Hop til indhold
martin6000

Godt diskret sted i Fredericia

Recommended Posts

Stinna, du fik det sidste kvæk. Jeg har sagt hvad jeg har at sige. Og står ved det. Mod vindmøller kæmper osv.....

Så du får ret - og jeg får fred :roll:

Og jeg står ved mit ;)

God weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har manden ikke bare skrevet "ja ja, hver sin smag"??? er det virkelig at svine folk så meget til??? synes jeg har læst væsentlig værre ting i diverse anmeldelser. Men nå, er åbenbart ikke tilladt, at skrive ved en pige herinde :?

Ork ja, der er blevet skrevet værre - om pigernes service.

Nu er det ikke alle pigerne der er herinde og velkomne er vi jo heller ikke, så det er jo nok meget godt det hele :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det ikke alle pigerne der er herinde og velkomne er vi jo heller ikke, så det er jo nok meget godt det hele :roll:

JOOOOO, I er meget velkomne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

JOOOOO, I er meget velkomne.

Sådan ved jeg, heldigvis, at der er rigtig mange af jer der har det. Det er så skønt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror heldigvis ikke at Eroguide er på vej til at blive som VL var engang med piger og deres sleske riddere som LuckyLuke nævner; der kan godt være lidt tegn på Eroguide, men der er heldigvis lang vej til at det bliver som VL var engang, og jeg tror og håber ikke det kommer så vidt. Jeg synes stadigvæk der er masser af mandehørm på Eroguide og synes at pigernes indlæg kan være interessante at læse. Blandt os mænd skal vi jo nok også huske at respektere hinandens smag, nogen tænder jo på tykke piger. Jeg gør bestemt ikke, men jeg respekterer at nogen gør.

Men var der egentlig nogen der kunne hjælpe Martin mere med det han spurgte efter :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror heldigvis ikke at Eroguide er på vej til at blive som VL var engang med piger og deres sleske riddere som LuckyLuke nævner; der kan godt være lidt tegn på Eroguide, men der er heldigvis lang vej til at det bliver som VL var engang, og jeg tror og håber ikke det kommer så vidt. Jeg synes stadigvæk der er masser af mandehørm på Eroguide og synes at pigernes indlæg kan være interessante at læse. Blandt os mænd skal vi jo nok også huske at respektere hinandens smag, nogen tænder jo på tykke piger. Jeg gør bestemt ikke, men jeg respekterer at nogen gør.

Men var der egentlig nogen der kunne hjælpe Martin mere med det han spurgte efter :?:

Nej det gik over i mudderkastning det hele :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stinna, denne site er lavet af mænd - for og til mænd. Håber jeg?!?!?!?!

Det tror jeg du har fået forkert fat i. Det er en Guide til sex, massage og prostitution. I den verden er der både mænd og kvinder.

Og hvis man taler pænt til hinanden, så kommer der noget konstruktivt ud af det - selv om du prutter og bøvser medens du skriver. Så kan vi nemlig i fordragelighed lære af hinanden, få gode råd, og ikke bruge tiden på at nedgøre andre, blot fordi de ikke lige passer ind i ens forestillings verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stinna, denne site er lavet af mænd - for og til mænd. Håber jeg?!?!?!?!

Kan I piger ikke tåle når der pruttes og tales brovtent, er I nok i det forkerte forum og bør måske liste over i Alt for Damernes brevkasse. :roll:

Jamen vi er skam også mænd, som synes, at det er dejligt, at pigerne deltager, så der bliver lagt en lille smule dæmper på mandehørmen, så vi undgår f.eks:

"Jeg kneppede kællingen med den store røv hårdt i toeren til hun våndede sig, og så rev jeg gummiet af og gaggede hende i kæften, til tårene stod hende i øjnene og hun var tæt på at brække sig. Men sådan skal de ludere bare have det" :o

Vi er nogle, som uanset om vi foretrækker piger tykke eller tynde, små eller store, med store eller små bryster og med små eller store numser, respekterer og glæder os til den udvalgte pige, fordi vi ønsker:

Fælles behageligt samvær, god kemi, ømhed, varme og gensidig nydelse. :)

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stinna, der vil altid være brugere af sådan et site her, som gemmer sig bag den dér med, at det er et forum for drengene til drengene... Men dog hovedsageligt alligevel handler om os piger. ;)

De gemmer sig bag dette, som et argument for ikke at behøve at vise respekt for deres medmennesker. De gemmer sig bag det, når de fuldstændig unødvendigt sårer andre mennesker. Og skulle man tillade sig at mene at denne respekt og empati burde være en selvfølge, bliver der hylet op om censur og VL-lignende tilstande. Tak for kaffe!

Stinna, du tager det i stiv arm, men jeg ved, hvor ondt det alligevel kan gøre. Vi er kun mennesker. Det er der bare desværre nogle få empati-forladte mennesker, der er ligeglade med. Hop op og fald ned på det.

Du får lige en krammer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er den her efterlysning endt i alt andet end det Martin spurgte efter. Strengen lukkes. Martin kan oprette em ny hvis han vil så skal vi sørge for at den ikke ender i mudderkastning og alle kan oprette én ny debat under generel debat hvis der er noget de gerne vil diskutere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...