Hop til indhold
Miller's Crossing

For Fan(astasia) - hvor dejlig!

Recommended Posts

Jeg har anmeldt hende før -  den superdejlige, lækre og danske Anastasia. Men jeg har ikke set nogen anmeldelse herinde i et stykke tid. Og det er synd. Så nu skal det være. 

Jeg besøgte hende i dag på Frederiksberg, og jeg siger med det samme, at jeg er begejstret:wub:

Anastasia kunne huske mig. Endda detaljer om mig og mit liv. Imponerende efter 2-3 måneder.  

Den obligatoriske linie om stedet: Den fineste herskabslejlighed på Frederiksberg. Helt anonym gade. Ren, pæn og stor lejlighed med mulighed for bad. Helt i top.

Stedet: 10/10

Pigen har noget af det sødeste væsen. Sæt det sammen med et udseende som en gudinde - @cobham ville nok have sagt en engel - med det sødeste smil, det smukkeste ansigt, langt blond hår og og en gudekrop, ja så har du et resultat, som er helt i top. Så I må unde Jer selv - kære brødre - en oplevelse som denne kvinde<3

Hun er virkelig sød at tale med. Kemien var helt i top.

Så pigens væsen: 10/10

Udseendet som nævnt også i top. Meget slank. Høj pige.  Kun mænd til store og fyldige bryster vil hævde, at de er lidt små;):

Udseendet: 9/10

Sexen var dennegang helt i top.  Vi gjorde alt det (som jeg ville og kunne), hvilket inkluderede nærvær, tungekys, kælen, 69, langt blow og almindelig dansk i min yndlingsstilling med hende "on top".  Ingen yderligere detaljer, men det var sgu godt:rolleyes:

Sex: 9/10

Og så var hun med. Ihh hvor var hun med - og sød og kærlig; derfor

Indlevelse, nærvær og GFE: 10/10

Ud over ovenstående så går Anastasia ikke så meget op i tid eller de aftalte serviceydelser. Jeg fik i hvert fald langt mere af begge dele:) Igen lå vi og kælede i lang tid efter akten, og der blev absolut ikke kigget på uret. 

Min bedste oplevelse med en dansk GP:D Og jeg må igen lege stoleleg og bede en anden smuk GP om at lette på sig for at give plads til Anastasia på min Top 3. Kun Mia overgår, men Mia burde slet ikke være på skamlen. Det er uretfærdigt over for alle andre. Mia er af en anden verden ;)

Anastasia arbejder kun 2 gange om ugen, så I skal nok skynde jer og bestille tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen Miller's. Kan kun bakke op. Også jeg har igen, igen i dag nydt en paradisstund med Anastasia-engel. I min optik står Anastasia på guldskamlen i Danmark med skønhed, indlevelse og personlighed :D Der findes kun rigtig gode anmeldelser om denne danske perle; men lad os alle huske, at det er en gave med den slags oplevelser, - og respekt, hensyn og kemi hører med, når man besøger en engel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, den 28/1/2019 at 21:49:

Rigtig go´ reklameværdi ;;;;; Anastasia fryder sig formodentligt -

Æhhh ja selvfølgelig gør hun det men husk på at det jo også er hende som må ligge navn og krop til os meget forskellige mænd,,, 

Selvfølgelig fortjener hun stor ros når nu en glad kunde ytrer sig herinde,, det er jo ligesom dette forum er til ris ros, info mv. 

Selv har jeg ikke besøgt denne vidunderlige Anastasia endnu,, har været tæt på et par gange, men der kom lige noget i vejen, men nu er hun rykket godt opad på min todo liste,,, 

Kære Miller og Anastasia tak fordi jeg lige måtte få et lille frækt indblik i hvordan det perfekte besøg kan være,, :)

Venligst Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror faktisk også Ansstasia ville være mit førstevalg hvis ikke hun lå i det høje prisleje... ikke at hun ikke er det værd. Ku godt være man skulle tage en pause og skrabe sammen til et besøg... Husker at jeg blev helt overrasket over hendes skønhed :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentle94
GoldenBoy skrev, for 15 minutter siden:

For tynd, ingen røv eller bryster. For meget sminke.

Smag og behag. Vi er mange der tænder på slanke piger med små bryster :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Filippa
GoldenBoy skrev, for 36 minutter siden:

For tynd, ingen røv eller bryster. For meget sminke.

Umiddelbart tænker jeg, at du på mine billeder kan se jeg har små bryster og ikke er verdens største menneske? Derudover skriver jeg både højde og vægt (172, 52 kg.) :)

Men fair nok! Jeg kan jo heller ikke være alles smag :)

God aften!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MonsterKiller
Anastasia skrev, for 10 minutter siden:

Umiddelbart tænker jeg, at du på mine billeder kan se jeg har små bryster og ikke er verdens største menneske? Derudover skriver jeg både højde og vægt (172, 52 kg.) :)

Men fair nok! Jeg kan jo heller ikke være alles smag :)

God aften!

You are everybodys type, Anastasia <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en lækker anmeldelse af Anastasia - Endnu en i rækken... Jeg tænker om jeg skulle hoppe i bilen og smutte til Staden .... og besøge hende. Tror ikke jeg har oplevet så mange lækre anmeldelser på en ung dansk skønhed som omhandler alt det jeg også efterspørger (GFE) osv. - og jeg er vild med hendes look totalt tændt på billederne af hende .... (især hendes bryster) - læs: refererer til snakken i denne tråd) så - hvis ikke du vender til Aalborg på et tidspunkt - så må jeg til Frederiksberg .... 100%:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...