Hop til indhold
Miller's Crossing

Fantastisk trekant med Anastasia og Tascha - wauw❤️

Recommended Posts

Så gjorde jeg det endelig. Jeg har ikke prøvet at være sammen med to piger på samme tid før i dag. Da jeg så så, at to af de velkendte og mest velrenommerede danske piger er gået sammen og tilbyder trekant Fræk studine, ja så måtte jeg da prøve.  

Jeg har anmeldt dem begge før - supersøde og smukke Anastasia og mørke og vildt frække Tascha. Så jeg turde godt. Jeg var jo i det rigtige selskab. 

Og lad mig sige det med det samme - sikke en tur. Det nærmeste man på jorden kan komme himmeriget og paradis:)

De huserer i en stor villa i Vangede. Rimelig diskret med gode parkeringsmuligheder. 

Begge piger er utroligt søde og jordnære. Kunne begge huske mig og mine behov (bilder jeg mig selv ind). 

Selve sexen kan næsten ikke beskrives. En totaloplevelse af de store kun begrænset af mine egne begrænsninger og hang til det blide og rimeligt almindelige. Jeg er sikker på, at pigerne kan slå om efter behov og lyster. Men sexen var alt fra dobbelt blow, dansk med dem begge, ridetur med den ene, mens jeg slikkede den anden og ikke mindst det lesbiske islæt, hvor de kysser hinanden. Næsten for frækt. Men det allerbedste var den indlevelse og nærvær, de begge udviste. Jeg kan bare sige, at jeg blev overøst med dybe, lækre tungekys af dem begge på skift (eller sammen) under hele seancen (og bagefter), så jeg stadig er helt høj af det (og øm i tungen;).

Eneste lille minus var, at al sexen foregik med gummi, så jeg gik glip af SuperFransk med pigerne, men så var jeg jo nok kommet al al for tidligt - ha ha ha:D

At tænke sig at opleve en sort/hvid cocktail som denne  med en slank, hvid og høj pige kombineret med en mørk pige med runde former og mindst en D-skål i bryststørrelse - mums:P

En super GFE-oplevelse med de dejligste piger. Som en understregning af dette tilbragte vi bagefter mere end 10 minutter liggende i sengen og hyggesnakke med mig i midten med en arm rundt om hver af pigerne. Og det vel at mærke ud over den aftalte tid. Jeg siger bare - tak for oplevelsen - piger<3

Lad mig afslutte med at citere et af mine gamle udtryk: "Hellere to på 25 end en på 50":wub:

Miller's

Redigeret af Miller's Crossing
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 17 minutter siden:

Så gjorde jeg det endelig. Jeg har ikke prøvet at være sammen med to piger på samme tid før i dag. Da jeg så så, at to af de velkendte og mest velrenommerede danske piger er gået sammen og tilbyder trekant Fræk studine, ja så måtte jeg da prøve.  

Jeg har anmeldt dem begge før - supersøde og smukke Anastasia og mørke og vildt frække Tascha. Så jeg turde godt. Jeg var jo i det rigtige selskab. 

Og lad mig sige det med det samme - sikke en tur. Det nærmeste man på jorden kan komme himmeriget og paradis:)

De huserer i en stor villa i Vangede. Rimelig diskret med gode parkeringsmuligheder. 

Begge piger er utroligt søde og jordnære. Kunne begge huske mig og mine behov (bilder jeg mig selv ind). 

Selve sexen kan næsten ikke beskrives. En totaloplevelse af de store kun begrænset af mine egne begrænsninger og hang til det blide og rimeligt almindelige. Jeg er sikker på, at pigerne kan slå om efter behov og lyster. Men sexen var alt fra dobbelt blow, dansk med dem begge, ridetur med den ene, mens jeg slikkede den anden og ikke mindst det lesbiske islæt, hvor de kysser hinanden. Næsten for frækt. Men det allerbedste var den indlevelse og nærvær, de begge udviste. Jeg kan bare sige, at jeg blev overøst med dybe, lækre tungekys af dem begge på skift (eller sammen) under hele seancen (og bagefter), så jeg stadig er helt høj af det (og øm i tungen;)). 

