Hop til indhold
Miller's Crossing

Tascha - chokobabe❤️❤️❤️

Recommended Posts

Så fik jeg også streget Tascha fra Mon Cherie på min bucketlist for i år. 

Tascha

Og det skulle vise sig at være et dejligt besøg:)

Stedet er rimeligt anonymt med gode parkeringsforhold. 

 Tascha er supersød, dejlig og nærværende. Samtidig er hun bestemt nem og rar at tale med, og hun er ikke tabt bag en vogn (til de yngre brødre betyder sidstnævnte udtryk, at hun er smart og klog);) Men det kan jeg jo sagtens påstå:)

Samtidig er hun en rigtig frækkert:wub: Drømmer man lidt om en mørk ungpigegodte, så er det her, drømmen kan udleves. Wauw hun er godt nok fræk. Jeg vil ikke skrive meget om sexen, men det var i top, så længe den varede (skribenten kom for tidligt midt i alt det spændende, da jeg ikke kunne holde igen). Men der var kemi, øjenkontakt, tungekys og dejlig sex. Forestil jer selv siddende på en stol med en dejlig mørk parisernumse (på Mon Cherie;)) placeret on top, startende med vrikkende bevægelser, samtidig med, at du holder og kæler for hendes fyldige bryster (kunne være en D-skål). Jeg tror det hedder omvendt cowgirls, men er ikke så bevendt i det franske;) Måske ikke noget at sige til, at jeg ikke holdt længe efter en weekend i dvale. 

Vi brugte de sidste 10 minutter liggende  i sengen bare med at kæle og småsnakke. En ægte GFE-oplevelse<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tascha er super sød og dejlig. Har selv besøgt hende for et par måneder siden, og kan nikke genkendende til din beskrivelse af hende. Sød, nærværende, smuk og intelligent. Og skøn sex. Ja, jeg er også en fan af Tascha :):wub:.

niels6663

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig oplevelse at læse dit skriv,,især det sidste var en rigtig dejlig beskrivelse istedet for bare at få et spark i røven og så videre til næste kunde ,,,det er lige præcis sådan noget som gør at man får lyst til at komme retur til pigen,,

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 25 minutter siden:

Dejlig oplevelse at læse dit skriv,,især det sidste var en rigtig dejlig beskrivelse istedet for bare at få et spark i røven og så videre til næste kunde ,,,det er lige præcis sådan noget som gør at man får lyst til at komme retur til pigen,,

 

Kan bekræfte selv samme beskrivelse fra et besøg lige efter nytår.   

Ville elske hvis vores kalendre kunne gå op i en privat/diskret oplevelse igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Listige Svend skrev, for 14 timer siden:

Kan bekræfte selv samme beskrivelse fra et besøg lige efter nytår.   

Ville elske hvis vores kalendre kunne gå op i en privat/diskret oplevelse igen. 

cool at du også nød dit besøg,,,B)

Gid jeg kunne stjæle dit alias ,,,,;)

Har altid drømt om at liste den :rolleyes:forsigtigt ind i damerne ,,,ha ha ha 

nåhh hva faen ,,,hvis jeg ikke kan være listig så tager jeg da gerne Lystig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tascha
Miller's Crossing skrev, den 4/2/2019 at 17:38:

Så fik jeg også streget Tascha fra Mon Cherie på min bucketlist for i år. 

Tascha

Og det skulle vise sig at være et dejligt besøg:)

Stedet er rimeligt anonymt med gode parkeringsforhold. 

 Tascha er supersød, dejlig og nærværende. Samtidig er hun bestemt nem og rar at tale med, og hun er ikke tabt bag en vogn (til de yngre brødre betyder sidstnævnte udtryk, at hun er smart og klog);) Men det kan jeg jo sagtens påstå:)

Samtidig er hun en rigtig frækkert:wub: Drømmer man lidt om en mørk ungpigegodte, så er det her, drømmen kan udleves. Wauw hun er godt nok fræk. Jeg vil ikke skrive meget om sexen, men det var i top, så længe den varede (skribenten kom for tidligt midt i alt det spændende, da jeg ikke kunne holde igen). Men der var kemi, øjenkontakt, tungekys og dejlig sex. Forestil jer selv siddende på en stol med en dejlig mørk parisernumse (på Mon Cherie;)) placeret on top, startende med vrikkende bevægelser, samtidig med, at du holder og kæler for hendes fyldige bryster (kunne være en D-skål). Jeg tror det hedder omvendt cowgirls, men er ikke så bevendt i det franske;) Måske ikke noget at sige til, at jeg ikke holdt længe efter en weekend i dvale. 

Vi brugte de sidste 10 minutter liggende  i sengen bare med at kæle og småsnakke. En ægte GFE-oplevelse<3

Wow! Tusinde tak for et dejligt besøg og den fine anmeldelse <3 jeg bliver SÅ smigret :wub:

Jeg håber, at du har haft en dejlig weekend, og at vi mødes igen en dag. Kys kys 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tascha
Listige Svend skrev, den 6/2/2019 at 00:03:

Kan bekræfte selv samme beskrivelse fra et besøg lige efter nytår.   

Ville elske hvis vores kalendre kunne gå op i en privat/diskret oplevelse igen. 

