Hop til indhold
Louis85

Jenny Østerbro: utrolig dejlig og smuk pige!

Recommended Posts

Hej ... :)

Besøgte Jenny Onsdag aften på Østerbro og det var bestemt ikke første gang, hun er virkelig vanvittig lækker, alt lige fra øjne, ansigt, bryster, krop, plus en ubeskrivelig fræk, lækker og rund røv/booty. :wub:

Hun er total sød, smuk, god i sengen, skøn personlighed, hun er særiøst lige til at spise :P :D

Hun er uden tvivl en ren 10'er på alle punkter og hun kan klart anbefales til en hver fornuftig mand ;)

•Beauty Jenny is back to Østerbro•

Redigeret af Louis85
Fejl i Link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Louis85 skrev, for 3 minutter siden:

Hej ... :)

Besøgte Jenny Onsdag aften på Østerbro og det var bestemt ikke første gang, hun er virkelig vanvittig lækker, alt lige fra øjne, ansigt, bryster, krop, plus en ubeskrivelig fræk, lækker og rund røv/booty. :wub:

Hun er total sød, smuk, god i sengen, skøn personlighed, hun er særiøst lige til at spise :P :D

Hun er uden tvivl en ren 10'er på alle punkter og hun kan klart anbefales til en hver fornuftig mand ;)

•Beauty Jenny is back to Østerbro•

Stadig fejl i link. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Møsvrå har også været der..

Hendes billeder er ægte og hun er selvsagt meget smuk og har en helt igennem lækker krop. Hun er ikke en petite lille dame, men hun er veltrænet og har en meget flot krop. (Ja, flotte og bløde bryster der har fået en hjælpende hånd). Det var et fantastisk syn i alle stillinger.

Med mig var det ikke GFE, men det var dejligt alligevel (tilkøbte ikke nogen ydelser).

Møsvrå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Cockycockysuckysucky skrev, for 1 time siden:

Silicone tits? :D If no, she’s not for me

That is just weird if you ask me:huh: 

So you Don't visit girls with natural tits? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cockycockysuckysucky skrev, for 2 timer siden:

Silicone tits? :D If no, she’s not for me

Yes it sure is Silicone, in the best way :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har fået uendeligt mange dårlige anmeldelser. Desværre - for hun er fandme lækker. Men ikke på min to do liste, af den årsag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk
AliAbdi skrev, for 4 timer siden:

Er det GFE? Og tungekysser hun

Hvis kemien er der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk
slapman skrev, for 2 timer siden:

Hun har fået uendeligt mange dårlige anmeldelser. Desværre - for hun er fandme lækker. Men ikke på min to do liste, af den årsag.

Sådan tænkte jeg også. Men tog alligevel chancen for et halvt års tid siden. Og det var ganske glimrende. Hun er nok bare mere en enten/eller-pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse

Är själv lite kluven när det gäller Jenny.

Meget Söt med en perfekt skuren kropp och ett par sanslöst sexiga fötter.

Hennes GFE är på topp när det gäller samtal, men tyvärr allt för mekanisk när det kommer till sex, så jag kommer ej på återbesök..

Hvis förhållandet varit omvänt hade jag haft många återbesök. 

Hvis både sex och samtal varit GFE, hade jag köpt månadskort över broen. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cockycockysuckysucky skrev, for 10 timer siden:

I only visit girls with silicone :D 

Er der så ikke mange nittere i din søgen? Det er jo langt fra alle, der reklamerer med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg var sammen med jenny var hun fuldstændig hysterisk med vådservietter og sprit. Og ikke med nænsom hånd. Det blev så sidste gang for mit vedkomme. 

Synd. For hun er sq lækker

Del dette indlæg


Link til indlæg
CuriousDk skrev, for 14 timer siden:

Sådan tænkte jeg også. Men tog alligevel chancen for et halvt års tid siden. Og det var ganske glimrende. Hun er nok bare mere en enten/eller-pige. 

For mig er det underdog skriver udslagsgivende. Jeg mister potens og lyst ved den slags:

underdog40 skrev, for 3 timer siden:

Sidst jeg var sammen med jenny var hun fuldstændig hysterisk med vådservietter og sprit. Og ikke med nænsom hånd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk
Bebop skrev, for 2 timer siden:

For mig er det underdog skriver udslagsgivende. Jeg mister potens og lyst ved den slags:

 

Den tur fik jeg ikke. Snuppede et bad og blev tørret af en enkelt gang, men ingen sprit. Måske Underdog ikke havde fået slikket sig selv ordentligt i skridtet inden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CuriousDk skrev, for 15 timer siden:

Den tur fik jeg ikke. Snuppede et bad og blev tørret af en enkelt gang, men ingen sprit. Måske Underdog ikke havde fået slikket sig selv ordentligt i skridtet inden. 

Præcis. Jeg havde afholdt mig fra at bade i to uger op til besøget. En sådan luksus som en bruser har vi da ikke her i hjemmet. Hvor fine på den, tror du vi er? Spiste et fed hvidløg og løb de små 30 km ind til hende. Det bad jeg blev tilbudt afslog jeg naturligvis med begrundelsen at jeg er allergisk overfor vand og sæbe. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk
underdog40 skrev, for 1 minut siden:

Præcis. Jeg havde afholdt mig fra at bade i to uger op til besøget. En sådan luksus som en bruser har vi da ikke her i hjemmet. Hvor fine på den, tror du vi er? Spiste et fed hvidløg og løb de små 30 km ind til hende. Det bad jeg blev tilbudt afslog jeg naturligvis med begrundelsen at jeg er allergisk overfor vand og sæbe. 

Tænkte det godt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
CuriousDk skrev, den 30.3.2019 at 16:09:

Måske Underdog ikke havde fået slikket sig selv ordentligt i skridtet inden

Flere andre har skrevet det samme, førhen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...