Eneste lille minus var, at al sexet foregik med gummi, så jeg gik glip af SuperFransk med pigerne, men så var jeg jo nok kommet al al for tidligt - ha ha ha:D

At tænke sig at opleve en sort/hvid cocktail som denne  med en slank, hvid og høj pige kombineret med en mørk pige med runde former og mindst en D-skål i bryststørrelse - mums:P

En super GFE-oplevelse med de dejligste piger. Som en understregning af dette tilbragte vi bagefter mere end 10 minutter liggende i sengen og hyggesnakke med mig i midten med en arm rundt om hver af pigerne. Og det vel at mærke ud over den aftalte tid. Jeg siger bare - tak for oplevelsen - piger<3

Lad mig afslutte med at citere et af mine gamle udtryk: "Hellere to på 25 end en på 50":wub:

Miller's

Dejligt.

Anastasia!!!!

Jeg må snart stoppe med de undskyldninger og se at få hende besøgt igen!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

,,,Og jeg siger bare mange tak for at dele denne super lækre oplevelse ,med os andre fed anm. helt jordnær med masser af indlevelse fra et virkelig dejligt møde,,,du har sgu gjort det igen Kære Mille;)B):)

vildt dejligt at læse at pigerne gav dig denne gestus efter endt akt at ligge og putte lidt ,du må ha følt dig som kongen at ligge der med et par smukke unge tøser på den ene side hjerter dame og den anden spar dame ,man blir sgu oprigtigt glad i låget over at læse dine skriv ,,,,,,

stor respekt for at du lå der i ca 10 min.,men tænk sig tanken at falde i søvn og vågne sådan :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den med "hellere to på 25 " har jeg sagt til konen, men hun siger bare !det kan du ikke klare" -- men jeg siger at "jeg gør gerne et forsøg". Det lukke munden på hende :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tascha
Miller's Crossing skrev, den 28/3/2019 at 20:33:

Så gjorde jeg det endelig. Jeg har ikke prøvet at være sammen med to piger på samme tid før i dag. Da jeg så så, at to af de velkendte og mest velrenommerede danske piger er gået sammen og tilbyder trekant Fræk studine, ja så måtte jeg da prøve.  

Jeg har anmeldt dem begge før - supersøde og smukke Anastasia og mørke og vildt frække Tascha. Så jeg turde godt. Jeg var jo i det rigtige selskab. 

Og lad mig sige det med det samme - sikke en tur. Det nærmeste man på jorden kan komme himmeriget og paradis:)

De huserer i en stor villa i Vangede. Rimelig diskret med gode parkeringsmuligheder. 

Begge piger er utroligt søde og jordnære. Kunne begge huske mig og mine behov (bilder jeg mig selv ind). 

Selve sexen kan næsten ikke beskrives. En totaloplevelse af de store kun begrænset af mine egne begrænsninger og hang til det blide og rimeligt almindelige. Jeg er sikker på, at pigerne kan slå om efter behov og lyster. Men sexen var alt fra dobbelt blow, dansk med dem begge, ridetur med den ene, mens jeg slikkede den anden og ikke mindst det lesbiske islæt, hvor de kysser hinanden. Næsten for frækt. Men det allerbedste var den indlevelse og nærvær, de begge udviste. Jeg kan bare sige, at jeg blev overøst med dybe, lækre tungekys af dem begge på skift (eller sammen) under hele seancen (og bagefter), så jeg stadig er helt høj af det (og øm i tungen;).

Eneste lille minus var, at al sexen foregik med gummi, så jeg gik glip af SuperFransk med pigerne, men så var jeg jo nok kommet al al for tidligt - ha ha ha:D

At tænke sig at opleve en sort/hvid cocktail som denne  med en slank, hvid og høj pige kombineret med en mørk pige med runde former og mindst en D-skål i bryststørrelse - mums:P

En super GFE-oplevelse med de dejligste piger. Som en understregning af dette tilbragte vi bagefter mere end 10 minutter liggende i sengen og hyggesnakke med mig i midten med en arm rundt om hver af pigerne. Og det vel at mærke ud over den aftalte tid. Jeg siger bare - tak for oplevelsen - piger<3

Lad mig afslutte med at citere et af mine gamle udtryk: "Hellere to på 25 end en på 50":wub:

Miller's

Wow.. en fin anmeldelse <3 tusinde tak for dit dejlige selskab og vores hyggelig samtale. Det er altid er en fornøjelse, at sende dig ud af døren med et smil på læben. Kys :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...