:wub: vi må lige se om vi ikke kan få det til at passe. Det ville være en fornøjelse at se dig igen. Kys 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tascha
Miller's Crossing skrev, for 51 minutter siden:

Måske ikke noget at sige til, at danske GP’ere ikke ønsker at vise ansigtet frem. Bare en tanke. :huh:

Jeg elsker at du er så forstående og fornuftig! <3 Flere af dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tascha
Listige Svend skrev, for 2 timer siden:

Your loss :P

Så er der mere til os andre

<3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
King Dingeling skrev, den 26/2/2019 at 15:31:

Tak for anmeldelsen. Men intet ansigt = intet besøg fra mig. Elsker ellers choko piger 

Tænk nu hvis Tascha har et job ved siden af, eller måske studerer et sted. Der ville nok ikke gå lang tid før der blev talt i krogene, eller råbt luder efter hende. Ik så fedt, vel?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder fristende!

Nogen der har en ide om hvordan Taschas annoncerede alder "26" skal oversættes? Betyder det cirka 35, 40, 45 eller ?

Kender "21", "22" og "23" på skalaen :-) men ved ikke hvad "26" betyder sådan cirka.

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tascha
Jimbo skrev, den 27/2/2019 at 15:43:

Tænk nu hvis Tascha har et job ved siden af, eller måske studerer et sted. Der ville nok ikke gå lang tid før der blev talt i krogene, eller råbt luder efter hende. Ik så fedt, vel?

Kys til dig <3 

Jeg kan så tilføje at jeg hviler i mig selv og det jeg laver. Dem omkring mig ved det, og er aldrig blevet “dømt” for det. Men da jeg har en karriere foran mig, som ikke omhandler min frække side, vil jeg gerne kunne tages seriøs. Heldigvis viser jeg mit ansigt når jeg får fint besøg - det ville være lidt skuffende hvis jeg var tildækket... haha :rolleyes:

Redigeret af Tascha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tascha
Dane skrev, for 7 timer siden:

Hun lyder fristende!

Nogen der har en ide om hvordan Taschas annoncerede alder "26" skal oversættes? Betyder det cirka 35, 40, 45 eller ?

Kender "21", "22" og "23" på skalaen :-) men ved ikke hvad "26" betyder sådan cirka.

Jeg vidste ikke at der findes en skala :roll: men 26 er meget tæt på min rigtige alder. Så nej, du møder ikke en 35+ kvinde :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tascha skrev, for 17 timer siden:

Kys til dig <3 

Jeg kan så tilføje at jeg hviler i mig selv og det jeg laver. Dem omkring mig ved det, og er aldrig blevet “dømt” for det. Men da jeg har en karriere foran mig, som ikke omhandler min frække side, vil jeg gerne kunne tages seriøs. Heldigvis viser jeg mit ansigt når jeg får fint besøg - det ville være lidt skuffende hvis jeg var tildækket... haha :rolleyes:

Jeg må snart forbi og se det ansigt:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne ikke lade være. Besøgte denne dejlige chokobabe igen i dag for at fejre forårets komme. 

Hun var lige så sød og dejlig som første gang. Men sexen. Åhh sexen. Helt i topklasse. Jeg beskriver den ikke i detaljer, men for fan'. Selv en ældre gut som mig holdt i tilpas lang tid denne gang, så der var fuld valuta for pengene:wub:

Og igen havde Tascha slet ikke travlt, men fik en stresset fredag til at føles som den første forårsdag:rolleyes:

En GFE-oplevelse af de store<3

Og ja @Dane hun er omkring  de 26 år. Ingen fake her.

Tak til @Tascha: Jeg ved jo du læser med herinde;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tascha
Miller's Crossing skrev, den 1/3/2019 at 20:21:

Jeg kunne ikke lade være. Besøgte denne dejlige chokobabe igen i dag for at fejre forårets komme. 

Hun var lige så sød og dejlig som første gang. Men sexen. Åhh sexen. Helt i topklasse. Jeg beskriver den ikke i detaljer, men for fan'. Selv en ældre gut som mig holdt i tilpas lang tid denne gang, så der var fuld valuta for pengene:wub:

Og igen havde Tascha slet ikke travlt, men fik en stresset fredag til at føles som den første forårsdag:rolleyes:

En GFE-oplevelse af de store<3

Og ja @Dane hun er omkring  de 26 år. Ingen fake her.

Tak til @Tascha: Jeg ved jo du læser med herinde;)

Endnu engang tak for de søde ord! <3 Det var en fornøjelse at fejre starten på foråret med dig.

Jeg håber at du har haft en dejlig weekend. Kys fra mig :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg melder mig i koret. Efter lang tids tiltage fik jeg endelig bevæget mig ud til Mon-Cherie og besøgt Tascha. Jeg kan kun tilslutte mig alt hvad der tidligere er skrevet om hende, hun er fantastisk! Hun evnede derudover at finde frem til lige præcis DET jeg tænder på, og det skal hun have stor ros for selv at have fundet. På den måde blev det en total GFE for mig, og det er ikke tit det sker. At hun så derudover er udstyret med en krop der i min optik er perfekt, fuldender jo bare oplevelsen. Jeg kommer helt sikkert igen, men er dog bange for, om det kan blive ligeså godt næste gang.... Jeg tager dog gerne chancen! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 58 minutter siden:

Noget nyt om Tascha...?

Jeg har intet hørt de sidste måneder. Men hun annoncerer ikke og svarer ikke på mails - så mon ikke hun er stoppet :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...