Hop til indhold
Louis85

Jenny Østerbro: utrolig dejlig og smuk pige!

Recommended Posts

Guest CuriousDk
Bebop skrev, 1 time siden:

Flere andre har skrevet det samme, førhen.

I fangede ikke joken. Dog / slikke sig i skridtet. Må så bare konstatere, at det var en dårlig en af slagsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
CuriousDk skrev, for 4 timer siden:

I fangede ikke joken. Dog / slikke sig i skridtet. Må så bare konstatere, at det var en dårlig en af slagsen. 

Den var udmærket. 

Os med lidt humor fangede den godt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CuriousDk skrev, for 4 timer siden:

I fangede ikke joken. Dog / slikke sig i skridtet. Må så bare konstatere, at det var en dårlig en af slagsen. 

Jo, jeg fangede da joken, men jeg troede du bare på en vittig måde antydede et reelt hygiejneproblem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Jo, jeg fangede da joken, men jeg troede du bare på en vittig måde antydede et reelt hygiejneproblem.

Overhovedet ikke. På hvilket grundlag skulle jeg kunne antyde noget som helst? Kender ikke Underdog i den virkelige verden. Men lad det ligge.

Redigeret af CuriousDk

Del dette indlæg


Link til indlæg
CuriousDk skrev, for 46 minutter siden:

Overhovedet ikke. På hvilket grundlag skulle jeg kunne antyde noget som helst? Kender ikke Underdog i den virkelige verden. Men lad det ligge.

Men overhængende fare for at dette kommer til at lyde en anelse gay, er du skam overordentligt velkommen til at kigge forbi og begrave dine næsebor i mit skræv :ph34r:

Uanset din dom, tvivler jeg dog på hvor hyggeligt det bliver :) Men vi kan da ikke leve med at du vakler forvirret rundt i den virkelige verden uden at vide hvordan jeg lugter :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk
underdog40 skrev, for 4 timer siden:

Men overhængende fare for at dette kommer til at lyde en anelse gay, er du skam overordentligt velkommen til at kigge forbi og begrave dine næsebor i mit skræv :ph34r:

Uanset din dom, tvivler jeg dog på hvor hyggeligt det bliver :) Men vi kan da ikke leve med at du vakler forvirret rundt i den virkelige verden uden at vide hvordan jeg lugter :D

Tak som byder, men lige den dag kan jeg ikke :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
CuriousDk skrev, for 6 timer siden:

grundlag skulle jeg kunne antyde noget som helst? 

Okay, sorry. Alle andre beskylder jævnligt hinanden for alt muligt herinde (og andre steder på nettet) uden at ane noget. At beskylde kunden for at være skyld i noget gp'en gør er ret almindeligt. Men for den rene er alting rent (undtagen, åbenbart, lige den her go).

Del dette indlæg


Link til indlæg

For lige at få tråden tilbage på sporet, så besøgte jeg altså Jenny her ved Påsketid. Hun var flyttet til Lyngbyvejen på det tidspunkt. For at starte med det gode: Hun var let at lave en aftale med, og hun åbnede prompte døren, da jeg kom. Og hun så dejlig ud. Jeg fik den sædvanlige omgang med spritten, men det generede mig nu egentligt ikke så meget. Men det tog en del overtalelse at få lov at bruge et af mit egne kondomer istedet for den sædvanlige elefanthud, klinikkerne tilbyder.

(og så til det mindre gode) Der blev heller ikke noget af at sætte kondomet på selv, men jeg fik kvælergrebsmetoden, der altid ender med, at den stakkels pik skal erigere ud i ca en trediedel af kondomets fuld længde. Det bliver altid en noget trykket affære. Jeg opgav at bede om en ny påsætning, og havde så alligevel meget erektion, at det måske kunne gå, så jeg trængte ind i hende. Desværre viste det sig, at Jenny er ret, ahem..., rummelig, så jeg kunne faktisk slet ikke mærke hende. Bizart nok stønnede hun på livet løs :mrgreen: men på dette tidspunkt var løbet altså kørt for mit vedkommende. Jeg takkede pænt farvel og stod ude på gaden 8-10 minutter efter jeg var gået ind.

En gentagelse er naturligvis helt udelukket.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 En del mindre godt kan siges og er sagt om Jenny men hun er virkelig en smuk pige som man som bruger af glædes piger selvfølgelig bør besøge hvis man kan lide hendes billeder. nok ingen gentagelses fare fra min side men jeg har aldrig fortrudt mit besøg med denne lækker godte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...