække, biblioteksbøder, parkeringsbøder, manglende børne bidrag m.m. En sådan gæld fik Skat for en del år siden hjemmel til at dække via for megen indbetalt skat.

Tak for rettelsen BX, ja jeg antager mig selv for at være habil "staver", men den kan jo smutte:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JimmyChoo
liderlig-dreng skrev, for 19 timer siden:

Du slipper ikke, trust me, kommunen kan bare trække dem dem over skatten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 18 timer siden:

Nej.. Fordi at hun bliver gravid er ingen garanti for at hun ikke har taget p piller.. P piller er ikke 100% sikre.. Og man kan altså også glemme dem uden det er med vilje.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden:

2500 er vist meget højt for børnepenge.. Standart er vist nok på omkring de 1300 kr om måneden:P.. 

https://www.ageras.dk/ordbog/boernebidrag

2500 er bestemt beløbet for mange børnebidragsydere, 40.000,- i bruttoindtægt er vel ikke "unormalt", og hvis man så f.eks har firmabil man bliver beskattet af, tjaaa, så er det vel en alm gennemsnitsløn for de fleste

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 22 timer siden:

Så man undre sig tit over mænd vil have sex uden gummi og stoler på en næsten fremmed

Måske også lidt a fortiden gener lure bagved, at mænd førhen ønskes at sprede deres sæd lige som dyr hanner gør det. 

Nu kan jeg kun tale for mig selv. Det føles nogen gange som om at jeg har to hjerner. Den ene med den sunde fornuft og så den anden  som slår til når liderligheden vokser. Den kan af og til overtage alt det fornuftige og slår straks fra ret efter en udløsning. :-)

Kondomer er vejen frem!

PS: Jeg har oplevet en håndfuld sprungne kondomer i min tid, så 100% er det aldrig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 3 timer siden:

https://www.ageras.dk/ordbog/boernebidrag

2500 er bestemt beløbet for mange børnebidragsydere, 40.000,- i bruttoindtægt er vel ikke "unormalt", og hvis man så f.eks har firmabil man bliver beskattet af, tjaaa, så er det vel en alm gennemsnitsløn for de fleste

Jeg tænker stadig at normalbidraget er det normale siden det hedder det.. 

Det kræver en indtægt på lige knap en halv mil før man skal betale dobbelt tilskud.. Og da gennemsnitsindtægten for personer over 14 lå på 277.000 i 2017 så vi jo stadig langt fra at den halve mil er en normal årsløn.. 

Redigeret af JenniferRomantica
Dårlig grammatisk forklaring..

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Jeg tænker stadig at normalbidraget er det normale siden det hedder det.. Og eftersom det kræver en indtægt på lige knap en halv mil om året før man skal betale dobbelt tilskud så det stadig langt fra den gennemsnitlige indkomst i samfundet der lå på 277.000 i 2017.. 

Jo jo, Du har helt ret:)Normalt bidraget ligger på 1219, dertil kommer så et eller andet tillæg på kr 141, således at man skal betale 1360,-

Troede dog at gennemsnittet var højere end de 277.000:mellow:, men der er stadig mange (vil jeg mene) der ligger en del  over de 277.000,- årligt.........eller hva?

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, den ‎09‎-‎04‎-‎2019 at 10:52:

Desværre ligestilling gælder kun så længe det er til kvinderne fordel. Og det er de for dygtigt til med fader-sager.

Som andre har skrevet kommer manden desværre til at betale hvis det kan bevise han er faren, med en blodprøve. 

Så man undre sig tit over mænd vil have sex uden gummi og stoler på en næsten fremme pige om hvordan hun er beskytte. La os sige 30 min sex uden dutten = 18 år børnepenge 

Er det de 30 minutter hver ?  Det vil jeg tror siden vi høre om disse historier igen og igen.

Man skulle næsten tro, at det var skrevet af en små bitter mand.  :)

Jeg har svært ved at få øje på det uretfærdige i at man skal betale børnepenge.  Jeg har ligeledes svært ved at se, at det forhold at kvinden selv bestemmer over sin krop, skulle  skabe problemer med ligestilling.  Det er jo sådant set ikke anderledes, selvom det sjældent nævnes, så har manden også selv 100% råderet over sin krop og derved sin sæd.  

I øvrigt dækker normal bidraget ikke tilnærmelsesvis hvad det koster at opfordre et barn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 16 minutter siden:

Jo jo, Du har helt ret:)Normalt bidraget ligger på 1219, dertil kommer så et eller andet tillæg på kr 141, således at man skal betale 1360,-

Troede dog at gennemsnittet var højere end de 277.000:mellow:, men der er stadig mange (vil jeg mene) der ligger en del  over de 277.000,- årligt.........eller hva?

Aner det ikke.. Jeg kunne bare tjekke gennemsnittet.. Jeg har børn med 3 forskellige og modtager ikke mere end de 1360 kr fra nogen af dem^_^.. Jeg kender heller ikke til at nogle af mine veninder få ekstra fra faderen af.. Men jeg kan ikke tale på alles vegne jo:D.. 

Jeg tror generelt også dem med en høj indtægt ofte stadig er sammen med barnets mor eller evt ikke har børn endnu pga prioritering af karrieren.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

jeg tror generelt også dem med en høj indtægt ofte stadig er sammen med barnets mor

Hvorfor?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...